آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های کتابخانه‌های داخل کشور

نمایش ۱ تا 25 از ۲۸ مقاله

این سایت مربوط به کتابخانه‌ی ملی ورزش می‌باشد که کلیه‌ی کتاب‌های مربوط به رشته‌های مختلف ورزشی در آن موجود است. کتاب‌های ورزشی موجود در این کتابخانه همگی مرجع بوده و افراد می‌توانند این کتاب‌ها را از طریق Email و تلفن خریداری نمایند. این مرکز در بردارنده‌ی کتاب‌هایی با بیش از دوازده هزار عنوان در خصوص رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد.



سازمان‌ اسناد و کتابخانه‌ ملی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ مؤسسه‌ای‌ آموزشی‌، پژوهشی‌، علمی‌ و خدماتی‌ است‌ که‌ اساسنامه‌ آن‌ به‌ تصویب‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ رسیده‌ است‌ و ریاست‌ عالیه‌ آن‌ با رئیس‌ جمهوری‌ است‌. شکل‌گیری‌ رسمی‌ کتابخانه‌ ملی‌ به‌ سال‌ 1316 بازمی‌گردد. در سال‌ 1358 مرکز خدمات‌ کتابداری‌، و در سال‌ 1378 سازمان‌ مدارک‌ فرهنگی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در کتابخانه‌ ملی‌ ادغام‌ شدند و سرانجام‌ در...



این کتابخانه از غنی ترین مراکز نگهداری و استفاده از کتب علمی، فنی و مهندسی کشور می باشد که همگام با ۱۵ کتابخانه اقماری و با کمک پرسنل متخصص و مجرب زمینه ساز ارائه خدمات اطلاع رسانی می باشد.



دید؛ کتابخانه دیجیتالی مبتنی بر وب در حوزه تخصصی «امور بین‌الملل و علوم سیاسی» می‌باشد. این کتابخانه با حمایت موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی تهران، که موسسه‌ای غیردولتی و فعال در زمینه پژوهش‌های مربوط به امور بین‌الملل می‌باشد توسعه یافته است.





کتابخانه دیجیتال ارم با بیش از دهها هزار جلد کتب فنی و مهندسی، علوم انسانی و پزشکی با امکان جستجو در متادیتاهای کتاب شامل عنوان، نویسنده، ناشر، سال انتشار، تعداد صفحات کتاب، قیمت، عکس روی جلد، طبقه بندی، رتبه آمازون، شابک، نوع کتاب الکترونیکی، حجم فایل و همچنین جستجو در داخل متن کناب از طریق موتور جستجوی اختصاصی (مینی گوگل کتابخانه).





کتابخانه تاریخ به هدف بهبود بخشیدن به تحقیقات تاریخی در آبان ماه سال 1374 تاسیس گردید. در آن زمان اندیشه یک کتابخانه تخصصی در حوزه تاریخ، اندیشه ای بدیع و تازه به شمار می آمد. وجود چند مرکز آموزش تاریخ در قم، ضرورت تاسیس چنین کتابخانه ای را در پی داشت و این کار با حمایت مالی دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی و همراهی و مساعدت حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی امکان پذیر گشت. در آغاز چندین هزا...





مؤسس و بنیانگذار این کتابخانه عظیم و بی‌نظیر، فقیه و مرجع تقلید شیعیان جهان، بزرگ فرهنگبان میراث اسلامی، عالم اصولی، محدث رجالی، ادیب اریب، تبارشناس برجسته، محقق و مورّخ، حضرت آیت‌الله العظمیسید شهاب‌الدین مرعشی نجفی در صبحگاه بیستم صفر ١٣١٥/ ٢١ژوئیه ١٨٩٧ در نجف اشرف در کشور عراق در یک خانواده سرشناس علمی و مذهبی زاده شد.







مركز مدارك وكتابخانه نیرو یك نهاد اطلاع رسانی است، وبرای پشتیبانی از امور تحقیقات مدیریتی وزارت نیرو وكمك به افزایش سطح دانش و كارایی مدیران، برنامه ریزان، كارشناسان و پژوهشگران، با بهره وری از دانش روز صنعت آب و برق انجام وظیفه می كند.





کتابخانه منطقه ای علوم وتکنولوژی در شیراز, مرکز استان فارس, واقع شده است. شیراز دارای زمینی حاصلخیز است و در امتداد رشته کوههای زاگرس گسترده شده است. ارتفاع این شهر از سطح دریا 1498 متر می باشد و طبق آخرین آمار, 1300000 نفر در آن زندگی می کنند.



کتابخانه مرکزی شرکت ملی نفت ایران در زمره قدیمی ترین کتابخانه های تخصصی کشور محسوب می شود. این کتابخانه در سال 1334 تحت عنوان " کتابخانه هیأت مدیره" تاسیس و تا سال 1339 مستقیماً تحت نـظر هیأت مدیره فعالیت می نمود. به تدریج این کتابخانه با جهت گیری گرد آوری کتب و نشریات در زمینه اقتصاد و تکنولوژی نفت به یک کتابخانه تـخصصی تبدیل و از کتابخانه هیأت مدیره به كتابخانه مرکزی تغییر نام یافت.







کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در هفتم تیرماه یک هزار و سیصد و پنجاه و نه خورشیدی برابر با پانزدهم شعبان المعظم یک هزار و چهارصد قمری همزمان با خجسته میلاد مسعود حضرت قائم، حجه بن الحسن العسکری آغاز به کار کرد تا یادبودی برای دوران باشکوه و پر فیض حسینیه و اجر و ثوابی همیشگی بنیان گذاران آن به ویژه دکتر علی شریعتی و خانه امیدی برای نسل جوان کشور باشد. این کتابخانه دارای نه بخش است که عبارتند از بخش ه...



لیست کتاب های جدید لاتین



سایتی برای دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی مخصوص موبایل در این کتابخانه انواع کتاب ادبی مذهبی علمی تاریخی قرار گرفته است شما می توانید کتابهای این سایت را به راحتی در گوشی موبایل خود بخوانید









بزرگترین و سریعترین کتاب خانه موبایل در ایران به همراه نسخه موبایل که می توانید به راحتی و به صورت رایگان کتاب موبایل دریافت کنید. این کتاب خانه در حال حاظر 202 کتاب دارد و 200 عدد دیگر در حال آماده سازی می باشد و بزودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. برخی از امکانات سایت : - پنل بسیار ساده و سبک و سازگار با سرعت های پایین - نسخه موبایلی سایت برای سهولت اجرا در Mobile Browser - جستجوی پیشرفته...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۲۸ مقاله