آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان آذربایجان شرقی

نمایش ۱ تا 25 از ۸۷ مقاله

شهردار تبریز خبر داد /120 پارک در چارچوب «طرح تبریز 90» در این شهر ایجاد می‌شود.







سازمان تبلیغات اسلامی بجز سالهای اولیه که به صورت شورایی اداره می شد تا سال 71 به ریاست آیت الله جنتی فعالیت نمود و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در تاریخ 11/4/71 به این سمت منصوب شدند و از سال 1380 هدایت این مجموعه انقلابی به دست حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی سپرده شد.



در این سایت می توانید آثار تاریخی استان را بر اساس شهر و نوع بنا مشاهده کرده و با کلمات کلیدی جستجو نمائید همچنین اطلاعات جامعی در مورد فعالیت ها و واحدهای مختلف اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی که از طریق راهنمای ستونی سمت راست صفحه در دسترس می باشد.







خدمات بهزیستی در کشور ایران قبلاً توسط افراد خیر و مؤسسات خیریه مختلف و بخش محدودی از آن توسط دولت انجام می‌گرفت. نمونه روشن آن خدماتی بود که تحت عنوان اوقاف ارائه می‌گردید. این فعالیتها به تدریج به عهده دستگاههای سازمان یافته ای گذاشته شده و به صورت منسجم تری در خدمت مردم قرار گرفت.







علوم دارویی (مجله دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز) بستری را فراهم نموده تا نتایج مطالعات و تحقیقات در تمام زمینه های داروسازی از قبیل فارماسیوتیکس، فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، شیمی دارویی و سم شناسی بصورت مقالات علمی- تحقیقی جاپ و منتشر گردد.







سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، برای دومین بار در سال 2000 میلادی ( اولین بار سال 1975 م ) به عضویت رسمی سازمان جهانی آموزشهای مهارتی (TVTO ) در آمده و اهداف زیر را دنبال می نماید. 1 – تعیین و ارتقاء سطح مهارت در کشور 2 – نیل به استانداردهای جهانی 3 – ترغیب جوانان به کسب مهارت های حرفه ای











اولین شهری که صاحب تلفن شد- تبریز بود. شهر تبریز درسال 1280 هجری شمسی ( پنچ سال قبل از امضای فرمان مشروطیت به وسیله مظفرالدین شاه) بنا به موقعیت مهم سیاسی و فرهنگی اش خود که درآن روزگار ولیعهدنشین و مرکز ثقل کشور بود به همت عده ای از رجال دلسوز دور اندیش ( ازجمله قاسم خان والی ) معروف به ( امیر تومان) که چند سال بعد از آن به عنوان نخستین شهردار تبریز انتخاب شد دارای نخستین مرکز تلفن در ایران گردی...



سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانشرقی به عنوان متولی رسمی امور زراعت و باغبانی، دام و شیلات، جنگل و مرتع و آب و خاک از ادغام دو سازمان کشاورزی و جهاد سازندگی در سال 1379 به وجود آمد و با دارا بودن مرکز ستادی، حوزه های عملیاتی در شهرستان ها، بخش ها و دهستان ها، مراکز تحقیقاتی و آموزشی و شرکتهاو ادارات مستقل، از بزرگترین شبکه های اداری استان محسوب می شود.



مجتمع پتروشیمی تبریز در زمینی به مساحت 391 هکتار و ارتفاع 1363 متر از سطح دریا در جنوب غربی شهر تبریز ، واقع در جنوب غربی ایران ، و در جنوب غربی پالایشگاه تبریز واقع شده است.





در شرایطی که امکانات خارق‏العاده اطلاعات و ارتباطات در جامعه یکپارچه جهانی فراهم می‏شود هر روز بیش از روز قبل در معرض نمادهای آن قرار می‏گیریم، هر سازمان و نهادی برای زیستن محتاج استفاده بهینه از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات است. تنها در این صورت است که امکان بقاء سازمانها وجود خواهد داشت. این سخن به یک آینده دور مربوط نمی‏شود بلکه سخنی است در باره دهه‏ای که در آن قرار داریم. علم و تکنولوژی در خدمت...



یک شرکت تعاونی مجموعه ای از اعضاء است که داوطلبانه گرد هم آمده اند تا نیازهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خود را از طریق سازمانی که در مالکیت مشترک آن ها بوده و به صورت دموکراتیک کنترل می شود، برآورده سازند تعاونی ها، سازمان های تجاری مردم- محور می باشند که در تمام فعالیت های اقتصادی و تقریباً در همه کشورهای جهان فعالیت می کنند. یک تعاونی می تواند یک سازمان بزرگ با میلیون ها عضو یا یک مجموعه کوچک از...





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۸۷ مقاله