آفتاب

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: کسب سهمیه تیمی المپیک کار بزرگی بود

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: کسب سهمیه تیمی المپیک کار بزرگی بود

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: تیم ایران در حالی توانست که سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند که هنوز برخی از تیم‌های بزرگ جهان در این مسیر موفق نشدند و نمایندگان کشورمان دست به کار بزرگی زدند.

«مجتبی عابدینی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک سال تمام برنامه‌ها را بر محور کسب سهمیه توکیو گذاشته بودیم و زحمات زیادی از سوی کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به این موفقیت کشیده شد. کار آسانی نبود زیرا برخی از قدرت‌های بزرگ هنوز سهمیه کسب نکردند.


کاپیتان تیم شمشیربازی اسلحه سابر درباره احتمال موفقیت تیم در المپیک گفت: عملکرد تیم و سابریست‌های ایرانی نشان از آن دارد که نتایج چشمگیری در توکیو ۲۰۲۰ کسب خواهد شد. ما هم‌روی مدال بخش تیمی و هم‌ روی مدال بخش انفرادی حساب باز کردیم.


او در تشریح عملکرد خود در جام جهانی لهستان تصریح کرد: به صورت کلی از عملکردم،  راضی هستم. در بخش انفرادی حریف فرانسوی بازیکن بزرگی بود اما به نظرم خیلی خوب بازی کردم و از باختم مقابل او در مرحله یک‌هشتم نهایی ناراحت نیستم. «پیمان فخری» سرمربی تیم ملی نیز از عملکردم اظهار رضایت داشت.


نفر چهارم المپیک ۲۰۱۶ توکیو یادآور شد: نتایج مسابقات جام جهانی ایتالیا برای ما خیلی مهم است چون تاثیر زیادی بر رنکینگ تیم دارد.


مجتبی عابدینی که با قرار گرفتن در جایگاه چهارم اسلحه سابر در المپیک ۲۰۱۶ ریو شگفتی‌ساز شد هم اکنون در رده‌بندی برترین‌های این رشته در جایگاه دهم قرار دارد. او کاپیتان تیم ایران است و روز گذشته موفق شد به همراه تیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در اسلحه سابر قطعی کند.
کد N2346542

وبگردی