آفتاب

مشاوره و راه اندازی کارخانه کارتن سازی

مشاوره و راه اندازی کارخانه کارتن سازی

در سطح کشور هستند کسانی که با زدن یک سوله بسیار بزرگ جهت انبار نمودن دستگاه کارتن سازی اقدام می کنند و این دستگاه ها را جهت به دست اوردن سود در ان جا جمع می کنند و هیچ گونه علم و دانش نیز در مورد این دستگاه ها از خود ندارند.

در داخل کشور برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی نیاز به 6 عدد دستگاه کارتن سازی می باشد که قبل از شروع کار باید فراهم شوند. دستگاه کارتن سازی در سطح کشور از کاربرد متعددی برخوردار هستند که با توجه به طول, عرض و ارتفاع کارتن شکل و قالب خاصی را باید داشته باشد تا بتواند اشکال مد نظر مشتریان را تولید کند.

دستگاه کارتن سازی:


در سطح کشور هستند کسانی که با زدن یک سوله بسیار بزرگ جهت انبار نمودن دستگاه کارتن سازی اقدام می کنند و این دستگاه ها را جهت به دست اوردن سود در ان جا جمع می کنند و هیچ گونه علم و دانش نیز در مورد این دستگاه ها از خود ندارند. از این مطالب که بگذریم می رسیم به دستگاه کارتن سازی در سطح کشور. این دستگاه ها در سطح بازار در دو نوع برای خرید علاقمندان در بازار وجود دارند. یکی دستگاه کارتن سازی نو و تازه بدون وکار کرد و دیگری دستگاه کارتن سازی دست دوم. با توجه به مطالبی که درمورد دستگاه کارتن سازیدر سایت ها وجود دارد نشان دهنده این موضوع است که قطعات دستگاه کارتن سازی در سطح بازار گران می باشد و این عامل باعث می شود که به صورت طبیعی قیمت دستگاه کارتن سازی نیز در بازار افزایش پیدا کند. علاقمندان بهتر است که همیشه دستگاه کارتن سازی مدل جدید را از مراکز فروش خریداری کند چرا که این نمایندگی ها محصولات خود را با گارانتی چند ساله و خدمات پس از فروش به خریداران عرضه می دهند این مراکز تا یک سال تعویضدستگاه کارتن سازی را نیز به عهده می گیرند. و یکی دیگر  از مزایای این نمایندگی هایفروش دستگاه کارتن سازی نصب و راه اندازی این دستگاه ها در شرکت تولیدی دایکات پکبوده است که تمامی راهنمایی های لازم را در این خصوص به خریداران عرضه می دارند.دستگاه کارتن سازی برای اولین بار در جهان در کشور چین ساخته شده و سپس وارد کشور شده است.

دستگاه کارتون سازی در بازار:


دستگاه کارتن سازی در سطح بازار انواع متنوعی دارد که برای تولید کردن کارتن ها در اشکال مختلف و بسته بندی آن ها به کار برده می شود. در سطح بازار کارتن های معمولی تولید شده توسط دستگاه کارتن سازی از میزان کاربرد بالاتری برخوردار هستند که در اشکال مختلف توسط این دستگاه ها تولید می گردند. امروزه هر محصولی پس از تولید شدن نیاز به بسته بندی دارد تا به راحتی در سطح بازار به فروش برسد دستگاه کارتن سازی توانایی این کار را هم دارند و در کم ترین زمان ممکن چندین محصول را بسته بندی نموده و به بازار عرضه می دهند. در حال حاضر در سطح کشور برای داشتن یک خط تولید کارتن سازی نیازمند یک دستگاه کارتن سازی هستیم که این دستگاه کارتن سازی توانایی تولید هر نوع کارتن و جعبه با کیفیت خوبی را داشته باشد. یک سرمایه گذار برای این که بتواند به اندیشه ها و افکار خود به راحتی در این زمینه برسد باید به این صورت عمل کند. همان طور که در بالا گفتیم برای این که بتوان یک تولیدی کارتن راه اندازی کرد باید هم زمان 6 عدد دستگاه در ان جا مشغول به کار گردند. که دستگاه برش، دستگاه چاپ، دستگاه چاک زن، دستگاه دایاکت، دستگاه لمینت و دستگاه بسته بندی که در کنار یکدیگر باید فعالیت کنند تا کالا مورد علاقه مشتریان را در بازار رقابت فراهم نمایند. البته ناگفته نماند که برای تولید هر نوع کارتنی باید دستگاه مخصوص آن را کارتن را از بازار تهیه کرد. تمامی شرکت های عرضه کننده دستگاه کارتن سازی در سطح کشور این محصول را با تمامی امکانات به مشتریان خود عرضه می دهند. تا این عزیزان با کار کرد دستگاه مشکلی نداشته باشند.

