آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان ایلام

نمایش ۱ تا 25 از ۳۲ مقاله










به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه برق ایران، مهندس بهزاد مدیرعامل سازمان توسعه برق ایران افزود: در سال گذشته همچنین 488 کیلومتر خط انتقال برق در قالب 4 طح ملی برق‌دار شد. وی افزود: در سال گشته 10 مخزن جدید در نیروگاههای کشور راه‌اندازی شد که از این طریق 277 هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره سوخت نیروگاه کشور افزوده شد.





به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاههای اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، سازمانی به نام «سازمان بازرسی کل کشور» که در این قانون به اختصار سازمان نامیده می شود زیر نظر قوه قضائیه و با اختیارات و وظایف مندرج در این قانون تشکیل می‌شود.















ایران کشوری است توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی، الهام‌بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین‌الملل



"ایلام امروز" در تاریخ 28 فروردین ماه 1384 به همت جمعی از جوانان و با هدف ایجاد یک پرتال اختصاصی برای استان عزیزمان آغاز به‌کار کرد. قابل ذکر است ایلام امروز هیچگونه وابستگی مالی و فکری به سازمان دولتی، حزب، گروه، نهاد و یا شخص حقیقی ندارد.



استان ایلام از نظر جغرافیایی از غرب به کشور عراق، از شرق به استان لرستان، از شمال به استان کرمانشاه و از جنوب به استان خوزستان منتهی می‌شود. این استان دارای ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است و شهر مرزی آن مهران می باشد و مردم ایران و عراق جهت مسافرت زمینی از مرز مهران عبورمی کنند. استان ایلام خود به هفت شهرستان به نامهای ایلام، مهران، شیروان و چرداول، دهلران، دره‌شهر، ایوان و آبدانان بخش شده...





درسال1314باتوجه به ضرورت کنترل بیماریهای مهلک دامی وکنترل ونظارت بهداشتی بردام وفرآورده های خام دامی وتبادلات درون مرزی وبرون مرزی قانون تفتیش صحی حیوانت در9ماده ازتصویب مجلش گذشت واداره کل دامپزشکی جایگزین موسسه دفع آفات حیوانی گردید.



هیئت وزیران در اجرای ماده 2 قانون تمرکز امور صنعت و معدن و تشکیل وزارت صنایع و معادن و به منظور تحقق مأموریت““ها و اختیارات موضوع ماده یک قانون مذکور بنا به پیشنهاد مشترک سازمان مدیریت و برنامه“ریزی کشور و وزارت صنایع و معادن شرح وظایف تفصیلی آن وزارت را تصویب نمود.



ظایف سازمان امور اقتصادی و دارائی : -امور مربوط به ثبت و دریافت کلیه درآمدهای استانی در چارچوب قوانین و مقررات . -امور مربوط به دریافت و پرداخت سهم از منابع ملی طبق قوانین و مقررات مالی . -امور مربوط به پرداخت تنخواه گردان حسابداری به دستگاههای اجرایی استان مطابق دستورالعملها و قوانین جاری کشور . و...



کانون ایلام در سال 1370 با مدیریت مستقل آغاز به کار کرد که طی چند سال محدوده ی فعالیت در سراسر استان پیشرفت چشمگیری داشته و در حال حاضر با 20 مرکز ثابت و سیار در ایلام شهرستانهای تابعه و یک مجتمع در حال ساخت و یک مرکز در حال افتتاح در خدمت کودکان و نوجوانان استان می باشد .



تنظیم خط‌مشی‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های حمل و نقل جاده‌ای و ایجاد هماهنگی اجرائی بین زیر بخش‌های مختلف حمل و نقل و نظارت و کنترل در امور حمل و نقل جاده‌ای و ارائه پیشنهادات لازم به منظور رعایت بهره‌وری اقتصادی و تسهیل در ارتباطات به هنگام تصویب پروژه‌های راهسازی کشور



اهم فعالیتها درزمینه منابع آب برمبنای قوانین ومقررات وعرف وحقابه های سنتی دراستان ایلام ازدیربازادامه داشته و بطوررسمی ازسالهای حدود1340 احداث ایستگاههای هیدرومتری (آب سنجی) توسط سازمان آب وبرق خوزستان جهت مطالعه برروی رودخانه های اصلی استان ازجمله دویرج، میمه، چناره، وسیمره آغازگردید.





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۳۲ مقاله