آفتاب

یادگیری و تسلط بر زبان فرانسه در کلاس های زبان در تهران

یادگیری و تسلط بر زبان فرانسه در کلاس های زبان در تهران

زبان آموزانی که علاقه مند به یادگیری و استفاده از زبان فرانسه هستند برای بهبود سطح زبان خود ممکن است تصمیم بگیرند که در کلاس های زبان فرانسه در تهران نیز زبان بیاموزند تا با بهبود سطح مهارت های اصلی زبان خود بتوانند به خوبی این زبان را یاد بگیرند.

در پاسخ کوتاه به این سوال که آیا شرکت در کلاس های زبان فرانسه موجب تسلط و یادگیری خواهد شد، باید گفت "بله"، اما به خاطر داشته باشید که عوامل گوناگونی هستند که موجب می شود بتوانید زبان فرانسه را به خوبی یاد بگیرید و در بر قراری ارتباط با دیگران به شکل درست و واضح از آن استفاده کنید.

در صورتی که شما تصمیم گرفته اید که مهارت های زبان فرانسه خود را توسعه دهید، کلاس های زبان فرانسه آموزش زبان دایلو را به شما پیشنهاد می دهیم تا با شرکت در دوره های آموزش زبان فرانسه بتوانید با نوین ترین متد های آموزشی، این زبان را به خوبی بیاموزید و از آن استفاده کنید. در واقع شما با یادگیری در کلاس های زبان فرانسه در تهران از تجربه متخصصینی بهره مند می شوید که بهترین روش های موفقیت در تسلط بر این زبان را به شما آموزش می دهند.

همچنین در بسیاری از دوره های با کیفیت آموزشی، همچون کلاس های زبان فرانسه دایلو علاوه بر آموزش های کلاسی برنامه مطالعاتی موثری نیز خواهید داشت تا با انجام منظم تمرینات در منزل بتوانید در مدت زمان کوتاهی پیشرفت کنید و در استفاده از زبان فرانسه و درک آن مهارت کسب کنید. اما با بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که علت موفقیت بسیاری از زبان آموزان در کلاس های زبان فرانسه به عواملی بستگی داشته است. در واقع با توجه به تمرکز بر روی این بخش های آموزشی، زبان آموزان می توانند به شکل آسان تر و موثر تری زبان بیاموزند.

از جمله عوامل موثر در یادگیری می توان به تمرکز بر روی بیان تلفظ صحیح عبارت ها در مکالمه های کلاسی و حتی آموزش معلم دانست. در کلاس های زبان فرانسه، زبان آموزان جملات و صحبت های گوناگونی را می شنوند که با تصحیح به موقع معلم خود قادر خواهند بود نحوه صحیح بیان کردن عبارت ها را بیاموزند. اگر که شما مایل هستید به صورت روان و طبیعی به زبان فرانسه صحبت کنید، لازم است که به طور پیوسته تمرین کنید تا با بهبود تلفظ و لهجه خود به شکل بهتری صحبت کنید.

تلفظ صحیح موجب می شود که مخاطبین شما منظور شما را بهتر متوجه شوند و این امکان را برای شما فراهم می کند که به صورت روان تر و آسان تر به زبان فرانسه صحبت کنید. علاوه بر اینکه شما در کلاس های زبان فرانسه به طور مداوم در معرض تلفظ صحیح عبارت ها قرار خواهید گرفت، تمریناتی نیز ارائه می گردد تا بتوانید در منزل و در زمان های خارج از تایم کلاسی تلفظ خود را بهبود بخشید.

از جمله این تمرینات، ارائه فایل های صوتی و ویدیو های آموزشی زبان فرانسه هست که با تکرار جملات و گوش دادن در طول روز طبق برنامه مطالعاتی خود می تواند به درک و تلفظ بهتر عبارت های فرانسوی بسیار کمک کند. همچنین اغلب لیستی از عبارت هایی که زبان آموزان با دشواری بیشتری با آن مواجه هستند نیز پس از هر کلاس ارائه می گردد تا با تمرکز بر روی آن ها و تکرار بیشتر اطمینان حاصل کنید که اینگونه اشتباهات خود را بر طرف نموده اید.

شاید که شما نیز شنیده باشید که در برخی مواقع توصیه می شود که توجه چندانی به گرامر یا دستور زبان نداشته باشید و بیشتر سعی کنید که صحبت کنید یا بنویسید. اما چنین توصیه ای به این معناست که روش های یادگیری گرامر را می توانید بهبود بخشید تا اینکه به طور کلی نسبت به دستور زبان فرانسه بی اهمیت باشید. با وجود اینکه ممکن است شما یکسری نکات گرامری را آموخته باشید، اما لازم است که به طور پیوسته این نکات را مرور کنید و بهترین روش استفاده صحیح از ساختار ها در جملات است.