دستگاه جعبه سازی چیست؟


جعبه پوششی مقوایی می باشد که برای محافظت کردن از محصولات استفاده می شود. جعبه علاوه بر نگهداری به عنوان عاملی برای زیبا سازی محصول نیز محسوب می شود. دستگاه جعبه سازی با استفاده از تکنولوژی جعبه هایی را برای کالا ها می سازد. در واقع می توان گفت که به وسیله دستگاه جعبه سازی می توان جعبه هایی را تولید کرد که از کالا ها و محصولات در برابر ضربات خارجی و عوامل محیطی دیگر محافظت کرد.

شما می توانید با استفاده دستگاه جعبه سازی زیبایی خاصی به کالا و اجناس بدهید و در واقع با این کار می توانید عامل مهمی برای جذب مشتری به وجود آورید و به همین ترتیب باعث فروش میزان بیشتری از کالا های خود به مشتریان شوید.

دستگاه های لازم برای جعبه سازی


برای راه اندازی یک تولیدی که مشغول به تولید دستگاه جعبه سازی گردد باید از دستگاه های زیادی استفاده شود که بهتر است از آن دستگاه ها به صورت مختصر اطلاعاتی داشته باشید.

دستگاه منگنه: برای جعبه هایی که بزرگ هستند و قابلیت چسب زدن ندارند باید از دستگاه منگنه استفاده کرد.

دستگاه چاک زن: این دستگاه تیغ هایی دارند که از جنس فولاد و یا اسپیکا می باشند و برای جدا کردن طول و عرض جعبه از آن استفاده می شود.

دستگاه تسمه کش: بسته بندی کارتن ها و جعبه ها به وسیله ی این دستگاه انجام می شود. در مراحل پایانی تولید جعبه ها با استفاده از این دستگاه می توان تعداد آن ها را به راحتی مشخص کرد.

دستگاه چاپ فلسور: برای چاپ یک رنگ تا 4 رنگ می توان از دستگاه چاپ اتومات استفاده کرد که به طور همزمان این چاپ ها را انجام می دهد. این دستگاه حدود 6000  جعبه را در هر ساعت چاپ می زند به همین جهت بهتر است زمانی از این دستگاه استفاده کنید که تعداد سفارشات شما بسیار بالا می باشد.

دستگاه خط کش برای برش: از این دستگاه برای خط تا انداختن جعبه ها استفاده می شود که 6 تیغ برش زنی دارد. این دستگاه برای شروع کسب و کار جعبه سازی لازم و ضروری می باشد.

دستگاه لمینت: دستگاه لمینت در واقع عمل چسباندن را انجام می دهد. این دستگاه یکی از مهمترین دستگاه ها می باشد و در زیبایی کار شما بسیار تاثیر گذار است.

دستگاه دایکات: یکی از دستگاه های مهم و حساس در دستگاه جعبه سازی، دستگاه دایکات می باشد.  این دستگاه در واقع برای قالب دهی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لب چسب:  دستگاه لب چسب دارای چند غلطک و تسمه و قرقره می باشد که لب جعبه و کارتن را چسب می زند.


شعبه اول:تهران - سه راه آدران - شهرک صنعتی زواره ای

شعبه دوم: میدان نماز - شهریار- ۲کیلومتر به سمت تهران

تلفن کارخانه :۰۲۱۵۶۵۸۷۵۴۱

تلفن همراه :۰۹۱۲۳۹۶۰۹۱۱ -طهماسب پور

تلفن تلگرام :۰۹۳۸۰۶۷۴۶۰۳-طهماسب پور

کد N2403617

وبگردی