آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های املاک و مستغلات

نمایش ۱ تا 25 از ۵۶ مقاله

این سایت امکان تحقیق و جستجو را برای افرادی که به دنبال ملک مناسبی هستند فراهم می سازد.



شرکت مهندسین مشاور سازه­اندیشان با هدف پاسخگویی به نیازهای فنی و مهندسی کشور، رفع وابستگی­ها، و همچنین صدورخدمات فنی و مهندسی به خارج از مرزهای کشور، در سال 1370 و تحت شماره 87217 در اداره کل ثبت شرکت­ها و مالکیت مدنی و با ارائه خدمات مطالعاتی، طراحی، نظارت و مدیریت بر حُسن اجرای عملیات­های ساختمانی درپروژه­های زیربنایی کشور به ثبت رسید و با پرورش استعدادهای درخشان در جهت ارتقا کیفیت جامعه مهندسی...





این آژانس در سال ۱۹۸۲ تاسیس شده است. برای خرید و فروش ملک خود می توانید از این سایت استفاده کنید.



به لطف و عنایت ایزد منان و در راستای گسترش فرهنگ اطلاع رسانی، پایگاه اینترنتی پستو راه‌اندازی گردید. این سایت در گام نخست در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره املاك كشور، بصورت طبقه‌بندی شده و مصور جهت استفاده كلیه ایرانیان مقیم داخل و خارج از كشور شروع به فعالیت نموده است.



مشاورین با هفده سال تجربه، سریعترین راه دسترسی به املاك را جهت خریداران، فروشندگان، آژانسهای املاك و مسكن، ادارات، سازمانها، ارگانها و شركتهای مهندسی راه اندازی كرده است. مشاورین آماده ارایه کلیه خدمات املاک و مستغلات (خرید، فروش، رهن، اجاره، پیش فروش، مشارکت در ساخت، معاوضه، وام و ...) می باشد.



مشاورین محترم املاك... به سایت اطلاعات املاك ایران خوش آمدید! شما میتوانید برای ارتقاء سطح خدمات خود و جلب رضایت بیشتر مشتریان خود از امكانات این سایت بهره گیرید.



در این سایت مشخصات و اطلاعات خرید برجهای سبحان در اختیار شما قرار می گیرد.



آلیتا به مدیریت فرهاد علی طلب با بیش از دوازده سال سابقه كاری درخشان در امر خرید و فروش و اجاره املاك برای سرویس دهی بهتر به مشتریان و مالكین تاسیس گردیده است.



به راحتی در سایت "خانه من" ملک مورد نظر خود را جستجو کنید، موقعیت ملک را روی نقشه تهران ببینید قیمت را با املاک مشابه مقایسه کنید.



نخستین بار در زمان ناصرالدین شاه قاجار فرمانی صادر شد که اداره ای تشکیل شود که مرجع ثبت اسناد بوده و موافق دول متمدنه تمبر زده و در دفاتر مخصوص ثبت وضبط گردید.



بزرگترین وب سایت آگهی ساختمان نیازمندی ساختمان محصولات ساختمان خدمات ساختمان ملک و املاک مشاوره املاک املاک دبی دکوراسیون داخلی دکوراسیون نمایشگاهی معماری ساختمان تجهیزات ساختمان نقاشی ساختمان وام مسکن انبوه سازان مهندسی ساختمان پیمانکار ساختمان فروش آپارتمان رهن و اجاره فروش ویلا زمین باغ سرامیک سرویس بهداشتی محصولات بهداشتی حمام نازک کاری سفت کاری دیوار چینی بنای ساختمان نمای ساختمان تزئینات ساخ...





سایت Iran Home شامل جستجوی اطلاعات برای خرید خانه، تعرفه ، شرکت های ساختمانی، نمایندگی و غیره می‌باشد.



آژانس املاک میرزاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در امر مشاوره تخصصی املاک به شهروندان کرج و مناطق غربی استان تهران همواره در معاملات املاک بزرگ صنعتی، مسکونی، کشاورزی و .... در کنار مردم بوده و معرفی کننده بهترین املاک به خریداران و فروشندگان املاک می باشد.



آژانس املاک مسکن تو با در اختیار داشتن هزاران مورد ملکی (تجاری، اداری،مسکونی، ویلا) در تمام مناطق شمالی تهران لوکس‌‌ترین و اکازیون ‌ترین املاک را به شما معرفی می‌کند. کادر قوی آژانس املاک مسکن تو برای انجام هرگونه معامله ملکی اعم از خرید،فروش ،اجاره و مشارکت با اطلاعات حقوقی و حرفه ای کامل حافظ سرمایه و منافع شما بوده و بالاترین ضریب اطمینان را برای شما ایجادخواهد کرد و با انتخاب زبده ترین و شایس...



این شرکت زیر مجموعه شرکتDSR قشم یا دنیای صنعت می‌باشد که دارای سابقه ۳۰ ساله در زمینه قطعات یدکی خودرو (Nissan , Toyota) بوده همچنین نمایندگی فروش روغن موتورهای ناسیونال (National Lube) را در ایران به عهده دارد.





در سایت جامع صنعت ساختمان شما سایت می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی از موضوعات مرتبط با صنعت ساختمان و صنایع وابسته بدست آورید.



گروه ساموئل گرتلر مجموعه ایست متشکل از 400متخصص املاک، امور حقوقی املاک، ارزشیابی و اعتبارات مالی با بیش از 75 سال سابقه در زمینه املاک و مستغلات، که ارائه دهنده انواع املاک و خدمات مرتبط به آن می باشد.



مسکن نارون با بیش از 30 پرسنل آماده خدمات رسانی به مالکین و متقاضیان گرامی می باشد و شامل خدمات اجاره آپارتمان، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت و سایر خدمات مشاوره می‌باشد.



در راستای تحقق اهداف شهر الکترونیک تهران و به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی هر چه بهتر و سریعتر به شهروندان کلان شهر تهران، پایگاه اطلاع رسانی املاک تهران با هدف ارائه سرویس‌ها و خدمات در زمینه املاک و مستغلات واقع در شهر تهران به خریداران، فروشندگان، آژانسهای املاک و مسکن، ادارات، سازمانها و ارگانها و صاحبان مراکز اقتصادی آغاز به فعالیت نموده است.



خانه من موتور جستجوی املاک است که به شما کمک می کند خانه مورد علاقه خود را برای خرید یا اجاره پیدا کنید همینطور اطلاعات املاک را با مشخصات کامل در سطح منطقه ای در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید یا اجاره بگیرید.



ملک خود را آسان، سریع و با بهترین قیمت بخرید، بفروشید! خرید، فروش، رهن و اجاره بی واسطه و درج آگهی یکماهه رایگان www.2tarafe.ir این روزها همه از دوطرفه میگویند! دوطرفه با روزانه بیش از 2000 بازدید و درج بیش از 70 موقعیت ملکی جدید و مناسب بصورت روزانه، شما را دقیقا به آنچه میخواهید میرساند. اگر در جستجوی خانه و مستغلات، آپارتمان، پنت هوس، ویلا، دفتر کار و اتاق، مغازه، سوییت، انبار، خو...





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۵۶ مقاله