آفتاب
سرلشکر جعفری:

اجرای فعالیت‌های عمرانی زمینه‌ساز انسجام بسیج است

اجرای فعالیت‌های عمرانی زمینه‌ساز انسجام بسیج است

همشهری آنلاین: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی اجرا شده در سراسر کشور، بستر و زمینه‌ای برای انسجام بخشی بیشتر به نیروهای بسیج است.

دفاع > سپاه- همشهری آنلاین:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی اجرا شده در سراسر کشور، بستر و زمینه‌ای برای انسجام بخشی بیشتر به نیروهای بسیج است.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بهره‌برداری از 723 پروژه فرهنگی ورزشی سپاه فجر فارس، گفت: با توجه به گسترش جمعیت بسیج و لزوم توسعه فعالیت‌ها در ابعاد مختلف، از دو سال قبل اجرای فعالیت‌هایی در سپاه مصوب و به استان‌ها ابلاغ شد.

جعفری گفت: این طرح‌ها در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی و انسجام بخشی به بسیج برای تداوم حرکت‌ها و فعالیت‌های انقلابی، مذهبی و اسلامی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی- فرهنگی و ورزشی از دو ماه قبل و همزمان با هفته دفاع مقدس در کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد افتتاح 723 طرح در استان فارس بودیم که ان‌شاالله زمینه‌ساز توسعه خواهد بود.

وی همچنین توسعه ورزش و فعالیت‌های ورزشی را از ضرورت‌های امروز جامعه در مسیر توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: فعالیت‌هایی که امروز شاهد ثمردهی آن هستیم، از دو سال قبل و با برگزاری جلسات کارشناسی مختلف، هدف‌گذاری شده است.

جعفری با قدردانی از تلاش‌های انجام شده از سوی تمام فرماندهان حوزه‌ها و نواحی مختلف سپاه و بسیج در سراسر کشور و استان فارس، گفت: به‌هر حال چندسالی بود که فضاهای مورد نیاز برای حضور، تجمع و فعالیت بسیجیان، در سطح کشور توسعه پیدا نکرده بود، که این اقدامات زمینه‌ساز ایجاد چنین بسترهایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور سرلشکر جعفری تعداد 723 طرح عمرانی- فرهنگی و ورزشی در سراسر استان فارس، همزمان و بشکل ویدئوکنفرانس، افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

این طرح‌ها شامل 126 سالن فرهنگی- ورزشی، 77 حوزه مقاومت، 511 پایگاه بسیج، 3 کانون فرهنگی اردوگاه راهیان نور و 5 پروژه گردان امام حسین(ع) است.

کد N2775

وبگردی