آفتاب
اخبار یمن/

افزایش تلفات حمله به وزارت دفاع/40 کشته و حدود 100 زخمی

افزایش تلفات حمله به وزارت دفاع/40 کشته و حدود 100 زخمی

تلفات حمله صبح امروز به وزارت دفاع یمن به 40 کشته و حدود 100 زخمی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، منابع بیمارستانی یمن اعلام کردند که شمار تلفات انفجاری انتحاری و حمله به وزارت دفاع یمن افزایش یافت. بر اثر این انفجار و حمله که صبح امروز رخ داد تاکنون 40 تن کشته و حدود 100 تن زخمی شده اند.

یک منبع نظامی یمن با اعلام این خبر افزود: یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده صبح امروز بیمارستان وزارت دفاع در منطقه نظامی العرضی در صنعاء را هدف قرار داد و پس از آن یک خودروی حامل افراد مسلح به ساختمان وزارتخانه راه یافتند و شروع به تیراندازی کردند.

افراد مسلح با "آر.پی.جی" بیمارستان را هدف قرار دادند و به سوی پزشکان و پرستاران بمب های دست ساز پرتاب کردند. نیروهای ارتش یمن و گارد ریاست جمهوری در خیابان های صنعاء و اطراف کاخ ریاست جمهوری، منزل رئیس جمهوری، بانک مرکزی و فرودگاه بنی المللی پایتخت یمن مستقر شده اند.

"عبد ربه منصور هادی" رئیس جمهوری یمن از بیمارستان العرضی و ساختمان وزارت دفاع بازدید کرد و نشست فوق العاده ای را با فرماندهان نظامی یمن برگزار کرد. همچنین یک کمیته حقیقت یاب به ریاست رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تشکیل شده است تا ظرف 24 ساعت درباره حادثه حمله به وزارت دفاع به رئیس جمهوری یمن گزارش ارائه کند.

 

 

 

کد N7625

وبگردی