آفتاب
باحضور سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه انجام شد:

گردهمایی بسیجیان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

گردهمایی بسیجیان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

همشهری آنلاین: گردهمایی فرماندهان بسیج مناطق و گروه های پدافندی تابعه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سالن اجتماعات قرارگاه برگزار شد.

دفاع > پدافند- همشهری آنلاین:
گردهمایی فرماندهان بسیج مناطق و گروه های پدافندی تابعه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سالن اجتماعات قرارگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه در این مراسم با اشاره به کلام حضرت امام(ره) که فرمود" بسیج لشکر مخلص خداست" گفت: لشکر مخلص خدا باید با وظایف اصلی اش با اهداف معنوی و متعالی آشنا و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تدبر، تحرک در عمل و سرعت در کار را در رأس امور خود قرار دهد.

وی در ادامه از کارکرد بسیج در دوران مختلف نظام نامبرد و عنوان نمود: دوره اول برای بسیج از سال 58 - 60 می باشد که زمان صدور فرمان امام خمینی (ره) و تشکیل بسیج مستعضفین می باشد دوره دوم از سال 67-61 است که با حضور انبوه مردم در جنگ همراه بود، دوره سوم سال 70-67 است که دوران سازندگی و آبادانی بوده است و دوران چهارم که تا کنون ادامه دارد, اوج کارکرد بسیج در زمینه های اجتماعی، بهداشت و درمان و امنیت ملی و سیاسی می‌باشد.

سردار بختیاری در پایان خصوصیات یک بسیجی را، مکتبی بودن، ایمان و اعتقاد و باور قلبی به ذات اقدس الهی، مجاهد همه جانبه در راه خدا، مطیع ولایت فقیه، متواضع و فروتن، دارای حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی دانست.

کد N5417

وبگردی