آفتاب
رییس شورای شهر تبریز:

جلسات شورا بر مبنای آئین نامه هیئت وزیران اداره خواهد شد/ شورای شهر تبریز جلسه فوق العاد دارد

جلسات شورا بر مبنای آئین نامه هیئت وزیران اداره خواهد شد/ شورای شهر تبریز جلسه فوق العاد دارد

در جلسه دیروز شورای شهر طبق آئین نامه و زمانبندی پیش رفتیم ولی به دلیل اینکه سوالات اعضای شورای شهر از مدیر عامل مترو زیاد بود نتوانستیم به بررسی لوایح بپردازیم.

ایلنا: رئیس شورای شهر تبریز تأکید کرد: بعد از این بر مبنای آئین نامه مصوب هیئت وزیران پیش خواهیم رفت و جلسات را مدیریت خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری با اشاره به نحوه مدیریت جلسات شورا گفت: در جلسه دیروز شورای شهر طبق آئین نامه و زمانبندی پیش رفتیم ولی به دلیل اینکه سوالات اعضای شورای شهر از مدیر عامل مترو زیاد بود نتوانستیم به بررسی لوایح بپردازیم.
رئیس شورای شهر تبریز درباره روند بودجه نویسی و بررسی لایحه بودجه گفت: در موضوع بودجه ابتدا شهرداری باید لایحه تعرفه عوارض محلی را به شورا ارائه کند و بعد از تصویب این لایحه کار بررسی لایحه بودجه را آغاز خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه قبل از شروع بررسی بودجه در صحن شورا، کارهای کار‌شناسی بودجه انجام خواهد شد گفت: در مدت زمان کوتاهی قطعا کار بررسی و تصویب بودجه انجام خواهد شد.
دبیری با اشاره به اینکه جلسه قبلی شورا تنها به دلیل ازدیاد سوالات نمایندگان باعث شد تا به لوایح نرسیم گفت: آئین نامه مصوب هیئت وزیران تکثیر و در اختیار اعضا قرار گرفته است و بر همین اساس روز سه شنبه جلسه فوق العاده خواهیم داشت تا تمام لوایح باقی مانده را بررسی کنیم.

کد N5441

وبگردی