آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های نشریات فرهنگی و ادبی

نمایش ۱ تا 25 از ۲۱ مقاله

سایت کانون ادبیات ایران بازتابی از فعالیت های ادبی در کشور و سایر نقاط جهان است. این سایت در بخش های شعر و داستان و ادبیات جهان و نقد و نظر و معرفی کتاب فعالیت می کند.



نسخه چاپی مجله نمایه که از سال 1370 احصا وپردازش وسایل مندرج در روزنامه ها ونشریات علمی وفرهنگی را مورد توجه قرار داد فصل مشترکی بین محتوای مطبوعات وعلوم اطلاع رسانی پدید آورد . در میان وسایل ارتباط جمعی مطبوعات دارای ویژگی های ممتازی است که هیچ یک از دیگر وسایل توانایی ها وشفافیت های آن راندارد.



این سایت مربوط به یک مجله در زمینه شعر و شعر خوانی است.



نمای باز سایتی در برگیرنده مقالاتی در موضوعات فرهنگ و هنر است. سینما و تئاتر و موسیقی و ...



نشریه الکترونیکی آوای نو افغانستان صدای حرکت تکاملی سرزمین باستانی افغانستان به سمت جامعه مدنی است. عدالت اجتماعی دموکراسی و پلورالیزم سیاسی سه شاخصه ای است که با معرفت پویای دینی جامعه را به سمت کمال جهت میدهد.



نشریه‌ی الکترونیک فرهنگی، هنری، اجتماعی





هفت‌سنگ مجله‌ای اینترنتی است که از سال هشتاد و یک توسط تعدادی از ایرانیان سراسر نقاط دنیا در حوزه‌های ادبی، هنری و اجتماعی . به زبان فارسی منتشر می‌شود. انتشار هفت‌سنگ بصورت اینترنتی است و هیچ نسخه چاپی‌ای برای آن وجود ندارد.



لوح، آئینه تلاش گروهی است که برآنند در حد بضاعت خود فرهنگ و ادب ایرانی را آنسان که بایسته و شایسته عرضه کنند. لوح،پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و ادب مدعی است که نمایه ای است برای بازنمایی حقیقت مکتوم اصحاب لوح با اتکال به ذات ربوبی،چشم به چشم شما دوخته اند.



این مجله طرح‌های ملی ، سه دهه تحول در عرصه فرهنگ ‌، ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان،کالا‌های فرهنگی و رفتارهای ایرانیان ‌، رفتارهای فرهنگی روستائیان کشور ، پژوهشی در کمیت اماکن فرهنگی‌ـانسان ـجامعه ـ فرهنگ‌ در نشست‌های طرح‌های ملی ‌، جهان آینده‌ و چالش‌های پیش‌رو ، مطالعات نظری‌ و تجربی ‌، کنکاش در مفاهیم فرهنگی‌ ، فهرست مجموعه انتشارات طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلا‌می‌ را در اختیار شما قرار می...



سایت " سینماگران" فعالیت ( آزمایشی ) خود را از تاریخ 23/5/83 آغاز کرد و پس از انجام مراحل مختلف جهت تست و راه اندازی ، در تاریخ 21/6/83 همزمان با روز ملی سینما رسماً افتتاح گردید. این سایت توسط کانون آگهی و تبلیغاتی" سیما نقش" و به مدیریت " هومن عین الهی " طراحی و راه اندازی شده است که شامل بخشهـای مختلفی از جمله : مجـلـه هفتگی "سینماگران" ( رویدادهای دا...



این ویژه نامه همه توان موجود خود را به كار گرفته تا با نگاهی عمیق‏تر، به نمایشگاه كتاب نظر افكند. البته مدعیِ ارائه كاری جامع در این زمینه نیستیم، بلكه بی‏گمان نظرات مهم و قابل ملاحظه‏ای وجود دارد كه در این گزارش نیامده است. از اندیشمندان و دانشوران انتظار داریم كه با ارشادها و نقدهای خود، ما را در گزارش تحلیلی این همایش بزرگ ملی در آینده یاری رسانند.



