مدل های موجود سایپا (saipa)

● سیتروئن - سی ۵ - ۲۰۰۶ سیتروئن - سی ۵ (Citroen C۵) در گروه خودرو های خانوادگی متوسط (Midsize) قرار دارد که در دونوع صندوق دار (Sedan) و استیشن واگن(Station wagon) عرضه میگردد. یکی از پیشرانه های استاندارد این مدل موتوری …

● سیتروئن - سی ۵ - ۲۰۰۶
سیتروئن - سی ۵ (Citroen C۵) در گروه خودرو های خانوادگی متوسط (Midsize) قرار دارد که در دونوع صندوق دار (Sedan) و استیشن واگن(Station wagon) عرضه میگردد. یکی از پیشرانه های استاندارد این مدل موتوری است ۲ لیتری ۴ سیلندر که ۱۶ سوپاپ وظیفه ورود و خروج هوا و دود را به عهده دارند. انتقال نیرو در سیتروئن سی ۵ به چرخ های جلو می باشد.
● ریو - ال اس - ۱۳۸۵
کیا - ریو - ال اس (Kia Rio LS) خودرویی چهاردر صندوقدار (Sedan) در کلاس کوچک (Compact) می باشد. از مشخصه های ظاهری آن برآمدگی کاپوت، قوس صندوق عقب و چراغ های بزرگ عقب می باشد. از موتوری به حجم ۱‎/۵ لیتر ۴ سیلندر خطی (Line) به قدرت ۹۷ اسب بخار بهره می برد و انتقال قدرت موتور به چرخ های جلو می باشد.
● پراید - صبا - ۱۳۸۵
پراید - صبا (Pride Saba) خودرویی چهار در صندوقدار (Sedan) می باشد.
از موتوری ۴ سیلندر خطی (Line) به حجم ۱‎/۳ لیتر بهره مند است که این موتور قادر است ۶۳ اسب بخار نیروی تولیدی خود را به چرخ های جلو منتقل نماید.
● پراید - نسیم - ۱۳۸۵
پراید - نسیم (Pride Nasim) خودرویی است چهار در بدون صندوق (Hatchback) که در گروه خودروهای کوچک (Compact) قرار می گیرد.از موتوری ۱‎/۳ لیتری ۴ سیلندر خطی (Line) استفاده می کند که قادر است ۶۳ اسب بخار تولید کرده و به چرخ های جلو منتقل نماید.
● پراید - ۱۴۱ - ۱۳۸۵
پراید - ۱۴۱ (Pride ۱۴۱) جزیی از خانواده سایپا می باشد با مشخصه های خودروهای چهاردر لیفت بک (Liftback) و در کلاس کوچک (Compact) طبقه بندی می شود. از موتوری مشابه انواع پراید استفاده می کند که ۴ سیلندر خطی (Line) به حجم ۱‎/۳ لیتر و قدرت ۶۳ اسب بخار می باشد. انتقال نیرو به چرخ های جلو است.
● زانتیا - ۲۰۰۰ اس ایکس - ۱۳۸۵
زانتیا - اس ایکس ۲۰۰۰ (Xantia SX۲۰۰۰) خودرویی چهار در لیفتبک (Liftback) می باشد. از موتوری ۴ سیلندر خطی (Line) به حجم ۲ لیتر استفاده کرده که قادر است ۱۳۰ اسب بخار نیرو تولید نماید. از امکانات نسبی قابل توجهی برخوردار است و انتقال نیرو به چرخ های جلو صورت می گیرد.