آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های آثار‌ هنرمندان

نمایش ۱ تا 25 از ۳۲ مقاله

این سایت شما را با هرودتیسوس آشنا می‌سازد. در این سایت می‌توانید ،کتاب‌ها و متن‌های ادبی این شخصیت را مورد مطالعه قرار دهید و به ۲۰۰ لینک متصل شوید و اطلاعات بیشتری درباره‌ی هرودتیوس و دوران او به دست آورید از طریق این سایت می‌توانید اطلاعاتی درباره‌ی جنگ‌های ایرانیان ، تاریخ یونان باستان و هنر و ادبیات کسب نمایید.



این سایت برای هنرمندان تأسیس شده است تا آنها بتوانند کارهای هنری‌خود را از طریق اینترنت به فروش برسانند. در این سایت هنرمند به آسانی می‌تواند کارخود را به فروش برساند و تنها ۵% کمیسیون پرداخت نماید. این سایت به شبکه‌های متفاوت گالری ، دکورسازان و کلکسیونرها متصل می‌باشد. خدمات این سایت عبارت است از: گالری‌های Online و محل اجتماع هنرمندان که برای هنرمندان علاقه‌مند به‌فروش کارهای هنری ، بازا...



این سایت یک گالری هنری Online است و در مورد هنرمندان امریکای شمالی اطلاعاتی ارائه می‌دهد. در قسمت تازه‌ها علاقه‌مندان می‌توانند از قسمت‌های مختلفی مانند: گالری صنعت چاپ ، پوسترهای جدید موسیقی ، پوسترهای پل گوگن دیدن کنند و اطلاعاتی مربوط به تاریخ هنر به‌دست آورند. برخی از خدمات این سایت عبارتند از: ۱- گالری هنرمند. ۲- گالری پوستر. ۳- گالری هنرهای بومی.۴- هنرمندان بین‌المللی. ۵- گالری صنع...



این سایت مربوط به مرکز نشر و معرفی آثار هنر‌های تجسمی در ایران است و یکی از بهترین منابع اطلاعاتی در زمینه‌ی هنرهای تجسمی ، تاریخچه و تأثیر آن در هنر ایرانی می‌باشد.این سایت شما را با بزرگ‌ترین نقاشان و مینیاتوریست‌های معروف ایران آشنا می‌کند وآثار آنها را برای شما به معرض نمایش می‌گذارد.از طریق این سایت ، امکان خرید و یا فروش طرح‌ها و نقاشی‌های معروف نقاشان ایرانی وجود دارد و علاقه‌مندان م...



ایـن سـایـت مربوط به آثـار برگزیده‌ی موسیقی‌دانان جهان می‌باشد و در آن به طور اختصاصی نوازندگان سازهای‌زهی و بادی بررسی می‌شوند. این سایت امکان دسترسی به آخرین اخبار در این زمینه با استفاده از کتاب‌ها و مجلات را به کاربران می‌دهد. خدمات مختلف این سایت شامل: کیف مرجع در موسیقی ، پوستر ، کارت پستال و فیلم‌های ویدیویی می‌باشد.







این سایت به رباعیات عمر خیام اختصاص داده شده است. در این سایت بیوگرافی او نیز وجود دارد.



این سایت به شاعر بلند آوازه ایران خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی اختصاص دارد.



این سایت به معرفی شاعر گرانقدر احمد شاملو و آثار او می پردازد.



سایت آژانس عکس ایران کلیه عکسهای ایران را در مضوعات مختلف جمع آموری می‌کند.این سایت اخبار ، گالری و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.



از طریق این سایت به شاهنامه فردوسی دسترسی خواهید داشت.



در اینجا نمونه هایی از نمایش های پارسی جمع آوری گردیده تا در اختیار ادب دوستان و علاقمندان به ادب و هنر ایران عزیز قرار گیرد.هم چنین نمونه هایی از داستان های کوتاه پارسی جمع آوری گردیده تا در اختیار ادب دوستان و علاقمندان به ادب و هنر ایران عزیز قرار گیرد.



صادق هدایت در سه شنبه 28 بهمن ماه 1281 در خانه پدری در تهران تولد یافت. پدرش هدایت قلی خان هدایت (اعتضادالملک)‌ فرزند جعفرقلی خان هدایت(نیرالملک) و مادرش خانم عذری- زیورالملک هدایت دختر حسین قلی خان مخبرالدوله دوم بود. پدر و مادر صادق از تبار رضا قلی خان هدایت یکی از معروفترین نویسندگان، شعرا و مورخان قرن سیزدهم ایران میباشد که خود از بازماندگان کمال خجندی بوده است.



