آفتاب
سردار احمدی مقدم:

انسداد ۷۰ درصد مرزهای سیستان و بلوچستان؛ مسدود شدن مرزها شتاب می‌گیرد

انسداد ۷۰ درصد مرزهای سیستان و بلوچستان؛ مسدود شدن مرزها شتاب می‌گیرد

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی ۶ سال ۱۳۹۱ حدود ۷۰ درصد مرزهای شرقی در استان سیستان و بلوچستان مورد انسداد قرار گرفته که امید است تا تابستان ۹۳ این طرح به طور کامل به اتمام برسد.

پلیس > عملیات- همشهری آنلاین:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی ۶ سال ۱۳۹۱ حدود ۷۰ درصد مرزهای شرقی در استان سیستان و بلوچستان مورد انسداد قرار گرفته که امید است تا تابستان ۹۳ این طرح به طور کامل به اتمام برسد.

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم با بیان این مطلب در زاهدان اظهار داشت: در سال 1392 طرح انسداد مرز در مرزهای شرقی با اهتمام ویژه و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و بسیاری از مناطق صعب‌العبور از جمله منطقه سراوان مورد انسداد قرار خواهد گرفت.

وی با ابراز امیدواری در خصوص اتمام طرح انسداد مرزهای سیستان و بلوچستان تا تابستان 93 ادامه داد: به زودی نسبت به تجهیز و استقرار امکانات الکترونیکی و نوین در منطقه سراوان و به خصوص رودخانه نهنگ اقدام می‌شود.

احمدی‌مقدم، هدف از سفر به سیستان و بلوچستان را برنامه‌ریزی به منظور رفع موانع در اجرای طرح انسداد مرز و شتاب‌بخشی به این پروژه و همچنین تقویت نیروهای مرزبانی و واحدهای انتظامی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: تامین امنیت منطقه با مشارکت مردم بومی یکی از اهداف پیش‌رو و در دستور کار است.

به گزارش مهر، رحمانی فضلی وزیر کشور در راس هیئتی از مقامات نظامی و انتظامی صبح شنبه 25 آبان ماه به منظور بررسی وضعیت منطقه و تشکیل شورای امنیت در سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرد.

کد N616

وبگردی