آفتاب
تبریک دبیرکل سازمان شهرهای متحد به دكتر قالیباف؛

دعوت از شهردار تهران برای حضور در اجلاس نیویورک

دعوت از شهردار تهران برای حضور در اجلاس نیویورک

همشهری آنلاین: "ژوزف روج" دبیرکل سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی طی نامه‌ای خطاب به دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، انتخاب وی به عنوان نایب رییس این سازمان را تبریک گفت.

شهردار > دیدگاه‌- همشهری آنلاین:
"ژوزف روج" دبیرکل سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی طی نامه‌ای خطاب به دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، انتخاب وی به عنوان نایب رییس این سازمان را تبریک گفت.

به گزارش تهران سما، "ژوزف روج" طی نامه‌ای با دعوت از دکتر محمدباقر قالیباف برای شرکت در اجلاس نیویورک آورده است: اجازه دهید در این فرصت که به من می‌دهید تبریکات صمیمانه خود را برای انتخاب شما به عنوان نایب رییس اعلام نمایم. ما در انتظار کار نزدیک با شما برای تقویت مدیریت سازمان جهانی هستیم.

هیات رئیسه سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی شامل یک رئیس و پنج نفر به عنوان کمک رئیس و یا ریاست مشترک (Co-president) است که هم اکنون ریاست آن را قدیر توپاش، شهردار استانبول بر عهده دارد و پنج نفر نیز وی را در ریاست جلسات کمک می‌کنند.

این هیات رئیسه 9 نفر نائب رئیس (vice-president) دارد که یکی از این نواب رئیس دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران است. قالیباف به طور همزمان ریاست بخش منطقه آسیای غربی و خاورمیانه این سازمان را نیز برعهده دارد.

کد N1020

وبگردی