آفتاب
سردار جزایری مطرح كرد:

ناکامی دشمن در جنگ سیاسی-اقتصادی با ایران

ناکامی دشمن در جنگ سیاسی-اقتصادی با ایران

همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ دشمن در جنگ سیاسی و اقتصادی نیز با ناکامی روبه رو شده است به طوری که به صراحت سخن از ناکارآمدی تحریم‌ها و سایر فشارها بر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید.

دفاع > امنیت- همشهری آنلاین:
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ دشمن در جنگ سیاسی و اقتصادی نیز با ناکامی روبه رو شده است به طوری که به صراحت سخن از ناکارآمدی تحریم‌ها و سایر فشارها بر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید.

به گزارش تسنیم، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه جلسه‌ای با اعضای ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به سوابق روابط ایران و آمریکا، با بیان اینکه آمریکایی‌ها تاکنون در سه جنگ بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران تن به شکست داده‌اند، گفت: البته این به معنای عقب‌نشینی نسبت به رویکرد سلطه‌گری و متکبرانه این رژیم نیست و لذا همواره بایستی با چشمان باز مراقب دولت این کشور که مصداق بارز استکبار است، باشیم.

وی افزود: قصد آمریکا در راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه ایران، سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی بود که با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام و آحاد ملت ایران نتوانست کاری از پیش ببرد.

جزایری ادامه داد: برای همین بود که آنها جنگ نرم را با دامنه و شدت بیشتر به کشور ما تحمیل کردند و طی بیش از دو دهه با همه قوا و امکانات و تجهیزات به مصاف انقلاب اسلامی آمدند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی شور خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ سخت نتوانست سرزمین ما را تصرف کند و اکنون تلاش می‌کند ذهن جامعه ما را به تصرف درآورد که با هوشیاری مردم و مسئولین ایران و به برکت آموزه‌های اصیل دینی دراین جنگ نیز شکست خواهد خورد.

جزایری اظهار داشت: دشمن در جنگ سیاسی و اقتصادی نیز با ناکامی روبه رو شده است به طوری که به صراحت سخن از ناکارآمدی تحریم‌ها و سایر فشارها بر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید و چنانچه به این نتیجه‌گیری نرسیده بود، چه بسا در مذاکرات هسته‌ای ژنو به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آمریکا با وجود شکست‌های پی در پی مقابل جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران با استفاده از هیاهوی رسانه‌‌ای، خود را پیروز این میدان می‌داند که البته این نوع پروپاگاندا نمی‌تواند حقیقت را دچار تغییر کند.

جزایری گفت: هر کجا آمریکا احتمال موفقیت در برابر جمهوری اسلامی ایران را بدهد، اقدام به عمل خصمانه می‌کند و از آنجا که عمل نمی‌کند، به معنای ناتوانی این رژیم است.

وی در پایان افزود: اینکه رئیس‌جمهور آمریکا به طور مضحک از روی میز بودن گزینه نظامی سخن می‌گوید، حاکی از آرزوی کودکانه‌ای است که توان تحقق و نتیجه‌گیری از آن را ندارد.

کد N3350

وبگردی