آفتاب
همزمان با پیشروی ارتش سوریه؛

فرار شمار زیادی از تروریستها از منطقه القلمون/ بیش از 600 تروریست در غوطه شرقی به هلاکت رسیدند

فرار شمار زیادی از تروریستها از منطقه القلمون/ بیش از 600 تروریست در غوطه شرقی به هلاکت رسیدند

یک روزنامه سوری امروز در گزارشی از فرار شمار زیادی از اعضای گروههای تروریستی از رویارویی با ارتش سوریه در منطقه القلمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه سوری الوطن، همزمان با پیشرویهای جدید ارتش سوریه در منطقه القلمون، شمار زیادی از تروریستها با فراری شدن از این منطقه خود را به منطقه مرزی عرسال (هم مرز با لبنان) رسانده اند.

این روزنامه همچنین با اشاره به موفقیتهای بزرگ ارتش سوریه در منطقه الغوطه شرق، اعلام کرد: به نظر می رسد نبرد ارتش با تروریستها در منطقه الغوطه به روزهای پایانی خود رسیده و به زودی این منطقه از لوث وجود تروریستهای تکفیری و وهابی مورد حمایت آل سعود پاکسازی خواهد شد تا پس از یک سال و نیم آرامش به این منطقه مهم بازگردد.

منابع امنیتی اعلام کردند: تلاشهای متعدد تروریستها برای عقب راندن نیروهای ارتش سوریه از منطقه الغوطه با وجود استفاده از تمام تسلیحات سبک و سنگین ناکام مانده است.

بنابراین گزارش، تروریستها طی روزهای اخیر با دستورات مستقیمی که از عربستان گرفته بودند، تلاش داشتند با عقب راندن ارتش سوریه از منطقه الغوطه، نقاطی جدید را در پایتخت سوریه تحت سیطره خود درآورند تا مقامات ریاض با دستان خالی در کنفرانس ژنو 2 حاضر نشوند.

همچنین پایگاههای اینترنتی متعلق به گروههای تروریستی طی روزهای اخیر پر از اخبار کشته شدن نیروهای آنها در نبردهای غوطه شرقی شده است. بر این اساس منابع امنیتی اعلام کرده اند که طی این روزها 600 تروریست در غوطه شرقی کشته شده اند.

 

کد N4570

وبگردی