عبدا لعلی ادیب برومند در بیست و یکم خرداد ماه 1303در زادگاهش شهر« گـز» از شهرستان برخوار اصفهان زاییده شده است .پدرش مرحوم مصطفی قلیخان برومند از خوانین گـز بود که از حسن خط و مقدمات زبان عربی و آگاهی های تاریخی بهره داشت . به زبان فرانسه مسلـّط واز جمله تجدد طلبان عصر بود، هیچ گاه شغل دولتی نپذیرفت و به کار مِلکداری و کشاورزی اکتفا نمود .



ابو حامد محمد,در شهر نیشابور پرورش یافت,به استاد سپرده شد,علم وفضل آموخت و" فریدالدین" لقب یافت. سالهای کودکیش به احتمال قوی در اواخر عهد سنجر گذشت . در فاجعه غز (548) که نیشابور و خراسان به دست آن ها افتاد فریدالدین محمد شش یا هفت سالی بیشتر نداشت . ماجرا یک شورش خشم آلود مشتی تر کمان شبانکاره بود – که از ناچاری با سلطان به چالش برخاسته بودند . فقط بی تدبیری سلطان و امیران در گاه آن ر...



احمد شاملو (ا. صبح / ا.بامداد) روز ٢١ آذر در خانه‌ی شماره‌ی ۱۳۴ .خیابان صفی‌علیشاه تهران متولد شد. دوره‌ی کودکی را به خاطر شغل پدر که افسر ارتش بود و هرچند وقت را در جایی به ماءموریت می‌رفت، در شهرهایی چون رشت و سمیرم و اصفهان و آباده و شیراز گذراند. مادرش کوکب عراقی شاملو بود و پدرش حیدر.



فروغ در دیماه سال ۱۳۱۳ در محلۀ امیریۀ تهران پا به عرصۀ وجود نهاد پدرش محمد فرخ زاد یک نظامی سختگیر بود و مادرش زنی ساده و خوش باور. او فرزند چهارم یک خانوادۀ نه نفری بود.



استاد هارون شفیقی عنبران به سال 1296 در روستای عنبران در دامنهء جنوبی رشته کوه البرز از توابع شهرستان اردبیل چشم به جهان گشود. پدرش ملا نجم الدین در کار کشاورزی, دامداری و خرید و فروش تولیدات روستایی و مادرش حمیرا, شاعره یی عفیف و از فرزندان شیخ علی عنبرانی بود. استاد تحت تاثیر مادرش به کار شعر می پرداخت. مادرش اولین راهنمای او بود که در اوان کودکی او را با آثار برجستهء ایران نظیر مثنوی معنوی, منط...



بنیاد فرهنگی هوشنگ گلشیری، كه بنیادی است غیرانتفاعی، تداوم نخواهد یافت مگر به یاری آنها كه دغدغهُ اعتلای ادبیات داستانی معاصر را دارند و مایل‌اند به ریشه دواندن و تناور شدن این نهال نوپا مدد رسانند. آرمان این نهاد، كه نام از نویسندهُ بزرگ معاصر گرفته است، تداوم تلاش‌‌های اوست كه خدماتش به فرهنگ معاصر فارسی زبانان بر هیچ‌كس پوشیده نیست.







پایگاه رسمی محمدرضا سرشار شامل آخرین خبرها، گفتگوها، زندگی نامه، عکس ها، کتاب ها، مقاله ها، نقدها، آموزش داستان، انجمن قلم ایران و غیره می‌باشد.



سایت جدید و اختصاصی مرحوم بابک بیات به توسط آقای داریوش مومن راه اندازی شده است. با توجه به فیلتر شدن سایت اختصاصی مرحوم بابک بیات و بنا به نظر آن مرحوم قبل از فوت، این سایت فعال گردیده است. شایان ذکر است سایت جدید به زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و اطلاع کاملی از بابت بیات را در اختیار کاربران قرار می دهد. زندگی نامه، آلبوم عکس، موسیقی فیلم، جشنواره ها، خانواده بیات و دفتر یاد بود از بخش های...



حسین پناهی کارگردان، نویسنده ، شاعر و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون روز ششم شهریور ماه سال هزارو سیصد و سی و پنج مطابق با بیست و هشت آگوست هزار و نهصد پنجاه و شش در روستای دژ کوه از توابع استان کهکیلویه و بویر احمد متولد شد . گرچه در کالبد شناسی پس از مرگ و بر اساس آزمایش دی.ان.ای زمان تولدش شش شهریور 1339 خورشیدی تشخیص داده شد.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۳۲ مقاله