آفتاب

جاذبه های که در سفر به تایلند باید دید

جاذبه های که در سفر به تایلند باید دید

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که با طبیعت بکر و زیبا، سواحل آرام و معابد تاریخی و شگفت انگیز، به بهشت توریستها و گردشگران علاقه مند به طبیعت تبدیل شده است.

شهرهای پوکت و پاتایا با سواحل و دریای آرام و زیبا، آبشارها و پارک های ملی و بازار شناور تایلند همه و همه از جمله جاذبه های تایلند است که پاسخگوی همه نوع سلیقه است. در واقع جاذبه های تور تایلند تودر دو نوع جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی دسته بندی می شوند.


جاذبه های طبیعی تایلند :


کو تائو kohtao Thailand  :

جزیره کو تائو یکی از جزایر بهشتی تایلند است که به مکانی برای آموزش غواصی تبدیل شده است و هر سال 7000 غواص در این جزیره آموزش می بینند. این جزیره زیبا با انواع گونه های جانوران دریایی مثل ماهی های رنگی و کوچک، لاک پشت ها و مرجان ها، با پرواز 2 ساعت و با اتوبوس 8 ساعت از بانکوک فاصله دارد و قطعا تجربه بی نظیری در سفر به تایلند خواهد بود.

منطقه كرابیkrabi :

منطقه کرابی مجموعه ای از 130 جزیره، یکی از مناطق ساحلی جنوب تایلند به وسعت 4700 کیلومتر مربع است که رودخانه کرابی از میان آن عبور کرده و به دریای آندامان می ریزد. این منطقه مجموعه ای از جاذبه های تایلند از قبیل قایق سواری، چشمه های آب گرم، سواحل ماسه سفید، پارک های ملی با آبشارهای زیبا و ... را به طور همزمان در اختیار توریستها می گذارد.

دویی اینتانون سقف تایلندDoiInthanon :

منطقه دویی اینتانون در واقع یک پارک ملی و طبیعی است که مجموعه ای از کوهها و صخره ها، آبشارها، غارها و گونه های گیاهی و جانوری متنوع است. این منطقه بکر و زیبا به دلیل در بر داشتن بلندترین قله تایلند به ارتفاع 2565 متر در کوه های اینتانون، به عنوان سقف تایلند شناخته می شود.

پارک ملی خاو یای KhaoYai :

پارک های ملی از خاص ترین جاذبه های تایلند به شمار می آیند زیرا آب و هوا و طبیعت وحشی و بکر این منطقه در دنیا بی نظیر است. پارک خاو یای نیز با آبشارهای زیبایی همچون آبشار معروف Heawnarok  و گونه های جانوری و گیاهی فراوان، هر ساله توریستهای علاقه مند به طبیعت را از سراسر دنیا به این مکان زیبا می کشاند.

روستای پای تایلند Pai Thailand :

برای آشنایی با سبک زندگی مردمان بومی تایلند و لذت از طبیعت بکر شمال این کشور زیبا می توانید به روستای پای با تور ارزان تایلند سفر کنید. در این روستای کوچک می توانید از نزدیک شاهد تعامل خاص بومیان تایلند با طبیعت باشید.

جزایرسیمیلان تایلندSimilan Island :

مجموعه جزایر سیمیلان در سواحل دریای آندامان متشکل از 11 جزیره است و به مکانی برای شنا و غواصی و شیرجه های هیجان انگیز از صخره های زیبا و مرتفع تبدیل شده است. این منطقه در جنوب تایلند دارای سواحل زیبای ماسه سفید و گونه های ماهی و آبزیان خاص منطقه در آبهایی زلال و آبی است که به عنوان بهشت علاقه مندان به شنا و غواصی در آبهای طبیعی شناخته می شود.

جزیره ریلای تایلند riley island Thailand:

اگر علاوه بر طبیعت سبز و سواحل شنی، به آفتاب گرفتن و قدم زدن در صخره های آهکی و لذت از مکانی آرام و خلوت علاقه دارید، به ریلای، که شبه جزیره ای با 4 ساحل زیبا است سفر کنید.

جاذبه های تاریخی و مذهبی تایلند :


معابد تایلند :


معبد وات رونگ خونwatrongkhun:

این معبد زیبا با نمایی شیشه ای و سفید یکی از جاذبه های تایلند است که توریستهای زیادی را برای دیدن معماری خاص آن به تایلند می کشاند.


معبد وات ماهاتاتwatmahathat:

معبد قدیمی وات ماهاتات یکی از جاذبه های شهر بانکوک تایلند است که سدیس مشهور آن در ذهن و خاطره همه توریستها و علاقه مندان به تاریخ می ماند.

معبد ترایمیتwattraimit:

این معبد بودایی نیز در تور بانکوک قرار دارد و بزرگترین مجسمه های بودا در جهان را با قدمت 700 سال به نمایش میگذارد

جاذبه های تاریخی و فرهنگی تایلند :


کاخ های تایلند :


کاخ بزرگ تایلند  Grand Palac :

کاخ بزرگ تایلند در بانکوک به مدت 150 سال به عنوان محل زندگی پادشاهان استفاده می شده است. جزئیات معماری این مجموعه بی نظیر و سرشار از هنر بومی تایلند است. کاخ بزرگ تایلند در حال حاضر برای برگزاری جشن ها و تشریفات به کار می رود. یکی از ساختمانهای این مجموعه به نام معبد بودای زمردین با معماری تایلندی از خاص ترین جاذبه های تور پاتایا به شمار می رود.


کاخ بنگ پا این Bang pa in palace :

این مکان زیبا با باغ های بزرگ و معماری اروپایی، به عنوان قصری تابستانی برای اغلب پادشاهان در تایلند استفاده می شده است. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های تایلند و اطلاع از بهترین آفرهای تور پوکت و تایلند و رزرو تور تایلند به وب سایت مرجع جستجوی تورهای مسافرتی توریاب به آدرس اینترنتی   https://touryab.travel مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب توریاب مشورت کنید.
کد N2209396

وبگردی