آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های سایر ادیان

نمایش ۱ تا 25 از ۱۳ مقاله

این سایت شما را با ادیان مختلف آشنا می‌سازد. با مراجعه به این سایت می‌توانید اطلاعاتی درباره‌ی ادیان: یهودیت ، بودا ، اسلام ، هندو ، مسیحیت ،زرتشتیت ، شینتو و... به دست آورید. این سایت کتاب‌های موجود در این زمینه را به شما معرفی می‌کند. با مراجعه به آرشیو این سایت می‌توانید مقالات و مطالب نوشته شده درباره‌ی ادیان مذهبی را مورد مطالعه قرار دهید.









ما خیلی خوشحال هستیم که شما از این سایت دیدن میکنید. هدف ما از قرار دادن این سایت این نیست که کسی را مجبورکنیم در اینجا تغییر دین دهد بلکه ما میخواهیم کسانی که با مسیحیت آشنا نیستند و علاقه مند هستند که با مسیحیت آشنا شوند و کسانی که مسیحی هستند و میخواهند به رشد فکری و روحانی خود بیافزایند مطلبی داشته باشیم. بطور خلاصه مسیحت انجام یکسری تشریفات مذهبی نیست بلکه ارتباط انسان با خالق، دوستی و رفاقت...



این سایت به معرفی کلیسای ارمنی، زبان و خط ارمنی، فرهنگ و هنر ارمنی می پردازد.



پاسخ به سووالاتی در مورد مذهب، خدا، عیسی مسیح، کتاب مقدس، زندگی پس از مرگ و فرضیه تکامل را می توانید در این سایت دریابید.



پاسخ به سوالات دینی، گالری عکس،محصولات ،درخواست دعا ومسابقه از جمله امکانات این سایت است.





سایت مرکز تاریخ یهودیان ایران با هدف جمع آوری اطلاعات در زمینه تاریخچه ایرانیان یهودی، فرهنگ و ادبیات یهودی، درباره علوم، زندگی اجتماعی، سیاست و اقتصاد آنها و ... فعالیت دارد.



سایت انجمن پیروان زرتشت درباره دین زرتشتیان، سرودهای گاتا، فلسفه روحی آنها، موسسات آموزشی زرتشتیان، کودکان و غیره می‌باشد.



هدف «یتااهو» معرفی و شناساندن دین زرتشتی با نگاهی متفاوت از گذشته است آنچه ما را متفاوت از دیگر سایتهای مرتبط با دین زرتشتی می نماید مطالب متنوع و منتخب ، نگرشی نو و بدور از تعصب به دین زرتشتی و نیروی جوانی مان می باشد. جوانانی که به بالندگی فرهنگ ایران و پیام زرتشت ایمان دارند و آرمانشان گسترش و بهبود این فرهنگ و پیام می باشد. راهکار ما استفاده از تکنولوژی نوین و دنیای اینترنت است که فراسوی مرزها...



انجمن مسیحیان پروتستان ایران، انجمنی برای فراگیری کتاب مقدس می باشد که به تازگی تاسیس شده است و شامل ویژگی های سطحی می باشد اما با تشویق کاربران با گسترش آن به وب سایت و انجمن آن با انتقال به mybb شاهد گسترش روزافزون آن خواهیم بود.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۳ مقاله