آفتاب
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با ظریف ضمن حمایت از توافق هسته‌ای:

وزارت خارجه با شیعه هراسی مقابله کند

وزارت خارجه با شیعه هراسی مقابله کند

ظریف ضمن تشریح رویکرد سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی، بویژه دستاوردهای گفتگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۳+۳ در خصوص مذاکرات هسته‌ای؛ بر اهمیت پشتیبانی و حمایت مراجع عظام تقلید و همچنین ارائه رهنمود در خصوص موضوعات سیاست خارجی تاکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با حمایت از اقدامات اخیر کشورمان در گفتگوهای هسته‌ای با کشورهای ۳+۳ بر ضرورت استمرار تلاشهای وزارت امور خارجه در زمینه خنثی سازی دیدگاه‌های مبتنی بر شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.
به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که پنجشنبه شب برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علماء وارد شهر مقدس قم شده است، امروز –جمعه- در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی ضمن تشریح رویکرد سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی، بویژه دستاوردهای گفتگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۳+۳ در خصوص مذاکرات هسته‌ای؛ بر اهمیت پشتیبانی و حمایت مراجع عظام تقلید و همچنین ارائه رهنمود در خصوص موضوعات سیاست خارجی تاکید کرد.
آیت الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار با حمایت از اقدامات اخیر کشورمان در گفتگوهای هسته‌ای با گروه ۳+۳ بر ضرورت استمرار تلاشهای وزارت امور خارجه در زمینه خنثی سازی دیدگاه‌های مبتنی بر شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.

کد N3243

وبگردی