یعنی به جای اینکه شما به مطالعه نکات بپردازید، بهتر است که به صورت کاربردی گرامر فرانسه را یاد بگیرید. در کلاس های زبان فرانسه برای اینکه زبان آموزان به شکل بهتری با دستور زبان آشنا شوند تا در جملات خود از این ساختار ها استفاده کنند، از انواع تمرین های موثر، بازی و سرگرمی استفاده می شود.

هنگامی که شما سعی می کنید به این روش دستور زبان فرانسه را بیاموزید، متوجه خواهید شد که به طور ناخودآگاه در حال توسعه دایره لغات خود نیز هستید، زیرا اگر که به این مسئله فکر کنید یک جمله از چندین کلمه تشکیل شده است و این عبارت ها در یک ساختار به خصوصی در کنار هم قرار گرفته اند. پس در حین یادگیری گرامر لازم است که از کلمات گوناگون استفاده کنید که البته فرصت بسیار مناسبی برای تقویت دایره لغات زبان فرانسه نیز می باشد.

یادگیری عبارت های یک زبان یک روند طولانی مدت است. اگرچه یادگیری کلمات با گذشت زمان و توسعه دایره لغات کاری آسان تر می شود و سریع تر خواهید توانست که معنی عبارت ها را با توجه به شرایط و مبحث متوجه شوید، اما شما می توانید یادگیری عبارت های جدید را به عنوان یک تمرین به خصوص و مجزا از یادگیری دستور زبان انجام دهید که در کلاس های زبان فرانسه روش های متعددی برای آن پیشنهاد می شود.

برای مثال شما می توانید که یک دفتر یا دفترچه لغات برای خود تهیه کنید و در هنگام مواجه شدن با کلمات جدید در حین خواندن متون، گوش دادن به صحبت های زبان فرانسه در رسانه ها و دیگر منابع آن ها را یادداشت کنید. البته به خاطر داشته باشید که تنها کافیست که شما کلمات را یادداشت کنید و می توانید معانی آن ها را بعدا بررسی کنید تا به طور مداوم خواندن و یا گوش دادن خود را برای بررسی عبارت ها در دیکشنری متوقف نکنید.

برای درک بهتر کلمات، ایجاد ارتباط میان آن ها و پیدا کردن آسان تر آن ها می توانید چندین دسته بندی همانند سفر، خودرو، فیلم، لباس و... درست کنید و عبارت های مرتبط را در هر دسته قرار دهید. همچنین برای اینکه محیط اطراف خود را برای یادگیری مناسب تر کنید، می توانید از برچسب برای نوشتن نام برخی از لوازم خانگی به زبان فرانسه بر روی آن ها و چسباندن آن به وسایل مرتبط استفاده کنید.

اگر که علاقه مند به ورزش فوتبال هستید، می توانید یک مسابقه فوتبال که گزارشگری آن به زبان فرانسه است را تماشا کنید تا انگیزه بیشتری برای یادگیری در شما ایجاد شود و عبارت های جدیدی بیاموزید. بسیاری از زبان آموزان سعی می کنند که معانی عبارت های زبان فرانسه را به زبان بومی خود ترجمه کنند، اما شما می توانید بر عکس این کار را نیز انجام دهید و هرگاه که کلمه جدیدی را در زبان فارسی می آموزید، معادل آن را در زبان فرانسه بررسی کنید.

برای درک بهتر عبارت ها و معانی در کلاس های زبان از دیکشنری های تصویری فرانسه نیز استفاده می شود که روشی انگیزه بخش و موثر برای یادگیری طیف وسیعی از کلمات می باشد و برای یادگیری کلمات تخصصی مرتبط با حوزه کاری یا سرگرمی های شما بسیار تاثیر گذار است.

اگر که هر روز تنها چند عبارت فرانسوی را بیاموزید، پس از گذشت چند ماه متوجه خواهید شد که چقدر دانش و مهارت های شما نسبت به روز اول توسعه پیدا کرده است.

با یادگیری زبان فرانسه در کلاس های زبان و مطالعه و انجام تمرینات مناسب و برنامه ریزی شده در منزل در عرض چند ماه سطح زبان فرانسه خود را بالا برده اید و بهتر خواهید توانست که این زبان را درک کنید و از آن استفاده کنید.
کد N2243710

وبگردی