آفتاب

اعتراض شخصیت های انگلیسی به طرح اخراج 70 هزار فلسطینی از صحرای نقب

اعتراض شخصیت های انگلیسی به طرح اخراج 70 هزار فلسطینی از صحرای نقب

جمعی از فعالان انگلیسی با امضای نامه ای نسبت به تصیم رژیم صهیونیستی برای اخراج 70 هزار فلسطینی از صحرای نقب اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه گاردین، بیش از 50 چهره شناخته شده در بریتانیا با نگارش و امضای نامه ای به طرح رژیم اسرائیل برای اخراج 70 هزار فلسطینی بدوی از صحرای نقب اعتراض کردند.

بر اساس اخبار موجود، رژیم صهیونیستی قصد تخریب بیش از 30 روستا در صحرای نقب و انتقال اجباری ساکنان این روستاها به مناطق دیگر را دارد که این امر با اعتراض نهادهای مختلف حقوق بشری مواجه شده است.

این نامه که امضا کنندگان آن عمدتا از هنرمندان انگلیسی هستند، بخشی از مجموعه اعتراضاتی است که قرار است امروز شنبه در سرزمین های اشغالی و چند کشور دیگر در واکنش به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی برای آوراه کردن دست کم 70 هزار فلسطینی انجام می شود.

علاوه بر اعتراض به طرح اخراج این 70 هزار فلسطینی، اعتراضات دیگری نیز در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی در ساخت واحدهای مسکونی جدید در سرزمین های فلسطینی انجام شده است.

برای مثال روز گذشته "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد با انشتار نامه ای خواستار توقف ساخت واحدهای مسکونی از سوی صهیونیست ها در سرزمین های فلسطینی شده بود.

کد N3936

وبگردی