آفتاب
مطهری در مخالفت با استعفای نمایده نهاوند:

ضرورتی برای سفیر شدن سنایی وجود ندارد

ضرورتی برای سفیر شدن سنایی وجود ندارد

اکنون مجلس بیش از هر چیزی به نمایندگان مستقلی نیاز دارد که نظات بیشتری بر کار دولت داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:سنایی می تواند تجربه خود را در خصوص رابطه ایران و روسیه در اختیار وزرات خارجه قرار دهدو ضرورتی برای سفیر شدن ایشان وحود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جایگاه مخالف استعفای سنایی از مجلس طی سخنانی اظهار داشت: به طور کلی استفاده از نمایندگان مجلس در مناسب اجرایی کار درستی نیست.

وی با بیان این که ما در مجلس به نمایندگانی اختصاص داریم که کلان نگر باشندو به دنبال اصلاح رویه های غلط باشند، گفت:متاسفانه به دلیل نوع برداشتی که اکثر مردم ما از مقوله نمایندگی دارند بر این گمانند که نمایندگان باید مشکل فردی آنها را حل کنند و این امر باعث شده که که ما نمایندگان ملی کمتری در مجلس داشته باشیم.

مطهری گفت: سنایی از نمایندگانی است که به حقوق شهروندی و فصل سوم قانون اساسی اهمیت می دهد ورفتن ایشان از این منبع به مجلس آسیب می رساند.

وی وجود فاصله زیاد تا مجلس بعدی و انتخاب نماینده جدید برای مردم نهاوند را دلیلی دیگر برای مخالفت خود عنوان کرد و پیشنهاد داد:سنایی می تواند تجربه خود را در خصوص رابطه ایران و روسیه در اختیار وزرات خارجه قرار دهدو ضرورتی برای سفیر شدن ایشان وحود ندارد.

وی در پایان گفت:اکنون مجلس بیش از هر چیزی به نمایندگان مستقلی نیاز دارد که نظات بیشتری بر کار دولت داشته باشد.

کد N4764

وبگردی