آفتاب
اخبار بحرین/

اوضاع نابسامان بازداشتگاه های آل خلیفه/ اعتراضات 14 فوریه همزمان با یک نشست دولتی

اوضاع نابسامان بازداشتگاه های آل خلیفه/ اعتراضات 14 فوریه همزمان با یک نشست دولتی

منابع وابسته به مخالفان بحرینی از اتخاذ تدابیر امنیتی در زندان منامه و تحرکات احتمالی ائتلاف 14 فوریه همزمان با برگزاری نشست موسوم به گفتگو ملی در ششم دسامبر آینده خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اخبار المنامه، یوسف المحافظه مسئول پیگیری مرکز حقوق بشر از تدابیر امنیتی در زندان"جو" خبر داد.

از سوی دیگر جمعیت عمل اسلامی بحرین پس از مخابره اخباری درباره انتقال محمد علی المحفوظ-از رهبران بازداشت شده بحرین- به مکان نامعلوم در این باره ابراز نگرانی کرد.

منابع وابسته به مخالفان از ازدحام بیش از حد زندانیان در زندان جو خبر دادند و افزودند: این زندان بیش از ظرفیت خود زندانی دارد و باید اقدامی در این زمینه و رفع مشکل برداشته شود، زیرا ظرفیت این زندان 1201 زندانی است در حالی که 1608 زندانی در آن حضور دارند.

از سوی دیگر ائتلاف 14 فوریه بحرین با اشاره به برگزاری نشست موسوم به گفتگو منامه که قرار است در ششم دسامبر برگزار شود از اعتراضات همزمان با آن خبر داد.

شایان ذکر است که نشست گفتگوی ملی منامه نشستی است که با حضور مسئولان رسمی،بازرگانان،شخصیتهای بین المللی،اقتصاددانانی از آسیا، آفریقا، آمریکایی لاتین و اروپا برگزار خواهد شد.

کد N3185

وبگردی