مدل های موجود خودروسازی کرمان (Kerman Khodro)

▪ هیوندای - سوناتا - ۲۴۰۰ هیوندای - سوناتا (Hyundai Sonata) خودرویی است چهاردر متوسط (Mid-size Sedan) و در گروه صندوقدارها جای می گیرد. تفاوت آن با مدل النترا در ابعاد داخلی و خارجی می باشد که از مدل یادشده …

▪ هیوندای - سوناتا - ۲۴۰۰
هیوندای - سوناتا (Hyundai Sonata) خودرویی است چهاردر متوسط (Mid-size Sedan) و در گروه صندوقدارها جای می گیرد. تفاوت آن با مدل النترا در ابعاد داخلی و خارجی می باشد که از مدل یادشده بزرگتر است. از موتوری ۴ سیلندر خطی (Line) به حجم ۲‎/۴ لیتر استفاده کرده و توان ۱۶۴ اسب بخار را برای راننده فراهم می آورد.
▪ هیوندای - سانتافه - جی ال اس - ۲۰۰۷
نسل دوم هیوندای - سانتافه (Hyundai Santafe) در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۰۶ (Detroit Auto Show) به نمایش در آمد و در سال ۲۰۰۷ وارد بازار رقابت در گروه خودروهای شاسی بلند متوسط (Midsize SUV) گردید. سانتافه بر اساس پلت فرم هیوندای - سوناتا (Hyundai Sonata) ساخته می شود به طوری که قسمتی از خط مونتاژ این دو مدل در آلاباما (Alabama) نیز با هم مشترک است. تویوتا - آر ای وی ۴( ۴ Toyota RAV) ، میتسوبیشی - آوت لندر (Mitsubishi Outlander) و ساترن - وی یو ای (Saturn VUE) از جمله رقبای اصلی هیوندای - سانتافه (Hyundai Sonata) به شمار می آیند. یکی از پیشرانه های استاندارد این خودرو ۶ سیلندر شکل است به حجم ۲‎/۷ لیتر به قادر به تولید ۱۸۵ اسب بخار نیز می باشد.
▪ فولکس واگن - گل - ۱۳۸۵
فولکس واگن - گل (Volks Wagen GOL) یکی از محصولات کمپانی فولکس واگن می باشد که در برزیل تولید و عرضه می گردد. خودرویی با مشخصه خودروهای چهار در بدون صندوق (Hatchback) می باشد که از موتوری ۴ سیلندر خطی (Line) به حجم ۱‎/۸ لیتر و قدرت ۱۰۰ اسب بخار استفاده می کند. انتقال نیرو نیز به چرخ های جلو می باشد.
▪ هیوندای - ورنا - ۱۳۸۵
ورنا (Verna) خودرویی است چهار در صندوق دار (Sedan) که در کشور های دیگر با نام اکسنت (Accent) معرفی شده است و توسط خودروسازان راین تولید و عرضه می گردد. این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱‎/۵ لیتری به قدرت ۹۱ اسب بخار استفاده می کند و انتقال نیرو در آن به چرخهای جلو می باشد.
▪ هیوندای - آوانته - ۱۳۸۵
آوانته (Avante) خودرویی است چهار در صندوق دار (sedan) که در گروه خودروهای متوسط (Mid-size) قرار دارد و این مدل هم در دیگر کشورها با نام النترا (Elantra) شناخته می شود و خودرو سازی راین عرضه این مدل را به عهده دارد. از موتوری ۴ سیلندر به حجم ۲ لیتر بهره مند است که توانایی تولید ۱۴۰ اسب بخار را دارد و قدرت موتور به چرخهای جلو منتقل می شود.
▪ دوو - ماتیز - ۱۳۸۲
دوو - ماتیز (Daewoo Matiz) خودرویی است چهاردر بدون صندوق (Hatchback) که در کلاس خودروهای کوچک طبقه بندی می شود. تولید این خودرو در حال حاضر متوقف شده است. از موتوری ۳ سیلندر خطی (Line) به حجم ۸۰۰ سی سی و قدرت ۵۱ اسب بخار استفاده می کند. انتقال نیرو نیز به چرخ های جلو می باشد.