آفتاب
روحانی در بوشهر:

خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب دولت‌ها می‌شود

خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب دولت‌ها می‌شود

خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب دولت‌ها می‌شود و ما برای بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان، عیادت بیماران و ابراز همدلی با مردم آسیب‌دیده و کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، ‌ به بوشهر سفر کردیم.

حسن روحانی برای بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان وارد استان بوشهر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر‎، دکتر حسن روحانی در بدو ورود به استان بوشهر مورد استقبال امام جمعه بوشهر، استاندار و دیگر مقامات استان قرار گرفت.
رئیس‌جمهوری در فرودگاه بوشهر گفت: دیدار با مردم بزرگ و عزیز ایران در هر کجای ایران اسلامی برای دولت و رئیس‌جمهور افتخار است.
وی افزود: تقدیر این بود که اولین سفرم پس از ریاست جمهوری به بوشهر باشد و با مردم خوب این منطقه دیدار کرده و از نزدیک در جریان برخی موضوعات قرار بگیرم.
روحانی پیرامون دلایل سفر به بوشهر گفت: خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب دولت‌ها می‌شود و ما برای بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان، عیادت بیماران و ابراز همدلی با مردم آسیب‌دیده و کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، ‌ به بوشهر سفر کردیم.
حجت‌الاسلام روحانی در نخستین برنامه خود به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر شد و در دیدار با مصدومان زلزله دشتستان، ضمن اهدای گل از آنان دلجویی کرد.
روحانی همچنین از بیماران خواست در صورت وجود کمبود و یا مشکلی اعلام کنند که بیماران از خدمات ارائه شده به آنان تشکر کردkn

کد N3857

وبگردی