آفتاب
دریادار فدوی:

حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه باعث وحشت دشمنان شده است

حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه باعث وحشت دشمنان شده است

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هیبت برآمده از حضور شجاعانه، مقتدرانه و شهادت طلبانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه باعث وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

دفاع > سپاه- همشهری آنلاین:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هیبت برآمده از حضور شجاعانه، مقتدرانه و شهادت طلبانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه باعث وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش بصیرت همسران ستاد نیروی دریایی سپاه اظهار داشت :سپاه به عنوان نهادی برآمده از الهام و اعجاز ، ماهیت خود را برای بن بست شکنی و گشودن گره های کور و مواجهه با مخاطرات و تنگناها حفظ و تقویت کرده است.

وی افزود: همچنان که شکل گیری سپاه یکی از الهامات معجزه آسا به قلب و خط امام راحل و عظیم الشان بود و اعجاز خود را در بن بست شکنی و گره گشایی از گره های کور و برداشتن بارهای کمر شکن و سنگین از دوش انقلاب نشان داد، نیروی دریایی سپاه نیز در طول حیات خود هرکجا که لازم بود در دریا حرف آخر را برنیم و این ماموریت به عهده این مجموعه گذاشته شد و توانست به خوبی ماموریت را به انجام برساند.

دریادار فدوی ادامه داد: در کشاکش دوران دفاع مقدس و بعد از آن نیز هسته های اولیه و نسل های جوان تر مجموعه نیروی دریایی سپاه در اوج ایثار و گمنامی معادلات را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده و نقشی تعیین کننده و سرنوشت ساز را ایفا کرده است.

وی اظهار داشت : ما به پشتوانه رزمندگان مومن و متعهد و حمایت بی دریغ و ایثارگرانه آنان افتخار داریم هر ماموریتی که انقلاب اسلامی به نیروی دریایی سپاه واگذار کرد، با عنایت خدا و شایستگی آن را انجام داده و افتخار ی بالاترا ز این نیست که توفیق زمینه سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را فراهم آوریم.

سردار فدوی خاطر نشان کرد : ما امروز با همین پشتوانه و در پرتو تحولی که در تاکتیک‌ها و استراتژی‌های دفاعی سازمان داده‌ایم، بیش از هر زمان دیگری به سطح قابل توجهی از آمادگی های لازم برای انجام ماموریت های دشوار رسیده‌ایم که با همین سرمایه گرانقدر و ارزشمند جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های کلان نظام در حوزه امنیتی و دفاعی، گام برمی‌داریم.

وی افزود: از برکات این هوشمندی این است که در بسیاری از مقاطع حساس به ویژه در سال های اخیر ، دشمن برای تعدی و دست اندازی به خاک میهن اسلامی برنامه ریزی کرده بود اما با حضور معنادار، هوشمندانه و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه و پیگیری استراتژی بازدارندگی، توطئه‌های آنان نقش برآب شد.

سردار فدوی در پایان با تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نگاهی به اعترافات مقام های گوناگون نظامی دشمنان نشان می دهد که هیبت برآمده از حضور شجاعانه، مقتدرانه و شهادت طلبانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه چنان وحشتی را بردل دشمنان نشانده که خیال هرگونه ماجراجویی ، رویارویی و تعدی نسبت به حریم مقدس کشورمان را از سر و مخیله خود خارج ساخته اند.

کد N5488

وبگردی