آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های باستان‌شناسی

نمایش ۱ تا 25 از ۸ مقاله

علاقه‌مندان به باستان‌شناسی از طریق این سایت می‌توانند با کشورها ،شهرها و مناطق باستانی جهان آشنا شوند. این مرکز منبع اطلاعاتی مفیدی برای معلمین محسوب می‌شود. این مرکز در سال ۱۹۹۹ تأسیس گردیده و فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه‌ی باستان‌شناسی انجام داده است. این مرکز فیلم‌ها ، اخبار و برنامه‌های مستند را در اخـتیـار علاقه‌منـدان قـرار می‌دهـد. شما می‌تـوانید مـقـالات و نشـریات مـوجـود در ارتـ...



این سایت یک منبع اطلاعاتی مفید در زمینه‌ی باستان‌شناسی محسوب می‌شود. باستان‌شناسان حرفه‌ای و سایر علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند. سایت Into Archaeology مجلات چاپ شده در زمینه‌ی باستان‌شناسی را به شما معرفی کرده و نرم‌افزارهای مفیدی در ارتباط با این رشته در اختیار شما قرار می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند از گالری‌های این سایت دیدن کنند. شما می‌توانید بعضی از نر...



این سایت متعلق به یک موزه‌ی هنر و باستان‌شناسی است که نمایشگاه‌هایی به صورت موقتی دایر می‌نماید. در این سایت امکان فروش بلیط و قیمت آنها موجود است. هم‌چنین اطلاعاتی نیز در خصوص آکادمی هنر ارائه می‌گردد.



این انجمن یک سازمان اختصاصی تمبر شناسی است که هدف آن جمع آوری و مطالعه تمبر و دیگر محصولات پست در ایرلند است.



شرکت مطالعه و مرمت خشت و خورشید، جزو اولین شرکت‌هایی است که به طور تخصصی به مرمت و باززنده‌سازی بناها و بافتهای تاریخی می‌پردازد.این شرکت با استفاده از متخصصین رشته‌های مختلف از قبیل مرمت بناهای تاریخی، سازه، معماری، شهرسازی،محیط زیست و طراح محیطی … تا کنون چندین پروژه‌ی مطالعاتی و طراحی مرمت بناهای تاریخی را به انجام رسانده است.



مرکز اسناد و مدارک میراث فرهنگی کشور در سال یکهزارو سیصدو هفتاد و چهار بر اساس بندپانزده ماده سه قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور, بعنوان یک مرکز مرجع برای توسعه تحقیق و مطالعه درباره موضوعات مختلف میراث فرهنگی فعالیت خود را آغاز نمود.



پژوهشکده حفاظت ومرمت آثار تاریخی – فرهنگی (1375) سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، به عنوان یکی از 5 پژوهشکده رسمی پژوهشگاه این سازمان به فعالیتهای آموزشی، ستادی، پژوهشی و اجرایی خود می پردازد.





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۸ مقاله