آفتاب

با یادگیری زبان زودتر از بقیه به هدف برسید

با یادگیری زبان زودتر از بقیه به هدف برسید

فرض کنید همه به زبان انگلیسی صحبت می کنند، اما شما فقط نگاه می کنید بدون این که از چیزی سردربیاورید یا بتوانید یک جمله روان به انگلیسی بگویید و در بحث شرکت کنید. اما این کابوس فقط به این یک مورد ختم نمی شود.

یکی از کابوس هایی که شاید شما هم در آن قرار گرفته باشید، بودن در جمعی است که ناگهان حاضرین آن شروع به صحبت درباره ی چیزی می کنند که شما نه چیزی از آن می دانید و نه حتی اسمش را شنیدید. فرض کنید همه به زبان انگلیسی صحبت می کنند، اما شما فقط نگاه می کنید بدون این که از چیزی سردربیاورید یا بتوانید یک جمله روان به انگلیسی بگویید و در بحث شرکت کنید. اما این کابوس فقط به این یک مورد ختم نمی شود.


اگر شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که تنها به یک زبان، آن هم زبان فارسی مسلط هستید، فقط کافیست کلیپ یا فیلمی که دوست ‌تان از آن حرف می ‌زند، به زبانی غیر از زبان مادری تان یا همان انگلیسی باشد و بدتر از آن، زیرنویس فارسی برایش پیدا نشود. آن وقت دیگر مهم نیست آن ویدیو چقدر آموزنده، خنده دار یا مهم است، به‌ هرحال مجبورید یک نفر کنارتان بشیند تا برای‌ تان جملات را معنی کند. اتفاقی که دقیقا دشمن اعتماد به ‌نفس آدم است!

اما نکته اصلی این جاست، چالش ها و مشکلات پیرامون عدم تسلط به زبان انگلیسی به مواردی که ذکر شد خاتمه نمی یابد. آینده شغلی شما نیز کمی و بیش به آن بستگی دارد! شاید تعجب کنید که چرا یادگیری یک زبان خارجی در این حد مهم و با اهمیت است. ما در ادامه به شما می گوییم که چرا یادگیری یک زبان به جز زبان مادری تان اهمیت دارد؟ و چگونه می توانید با استفاده از روشی آسان در بازه ی زمان کوتاه با زبان انگلیسی آشنا شوید.

آینده شغلی تان با زبان انگلیسی تامین است!

"در فراگیری زبان انگلیسی درنگ نکنید." این جمله را آویزه ی گوش تان کنید. به جای کار کردن زیاد برای بدست آوردن پول کم، فراموش نکنید که در دنیا درآمد بر پایه‌ ی مهارت است. مهم نیست شما به چه کاری مشغول هستید یا قصد دارید چطور درآمد زایی کنید، شما به اندازه مهارت تان درآمد کسب خواهید کرد. این مهارت ممکن است یک سرگرمی باشد که شما در هنگام اوقات فراغت خود انجام می ‌دهید و در نهایت پول زیادی را به سمت شما سرازیر کند. به عنوان مثال برای کسی در اوقات فراغت خود زبان انگلیسی را یاد می ‌گیرد، یافتن یک کار خوب در کشورهای انگلیسی زبان یا حتی شرکت هایی در داخل کشور که مبنای کارشان این زبان پرطرفدار است، نامحتمل نیست.


همیشه برای رسیدن به موفقیت در کار و کسب درآمد برای تامین هزینه های زندگی و مخارج آن، به مدرک تحصیلی یا سابقه و تجربه نیاز نیست! دانش جدید کسب کنید، مهارت های خود را افزایش دهید، می توانید این کار را با یادگیری زبان انگلیسی آغاز کنید. این روزها اهمیت یادگیری زبانی به غیر از زبان مادری دو چندان شده. درصورتی که به دنبال شغل جدیدی هستید و یا تمایل دارید در شغلی که فعالیت می ‌کنید به پیشرفت های بیشتری برسید، در مسیر آموزش زبان انگلیسی قدم بگذارید تا نسبت به دیگران به برتری بیشتر برسید.

در حالی که زبان انگلیسی به دومین زبان پرکاربرد جهان تبدیل شده است. تقریبا دو میلیارد نفر در سرتاسر جهان در سطح قابل قبولی به زبان انگلیسی تسلط دارند و می ‌توانند به این زبان صحبت کنند؛ چرا شما نتوانید؟ این آمار نشان می دهد که به دلیل تعداد زیادی از افراد که به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بسیاری از شرکت‌ های بین ‌المللی و حتی شرکت های داخلی، زبان انگلیسی را برای تجارت شان انتخاب می‌ کنند. پس چرا شما جزو افرادی نباشید که هم در زندگی روزمره و هم در محیط کار یک سروگردن از دیگران بالاتر هستند، آینده شغلی شان تامین است؟!

هیچ وقت برای فراگیری زبان انگلیسی دیر نیست

اگر در یادگیری زبان انگلیسی مصمم و طرفدار آن هستید و دوست دارید به جز زبان فارسی، زبان پرکاربرد دیگری مثل انگلیسی را بیاموزید، اما سردرگم هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید؟ به کدام موسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف آن کنید؟ این نگرانی ها طبیعی است. شاید اطراف تان افراد زیادی را دیده باشید که حتی با رفتن به کلاس های آموزشی مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی توانند در یک مکالمه ی ساده زبان انگلیسی شرکت کنند.


شاید این خود عاملی باشد که امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که "احتمالا من هم نمی توانم در این راه موفق شوم." اما کارشناسان من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری زبان انگلیسی یا 5 زبان دیگر یعنی آلمانی، فرانسوی، ترکیه ای، چینی یا ایتالیایی بپردازید. در حقیقت این شرایط نیز به گونه است که انگیزه شما را برای قرارگیری در این مسیر، بیشتر می کند.

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان هایی که گفته شد، کمک می کند. شما می توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.
کد N2373706

وبگردی