ماهنامه زمانه نشریه ای است علمی و تخصصی در زمینه اندیشه و تاریخ سیاسی یکصد سال اخیر ایران که در جمهموری اسلامی به صورت منظم منتشر می شود و بیش از یکصد صاحب نظر برجسته ایرانی با آن همکاری دارند.مجله زمانه علاوه بر مباحث تاریخی به مسائل سیاسی روز جهان به ویژه جهان اسلام نیز می پردازد.



این فصلنامه جهان‌شمولی‌حقوق‌بشر،چالش حق و تکلیف هویت،تفاوت‌ها و جهان‌شمولی حقوق بشر، از مشروعیت حقوق بشر تا اطاعت و الزام‌آوری جهانی،نقد مبانی اومانیستی حقوق بشرغربی، تاسیس نظام حقوق بشر در اسلام،توسعه حق محور،آثار عملی دکترین جمهوری اسلامی ایران در‌ زمینه حقوق بشر،ملاحظاتی درباره حقوق انسان در اندیشه معاصر،حربه‌ خوشدست حقوق بشر یقین ناتمام،عینیت وجود را بیان می کند.



مجله‌‌ی 15 خرداد برای اولین بار در خرداد 1352 منتشر شد. آخرین شماره‌ای که از این دوره در دست است، شماره‌ی 12 می‌باشد که در اسفند 1353 انتشار یافته است. 15 خرداد، در این دوره به صورت ماهنامه و به عنوان «ارگان روحانیان مبارز (گروه 15 خرداد)» منتشر می‌شده است. خط مشی ماهنامه‌ی 15 خرداد در این دوره، ترویج آراء و نظرات امام خمینی و زنده نگه‌داشتن روح انقلابی و حماسی در میان ملت مسلمان ایران بوده است. ب...



این ماهنامه مشاور و پاسخ‏گوی سؤالات فراوان شما در «حوزه دین و علوم انسانی» می باشد و - آیینه سؤال‏ها، دیدگاه‏ها و اندیشه های شما -عرصه گفت و گو و مشاوره شما با ارباب خرد و نظر را فراهم می سازد. - زمینه پاسخ اندیشمندان گرانمایه دین و فرهنگ را به پرسش‏هایتان مهیا می کند. - همدم تنهایی تان باشیم و خستگی روان را با الهام از کلام وحی و راهنمایان سعادت آرام ساخته، و با مدد خورشید خوبی‏ها، موعود م...



در این مجله موضوعاتی مانند داستان پارسی، داستان ترجمه، شعر ، ادبیات شفاهی، کتاب و... بررسی شده است.



«موعود» مؤسسه ایست فرهنگی که در سال 1374 به نیت نشر فرهنگ مهدوی و ارتقاء شناخت و مطالعات فرهنگی تاسیس و راه اندازی شد. «موعود» مجموعه ای مطبوعاتی، انتشاراتی و پژوهشی است ودر حال حاضر علاوه بر نشر کتاب، مجلات «موعود» و "موعود جوان" را منتشر می سازد. مهدویت، منجی گرایی، موعود گرایی و ارا ئه مباحث معرفتی درباره حضرت مهدی، علیه السلام، در زمره مهمترین موضوعات مورد توجه این مؤسسه است.



سمرقند فصلنامه ای است که هر شماره به بررسی زندگی و نقد مهم ترین آثار مشاهیر ادب جهان میپردازد. این مجله در طول سه سال (هر سال چهار شماره)، بزرگان ادبیات غرب را معرفی خواهد کرد.





سایت مجله عصر فرهنگ شامل مهد فرهنگ، ویدئوها، آرشیو صدا، گالری عکس و غیره می‌باشد.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۲۱ مقاله