آفتاب

کشته و زخمی شدن ۵۵ تن در سلسله انفجارهای عراق

کشته و زخمی شدن ۵۵ تن در سلسله انفجارهای عراق

در حمله چهار عامل انتحاری به یک مرکز پلیس در شهر «الرمادی» چهار نیروی پلیس کشته و ۱۵ تن زخمی شدند. یک عامل انتحاری دیگر نیز به یک مرکز دیگر پلیس در الرمادی حمله كرد كه در اثر آن چهار افسر كشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

پلیس و منابع پزشکی عراق اعلام کردند که در انفجار‌ها و حملات مسلحانه مختلف در این كشور ۲۰ تن کشته و ۳۵ تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در حمله چهار عامل انتحاری به یک مرکز پلیس در شهر «الرمادی» چهار نیروی پلیس کشته و ۱۵ تن زخمی شدند. یک عامل انتحاری دیگر نیز به یک مرکز دیگر پلیس در الرمادی حمله كرد كه در اثر آن چهار افسر كشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
در انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر یک گشتی ارتش در شهر «القائم» در مرزهای عراق و سوریه یک سرباز کشته و یکی سرباز دیگر زخمی شد.
افراد مسلح در منطقه «الحریه» نیز با تیراندازی به اعضای یک خانواده پنج تن از آنها را کشتند.
منطقه «البیاع» نیز شاهد تیراندازی افراد مسلح در ایستگاه اتوبوس‌ها و کشته شدن یک تن و زخمی شدن دو تن دیگر بود.
در همین حال، در منطقه «الدوره» بغداد نیز یک بمب کنار جاده‌ای منفجر و دو تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند. انفجار مشابهی نیز در منطقه «الطالبیه» در شمال بغداد رخ داد و یک تن کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.
برخی منابع پلیس گفتند که یک راکت به منطقه «عرب الجبور» در جنوب بغداد شلیک شد که در اثر آن دو تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

کد N1985

وبگردی