آفتاب
نماینده بهشهر:

تیم مذاکره کننده نسبت به حرکات آمریکا هوشیار باشد

تیم مذاکره کننده نسبت به حرکات آمریکا هوشیار باشد

جاده نیروگاه به نکا و جاده بهشهر به بندر امیرآباد شهید هاشمی‌نژاد هر هفته شاهد تصادفات زیادی است که منجر به کشته شدن هموطنان می‌شود که ضرورت دارد وزیر راه و شهرسازی برای ایمن کردن جاده‌های این شهرستان‌ها اقدام لازام را انجام دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است، گفت: تیم مذاکره کننده ایران مراقب حرکات آمریکا باشند.
به گزارش ایلنا، احمد علی مقیمی در نشست علنی امروزمجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج مظهر از خودگذشتگی، ایثار، شهادت، خدامحوری و ولایت پذیری است.
نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن پشتیباین از تیم مذاکره کننده ایرانی با گروه ۱+۵ در تذکری، گفت: آمریکا دشمن شماره یک و بالفعل ملت ایران است و باید نسبت به حرکت آن‌ها هوشیار باشیم.
وی با خطاب قراردادن وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جاده نیروگاه به نکا و جاده بهشهر به بندر امیرآباد شهید هاشمی‌نژاد هر هفته شاهد تصادفات زیادی است که منجر به کشته شدن هموطنان می‌شود که ضرورت دارد وزیر راه و شهرسازی برای ایمن کردن جاده‌های این شهرستان‌ها اقدام لازام را انجام دهد.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: وزیر نیرو در جهت اتمام سد گلوند که بیشترین خسارت و سیل در این ایام برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه من به وجود آورده تسریع داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: وزیر دادگستری در جهت تأمین اعتبار برای ندامتگاه شهرستان بهشهر اقدامات لازم را انجام دهد.

کد N1804

وبگردی