آفتاب

اهدای اعضای بدن یکی از کارکنان ارتش به تعدادی از هموطنان نیازمند

اهدای اعضای بدن یکی از کارکنان ارتش به تعدادی از هموطنان نیازمند

همشهری آنلاین: طی یک اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه اعضای بدن یکی از کارکنان بنیاد تعاون ارتش که در یک حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود توسط خانواده اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

دفاع > ارتش- همشهری آنلاین:
طی یک اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه اعضای بدن یکی از کارکنان بنیاد تعاون ارتش که در یک حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود توسط خانواده اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه مرحوم سروان حامد یعقوبی، جمعی بنیاد تعاون آجا که از تهران عازم مشهد مقدس بود در حوالی شهرستان سبزوار تصادف و به بیمارستان منتصریه مشهد انتقال داده شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحت زیاد دچار مرگ مغزی گردیده و با رضایت خانواده اش اعضاء بدن وی به بیماران نیازمند اهداء شد.

خانواده وی انگیزه خود را از این اقدام رضای الهی و نجات جان همنوعان عنوان کرده و افزودند: با این کار نه تنها جان چند نفر از مرگ نجات پیدا کرد بلکه یاد و نام نیک فرزندمان نیز ماندگار شد و امیدوارم این حادثه ناگوار برای کسی اتفاق نیفتد اما در صورت بروز، اهدا عضو، مرحمی بر دردها بوده و باعث می شود این فرهنگ در بین مردم فرهنگ دوست ما بیش از پیش جا بیافتد و خانواده هایی را از نگرانی درآورده و خوشال سازد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تسلیت به بازماندگان مرحوم سروان یعقوبی؛ از خانوده محترم ایشان که با اهدای اعضاء آن مرحوم به تعدادی از هموطنان نیازمند کمک کردند، تقدیر و تشکر کرده و علو درجات آن تازه درگذشته را از خداوند منان خواستار است.

کد N723

وبگردی