آفتاب

اعلام گزارش ۱۰۰ روزه دولت تا دو روز آینده /ارائه لایحه بودجه ۹۳ تا ۱۰ روز آینده

اعلام گزارش ۱۰۰ روزه دولت تا دو روز آینده /ارائه لایحه بودجه ۹۳ تا ۱۰ روز آینده

همشهری آنلاین: سخنگوی دولت با بیان اینکه لایحه بودجه سال ۹۳ تا ۱۰ روز آینده به مجلس تقدیم می‌شود ،گفت:گزارش ۱۰۰روزه دولت طی دو روز آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

ایران > دولت- همشهری آنلاین:
سخنگوی دولت با بیان اینکه لایحه بودجه سال ۹۳ تا ۱۰ روز آینده به مجلس تقدیم می‌شود ،گفت:گزارش ۱۰۰روزه دولت طی دو روز آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

محمدباقر نوبخت در گفت و گو با خانه ملت، درباره زمان تقدیم لایحه بودجه 93 به مجلس گفت: تا موعد مقرر قانونی (15 آذر) این کار انجام می شود.

سخنگوی دولت یازدهم درباره زمان گزارش 100 روز روحانی به مردم گفت: گزارش 100 روزه دولت تا دو روز آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

بر اساس قانون، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه را تا 15 آذر سال قبل از آن به مجلس تقدیم کند؛ لازم به ذکر است به دلیل تقارن 14و 15 آذر با روز پنج‌شنبه وجمعه، دولت لایحه بودجه سال 93 را 13 آذر به مجلس ارائه می‌کند.

همچنین حسن روحانی در ابتدای دوران ریاست جمهوری خود اعلام کرده بود که صدمین روز از آغاز به کار دولتش گزارش هایی را درباره عملکردش به جامعه ارائه دهد و رئیس دفتر رئیس جمهور نیز تاکید کرده بود که این سنت گزارش دهی 100 روزه ادامه پیدا می کند.

کد N701

وبگردی