آفتاب
جواد نکونام:

قرعه‌کشی جام جهانی به شانس بستگی دارد/ با این شرایط در برزیل امتیاز نمی‌‎گیریم

قرعه‌کشی جام جهانی به شانس بستگی دارد/ با این شرایط در برزیل امتیاز نمی‌‎گیریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: قرعه‌کشی جام جهانی به شانس تیم‌ها بستگی دارد و هر تیمی بر اساس شانس خود در این قرعه‌کشی با تیم‌های مختلف هم‌گروه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی خوبی بود که امتیازات تقسیم شد و در حال حاضر که بازی تمام شده، صحبت از آن فایده‌ای ندارد.

وی افزود: دو تیم موقعیت داشتند و ما یک موقعیت صد درصد داشتیم که از روی خط در آورده‌اند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال با اشاره به قرعه‌کشی جام جهانی و شانس هم‌گروهی ایران خاطرنشان کرد: باید ببینیم که شانس چه می‌شود چون همه چیز قرعه‌کشی بر اساس شانس پیش می‌رود.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران برای کسب امتیاز به جام جهانی می‌رویم اما با توجه به شرایط امروز‌ تیم ملی باید بگویم بدون امتیاز از جام جهانی برمی‌گردیم زیرا نه اردو داشته‌ایم و نه بازی تدارکاتی خوبی برگزار کرده‌ایم. البته اگر بازی‌های تدارکاتی بهاری داشته باشیم، شرایط مان بهتر می‌‌شود.

 

وی با اشاره به اظهار نظر سپاهانی‌ها که گفته‌اند تیم سپاهان شانس پیرروزی را داشت، گفت: کاری به کسی ندارم و هر کسی نظر شخصی خودش را دارد و به نظر من دو تیم موقعیت داشتند و ما یک موقعیت صد درصد داشتیم که از روی گل در آوردند.

نکونام اضافه کرد: به نظر من جو ورزشگاه خیلی خوب بود و زمین نیز بهتر از بازی با ذوب‌آهن بود و کیفیت آن نیز بهتر بود.

محمد مهدی نظر، مهاجم استقلال نیز در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و حیف که این مسابقه گل نداشت؛ این مسابقه اندکی درگیرانه بود اما هر دو تیم به مساوی راضی بودند.

وی با اشاره به بازگشت خسرو حیدری به این مسابقه خاطرنشان کرد: خوشحالیم که خسرو به بازی رسیده و سمت راست ما با آمدن وی بهتر شده زیرا با آمدن او ما مهاجمان نیز تغذیه می‌شویم.

 

 

کد N7833

وبگردی