هفته دوم مرداد ماه برشما چه می گذرد؟

● متولدین فروردین ماه : مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت خرابم می کند هر دم فریب چشم جادویت به دل زنده و آرزوهای زیبای شما تبریک می گویم. شما کمال گرا و بسیار با احساس هستید. آنچه …

● متولدین فروردین ماه :
مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت
خرابم می کند هر دم فریب چشم جادویت
به دل زنده و آرزوهای زیبای شما تبریک می گویم. شما کمال گرا و بسیار با احساس هستید. آنچه می طلبید بسیار عالی است. برای رسیدن به آن باید تلاش فراوانی داشته باشید، گرچه اصولا روحیه شما فعال و پرتحرک است. دل نبستن به مظاهر دنیا، برای همه ما یک ضرورت است. فراموش نکنید که آن چه ما به دنبالش هستیم، همه و همه باید وسیله ای برای به کمال رسیدن، خدمت به انسانها و غرق شدن در صفات نیک بشری باشد. در آینده ای نزدیک، یکی از بهترین فرصتهای خدمت به انسانها در انتظار شماست. زندگی خوبی را گذرانده اید که به سوی بهتر شدن است.
● متولدین اردیبهشت ماه :
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست
گشاد کار من اندر کرشمه های تو بست
چرا چند گاهی است که به عشق خود، به هدف خود و به درستی روش عارفانه و قشنگ خود، تردید روا داشته ای؟! از تو که دارای دلی باصفا و روحی لطیف هستی بعید است به تو نمی زیبد که نسبت به معشوق و هدفت تردید کنی!! و بهترین است و شایسته تو ... هدفت نیز هدفی والاست که در خور شخصیت تو! رضای خدا نیز در ادامه همین مسیری است که تاکنون داشته ای. دل به توکل ببند و گره از جبین خود بگشا. زندگی گه برای آزمایش انسانها صحنه هایی عجیب را برابر شما و ما قرار می دهد تا ببیند که کدام یک از ما قدر آنچه را که داریم می دانیم و کدام یک خدای ناکرده قدر ناشناس هستیم. صبر کلید نهایی موفقیت شماست.
● متولدین خرداد ماه :
کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت
من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت
شما خوشبختانه ظاهی شاد و آرام دارید اما در خانواده یا محل کار و یا محل زندگی شما کسانی هستند که نمی توانند با روحیه شما سازگار باشند و از این عمل خوبتان انتقاد می کنند. اگر این طور است، لطفا در مسیر زندگی و روش خوب خودتان تغیری ندهید و سرزنش دیگرن را اهمیت ندهید اما ممکن است صاحب فال، دلش بخواهد شادی اش را نشان دهد، لیکن به حساب موقعیت شغلی یا خانوادگی اش از بروز دادن شادمانی ها خودداری می کند. اگر این طور است، لطفا به ندای حافظ عزیز گوش کنید و شادی ها را نشان دهید. هم گام با طبیعت، سرشار از سرسبزی و طراوت باشید و از سرزنش هیچ مقامی نهراسید.
● متولدین تیر ماه :
روضه خلد برین خلوت درویشانست
مایه محتشمی خدمت درویشانست
ظاهرا بر اثر نیازهای طبیعی این جهان، برای زندگی خودتان کمی سخت می گیرید. حافظ به شما توصیه می کند که در درجه اول، خودتان صفت وارستگی بیشتری پیدا کنید. از میان اطرافیان شما هم کسانی حقیقتا ارزشمند هستند که کمتر دل به دنیا بسته اند. مبادا به دنیا داران و دنیا دوستان دا ببندید. اگر برای تهیه مقدمات زندگی بیش از حد زحمت بکشید، فرصت های تکاملی را از خود می گیرید. به زودی برای شما فرصت یک سفر پیش می اید، آن را غنیمت بدانید. اگر کمی در دل خود احساس غم می کنید نگران نباشید، در نوع غذای خود تجدید نظر کنید. تلاش صمیمانه شما برای سلامتی لازمه شادابی تان می باشد.
● متولدین مرداد ماه :
کنون که در کف گل جام باده صاف است
به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است
ظاهرا شما بیشتر از آن چه لازم است به درس و بحث و پژوهش علاقه داری و فراموش کرده ای که اینها همه ابزاری برای تکامل هستند. کمی از دنیای «ابزار» بیرون بیا و به حقایق توجه کن! خانه، شوهر، زن، فرزند و آن چه ضرورتهای زندگی است، باید به آن ها توجه کنی! اما مبادا علاقه ات به این وسایل و ابزار، موجب فراموش شدن هدف اصلی زندگی ات شود. توجه داشته باش که در کنار تو کسانی هستند که مدعی صفات نیک می باشند اما حقیقتی در کارشان نیست. مبادا به تعریف و تمجیدهای این و آن دل ببندی و یا از گلایه و دعواهای این و آن به سختی آزرده شوی! لطفا کمتر صحبت کن و بیشتر بیندیش. از تقوای مالی و رعایت حلال و حرام واقعی هم فراموش نکن.تولدتان مبارک
● متولدین شهریور ماه :
شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت
روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
زندگی پیوستن ها و گسستن هاست. برای دیدن هر دو صحنه باید آماده بود.شما به زودی مسافری خواهید داشت که از رفتنش غمگین خواهید شد. این احساس طبیعی بشر است که دوری عزیزان را دوست ندارد اما یادتان باشد که با طبیعت، قوانین و حساب و کتابش نمی توان جنگید.تنها راه این مسئله آن است که شما کسی یا کسانی را در کنار خود می بینید، قدرشان را بدانید، با آنان به نیکی رفتار کنید و بگذارید دوستتان بدارند و دوستشان بدارید و گرنه وقتی زمان سفر فرا رسد، کاری نمی توان کرد، جز صبر و به ادامه زندگی اندیشیدن!
