آفتاب

روحانی: تقدیر این بود اولین سفرم به بوشهر باشد/ از عسلویه بازدید می‌کنم

روحانی: تقدیر این بود اولین سفرم به بوشهر باشد/ از عسلویه بازدید می‌کنم

مهر نوشت:

رییس‌جمهور صبح امروز شنبه برای دیدار با زلزله زدگان شهرستان برازجان، بازدید از مناطق زلزله زده و روند امداد رسانی به آسیب دیدگان و همچنین بازدید از پروژه های گازی در منطقه عسلویه وارد استان بوشهر شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به این استان در فرودگاه بوشهر پس از بازدید از یگان تشریفات از سوی فریدون حسن وند استاندار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسوولان و مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر روحانی در فرودگاه بوشهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دیدار و خدمت مردم بزرگ و عزیز ایران در هر کجای کشور برای رییس جمهور یک افتخار است، گفت: تقدیر بر این بود که امروز اولین سفر ما به استان بوشهر انجام شود و مردم خوب و دلیر این استان را زیارت کنیم.

رئیس جمهور افزود: دلیل عمده این سفر دیدار با مردم زلزله زده منطقه دشتستان و همدلی و همدردی با آنان است؛ البته در این سفر بازدیدی از عسلویه و فازهای گازی که در این منطقه در دست اجرا است نیزخواهیم داشت.

آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر زنگنه وزیر نفت و دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور،دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

همچنین جلسه امروز شورای اداری استان بوشهر نیز به منظور بررسی وضعیت زلزله زدگان و نحوه رسیدگی سریع تر به آسیب دیدگان به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود.

29295

کد N3771

وبگردی