مدل های موجود شورولت (Chevrolet)

▪ موستانگ - ۲۰۰۶ فورد - موستانگ (Ford Mustang) خودرویی است دودر که در دو نوع سقف ثابت (Coupe) و سقف متحرک (Convertibles) تولید می شود. تابحال چندین نسل از این مدل تولید شده و می توان گفت که نسل جدید یکی از موفق ترین …

▪ موستانگ - ۲۰۰۶
فورد - موستانگ (Ford Mustang) خودرویی است دودر که در دو نوع سقف ثابت (Coupe) و سقف متحرک (Convertibles) تولید می شود. تابحال چندین نسل از این مدل تولید شده و می توان گفت که نسل جدید یکی از موفق ترین مدل های تولیدی این کمپانی است. از موتوری به حجم ۴ لیتر ۶ سیلندر و قدرت ۲۱۰ اسب بخار استفاده می کند و انتقال نیرو نیز به چرخهای عقب می باشد.
▪ اف ۱۵۰ - ۲۰۰۶
فورد - اف۱۵۰ (Ford F۱۵۰) در گروه وانت (Pickup) جای می گیرد. ارتفاع آن از سطح زمین در اندازه خودروهای شاسی بلند است و در سه اتاق تک کابین و دو کابین و تک کابین ویژه تولید می شود. انتقال قدرت در این خودرو به چرخ های عقب می باشد و از موتوری ۸ سیلندر (V) شکل به حجم ۴‎/۶ لیتر و توان ۲۳۱ اسب بخار سود می برد.
▪ تاندربرد - ۲۰۰۶
فورد - تاندربرد (Ford Thunderbird) خودرویی است کوپه (Coupe) که در دو نوع سقف ثابت و سقف متحرک (Convertibles) تولید می شود. از لحاظ شکل ظاهری همانند خودروهای کلاسیک آمریکایی می باشد. از موتوری به حجم ۳‎/۹ لیتر ۸ سیلندر (V) وی شکل با توان تولیدی ۲۸۰ اسب بخار استفاده می کند. انتقال قدرت دراین خودرو به چرخهای عقب می باشد.