● متولدین مهر ماه :
روز هجران و شب فرقت یار آخر شد
زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد
مژده باد شما را! حافظ با یکی از بهترین غزلیاتش به شما بشارت می دهد که دوران سختی ها گذشته و زمان شادی فرا رسیده است. حافظ این بار به وضوح می گوید: «زدم این فال» یعنی جدا در اندیشه این بوده است که آینده چه خواهد شد و چنین تفال زده است که دوران هجران و دوری و سختی ها تمام شده است.به هر حال بر شما مبارک باد که بهترین مژده را شنیده اید، بدون تردید هنر استفاده از فرصت ها، هنری است که همه کس ندارد و باید به این مسئله خوب بیندیشید تا خوب بهره برداری کنید. موفق باشید.
● متولدین آبان ماه :
به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم
بیا کر چشم بیمارت هزاران درد بر چینم
دوست عزیز، صمیمیت و صفای شما در عالم دوستی و محبت ارزشمند است اما تصور می رود که اخیرا بنا به دلایلی از حس صفا و صمیمیت به حس انتقام و مقابله به مثل گرایش پیدا کرده اید. اگر چنین است قطعا از این راه باید بازگردید، هر چند خیال می کنید که به شما کم لطفی شده و قدرتان را نشناخته اند اما اشتباه دیگران مجوزی برای خطای ما نیست. شما در حدیث آرزومندی تان همیشه صادق باشید. زمانه همه مشکلات را حل می کند.به زودی شما را بهتر از گذشته می شناسند و شرایط موفقیت آمیزی را شاهد خواهید بود.
● متولدین آذر ماه :
عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم
روی دریای خلق بیک سو نهاده ایم
به نظر می رسد که مدتهاست یک آرزوی خیلی مهم دارید ولی به آن دست نیافته اید، اگر چنین است باید با بررسی دقیق تری نقاط ضعف مسیری را که تا به حال پیموده اید، بررسی کنید تا نقطه اشکال پیدا شود.یادتان باشد که اشاره ای صمیمانه از یک فرد با تجربه یا از جانب یک انسان صاحبدل، می تواند برای شما گره گشایی کند. تاکید می کنیم که شما انشاء الله به نتیجه می رسید ولی زمانی لازم بوده است تا شما خود را برای آنچه می طلبید از لحاظ استحقاق و لیاقت، آماده کنید. موفق باشید.
● متولدین دی ماه :
به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم
بیا بگو که زعشقت چه طرف بربستم
اخیرا از طرف کسی که بسیار برایتان عزیز است، مورد تردید واقع شده اید که دوست دارد صداقتتان را بیشتر به او ثابت کنید. توجه داشته باشید که گاه هم این آزمون ها از روی تردید نیست بلکه از جهت علاقه بسیار و فقط برای اطمینان خاطر است. به هر حال پایداری و ثبات عهد شما در عمل، صحت ادعایتان را ثابت خواهد کرد. نهراسید و نصیحت ما را گوش کنید و به حرف این و آن از مقصدتان دست برندارید که عهدشکنی موجب دل شکستن های خطرناک می شود.
● متولدین بهمن ماه :
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به اتفاق جهان می توان گرفت
شما از بندگان خوب خدا هستید که صفاتی نیک را دارایید. تنها باید به مسئله «فردگرایی» پایان دهید. اهل اتحاد و اتفاق باشید. از افشاگری ها، غیبت ها و سخن چینی های دیگران بپرهیزید. در مجالسی که غیبت انسانها می شود حضور نیابید و با اهل غیبت مجالست نکنید. آرزوی بسیار بزرگی درسر دارید، مژده باد شما را که به زودی آن آرزو برآورده می شود اما دو شرط مهم دارد: نخست آن که به شادمانی و خوشرویی اهمیت دهید و دوم آن که از همفکری با اهل تجربه خودداری نکنید به زودی به آرامشی بهتر از گذشته خواهید رسید.
● متولدین اسفند ماه :
ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند
مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند
شما به وضوح انسانی دلداده و علاقمند هستید، تابع احساسات، زیباپسند و به قول امروز «عاشق پیشه» اما به شدت علاقمند به حفظ سنت ها، خانواده و معیارهای اجتماعی. به همین جهت به آن چه دلبسته اید، دیگری در برابرش نمی تواند تجلی کند. هیچ کس، هیچ مقام و هیچ ثروتی را با او یکسان نمی دانید، خوشا به حالتان، زیرا که عشق را با همه وجود تجربه می کنید. امید است از مجازها به حقیقت ها برسید و با لطف حضرت حق، کم کم فقط و فقط زیبایی نهایی، کمال نهایی، جلال نهایی و حقیقت نهایی، چشم دلتان را پر کند و جز او هیچ نبینید!