آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های گرافیک

نمایش ۱ تا 25 از ۲۳ مقاله

این سایت در مورد ابزارها ، دانش و فناوری سه بعدی به علاقه‌مندان توضیحاتی ارائه می‌دهد. خدمات این سایت عبارتند از:۱- ارتقاء نرم‌ افزارهای ساخت تصاویر۲- متحرک سه بعدی.۳- ختیار گذاشتن نرم‌افزار برایارتـقـاء کـیفـیت دریافت تصاویرمتحرک سه‌بعدی. ۴- آگهی‌های متحرک سه بعدی. ۵- کلیپ‌های موسیقی. ۶- اطلاعات در مورد سینما و فیلم‌ها.



این سایت برای کمک تبلیغاتی به صاحبان تجارت تأسیس شده است و مربوط به انجمن طراحی اطلاعات می‌باشد. این گروه در سال ۱۹۸۶ در بدفورد انگلستان تأسیس شده است. علاقه‌مندان با کارهای این گروه آشنا می‌شوند و می‌توانند در صورت نیاز سفارش دهند. تخصص این گروه در طراحی گرافیکی ، بروشور ، کاتالوگ طراحی وب سایت ، آگهی و نمایشگاه می‌باشد.



این سایت شخصی ، به کارهای یک هنرمند هندی اختصاص دارد. در این سایت با کارهای هنرمند گرافیست و طرح اشکال سه بعدی کامپیوتر آشنا می‌شوید. این کارها عمدتاً با ۳dmax و Photoshop کشیده شده است.



این سایت مباحث مورد نیاز طراحان و هنرمندان گرافیست را مطرح می‌کند. وب سایت‌هایی که در مورد موضوعاتی چون طراحی ، خلاقیت و الهام بخشی وجود دارند ، معرفی می‌گردند. در این سایت حدود ۶۰۰ منبع در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. خدمات این سایت شامل: گالری هنرمند ، مقالات ، فرم طراحان ، کاغذ دیواری ، کتاب‌ها می‌باشد. در بخش دیگری از این سایت ، سایت منتخب و هنرمند و کتاب منتخب ماه در دسترس قرا...



این سایت را شخصی هنرمند بنام ناتاناوبراین برای معرفی کارهای گرافیکی‌خود تأسیس کرده است. تصاویر گرافیکی عموماً با Pov-Ray کشیده شده است و برخی دیگر از تصاویر گرافیکی با Kayshade کشیده شده‌اند. این تصاویر در‌اندازه‌های متفاوت در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.



این سایت به نرم افزارهای Povray و کاربرد آن در ایجاد طرح‌های گرافیکی سه بعدی اختصاص دارد. در بخشی از این سایت گروه کمک‌های فنی در دسترس علاقه‌مندان و هنرمندان قرار می‌گیرد. در این بخش سؤالات فنی و پرسش‌های احتمالی که با آن روبرو می‌شویم توسط گروه فنی پاسخ داده می‌شود. بخش پرسش و پاسخ و گروه‌های جدید از خدمات این سایت به‌شمار می‌آید.



این سایت در مورد تصاویر جاوا برای استفاده در صفحات وب و میزگرد اطلاعاتی ارائه می‌دهد. این سایت برای طراحان صفحات وب و علاقه‌مندان گرافیک کامپیوتر جالب توجه می‌باشد. در این سایت تصاویر مختلفی برای Download وجود دارد ، فایل‌هایی که نیاز دارید ، صدا Qtz و تماس با Qtz از لینک‌های این سایت محسوب می‌شوند.



این سایت به گرافیک و طراحی اختصاص دارد. با استفاده از نرم‌افزار معرفی شده در این سایت ساخت مدل‌های مکعبی خمیده‌ی سه بعدی به آسانی امکان‌پذیر می‌باشد. هم‌چنین نحوه‌ی ساخت مهره‌های شطرنج برای علاقه‌مندان توضیح داده می‌شود. مقدمه ، گالری تصاویر‌ ، تصاویر متحرک نمونه ، تصاویر حجمی ، نظرات کاربران ،راهنمای Online برای کاربران ، اطلاعات در مورد ثبت نام ، ملزومات سیستم و بخش سؤال و جواب از خدما...



این سایت به معرفی طراحی Savinoff و معرفی خدمات آن اختصاص دارد. از طریق این سایت کارهای هنری این استودیو معرفی و برای فروش عرضه می‌شود. خانه و تاریخچه ، سرویس‌ها‌ ، گالری ، تماس و کتاب مهمان از خدمات این سایت می‌باشد.



این سایت به معرفی برنامه‌ی کامپیوتری yarst اختصاص دارد. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا از توضیحاتی متنی یا تصاویر سه بعدی ، عکس‌های دو بعدی استفاده نمایند. در واقع این برنامه مانند دوربینی عمل می‌کند که از تصاویر سه بعدی عکس‌های حقیقی می‌گیرد. خدمات مختلف این سایت عبارتند از:۱- تاریخچه. ۲- گالری عکس و دستورالعمل استفاده از yarst.





در وب سایت رویای هنر پارس می توانید از مقالات اخبار آموزش در مورد گرافیک و هنر استفاده کرده از بخش گالری تصاویر عکسهای زیبا استفاه کرده و با عضویت ویژه در سایت محصولات هنری و پروژه های خود را به فروش برسانید. در قسمتهای تخصصی سایت می توانید بهترین محصولات موجود در اینترنت را از ما بخواهید و یا سفارش بدهید. زیباترین عکسهای موضوع بندی شده را با موضوعهای عکسهای وکتور ۳۰۰ دی پی آی ایبوک پی اس دی و.....



گروه گرافیک طوبی یکی از گروه‏های فعال در بخش نرم‏افزار مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی می‏باشد که همگام با دیگر گروه‏ها مسئولیت تولید صفحات گرافیکی برای بکارگیری در نرم‏افزارهای علوم اسلامی را به عهده دارد. از آنجایی که مقداری از فعالیت مرکز تحقیقات معطوف به ایجاد پایگاه‏ها در اینترنت می‏باشد گرافیک طوبی در جهت طراحی و پیاده‏سازی گرافیکی صفحات« Web»نیز فعالیت چشمگیری را دارا می‏باشد در کنار تما...



سایت Rang Zine شامل وقایع، گرافیسم، گالری، اعلان فراخوان‌ها و غیره می‌باشد.





اخبار گرافیک / مقالات تخصصی / فراخوان ها هنری / انتشارات رسم / کتاب فروشی آنلاین / پژوهشکده / پیشگامان طراحی گرافیک ایران / گالری / ویژه نامه /....





طراحی لوگو و آرم (نشان تجاری) در اسرع وقت.با بیش از 12 سال تجریه در زمینه طراحی گرافیک و طراحی.آخرین طراحی شاخص » آرم هرمزال (مجتمع آلومینیم هرمزگان).





اهداف شبکه گرافیک ایران 1) پیشنهاد سیاستگذاری برای حفظ و توسعه هنر گرافیک، ملی و بین المللی. 2) همکاری با سازمان هاو نهاد های هنری در شناخت زمینه های مبانی گرافیک ایران. 3) مطالعه و بهره گیری از نظریه های جدید گرافیک با تکیه بر فرهنگ گرافیک ایرانی. 4) حمایت و تشویق پژوهشهای بنیادی و طرح های گرافیکی در سطح ملی. 5) پیشنهاد سیاستگذاری در زمینه ارتباط جوامع هنرگرافیک و کنوانسیون گرافیک . 6) پی...









نمایش ۱ تا ۲۰ از ۲۳ مقاله