آفتاب
یك فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایلنا:

منافع عده‌ای در شکست مذاکرات ژنو بود

منافع عده‌ای در شکست مذاکرات ژنو بود

«پیروزی در مذاکراتی كه در مقابلش قدرت‌های بزرگ جهانی باشد، حاصل صبر، حوصله و تلاش‌های بسیار و ظرافت‌هایی است كه آقای ظریف و تیم مذاكره‌كننده به خوبی پیش بردند و توانستند از منافع ملی و حقوق هسته‌ای ایران دفاع كنند.»

یك فعال سیاسی اصولگرا حمایت‌های رهبری را در رسیدن به توافقات اخیر هسته‌ای موثر دانست و گفت: در كشور گروهی هم‌صدا با رژیم صیهونیستی دوست نداشتند كه ایران بتواند با قدرت‌های بزرگ به توافق دست پیدا كند و اگر حمایت‌ها و رهنمودهای رهبری نبود ممكن بود این افراد مانع از پیروزی ملت ایران شوند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: پیروزی در مذاکراتی كه در مقابلش قدرت‌های بزرگ جهانی باشد، حاصل صبر، حوصله و تلاش‌های بسیار و ظرافت‌هایی است كه آقای ظریف و تیم مذاكره‌كننده به خوبی پیش بردند و توانستند از منافع ملی و حقوق هسته‌ای ایران دفاع كنند.
این فعال سیاسی اصولگرا حمایت‌های رهبری را در رسیدن به توافقات اخیر موثر دانست و گفت: البته در كشور گروهی هم‌صدا با رژیم صیهونیستی دوست نداشتند كه ایران بتواند با قدرت‌های بزرگ به توافق دست پیدا كند و اگر حمایت‌ها و رهنمودهای رهبری نبود ممكن بود این افراد مانع از پیروزی ملت ایران شوند.
وی در ادامه گفت: این افراد می‌خواهند كام مردم را تلخ كنند ولی آنها باید بدانند كه دیگر حنای آنها رنگ ندارد. مخالفت آنها در حالی است كه رهبری هم پیروزی تیم هسته‌ای‌مان را تبریك گفته است.
عضو جبهه ایستادگی، درباره دلایل مخالفت این افراد اظهار داشت: این افراد معلوم‌الحال در پوشش منافع ملی ملت به دنبال منافع حزبی و گروهی خودشان هستند و می‌خواهند از این طریق ژست ایران‌دوستی و ایران‌گرایی بگیرند اما در دوره همین‌‌ها بیشترین صدمات به ایران وارد شد.
 

کد N485

وبگردی