هفته اول مرداد ماه بر شما چه می‌گذرد؟

● متولدین فروردین ماه: اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح صلاح ما همه آن است کان تر است صلاح ظاهرا مدتهاست برای رسیدن به مقصودی تلاش می کنی، دعا می کنی و در ذهن خود تصوراتی را می پرورانی. …

● متولدین فروردین ماه:
اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح
صلاح ما همه آن است کان تر است صلاح
ظاهرا مدتهاست برای رسیدن به مقصودی تلاش می کنی، دعا می کنی و در ذهن خود تصوراتی را می پرورانی. حقیقت این است که خواسته شما منطقی است اما گاهی فرد، آن طور که باید خود و شرایطش را به درستی ارزیابی نمی کند. شما دل به هدفی خوب بسته اید، اما زمان رسیدن به آن هدف را نباید خودتان تعیین کنید. بگذارید پروردگار جهان و حکیم راستین، سرنوشت شما را آن طور که صلاح شماست رقم زند. فرمان اتومبیل زندگی تان را به دست خدا بسپارید و مطمئن باشید سالم به مقصد می رسید.
● متولدین اردیبهشت ماه:
چو پیر سالک عشقت به می حواله کند
بنوش و منتظر رحمت خدا می باش
دوست عزیز، آنچه شما نیت کرده اید عملی است و انشاءالله بدان دسترسی خواهید داشت، فقط کمی تلاش و کوشش می طلبد، ضمنا برنامه ریزی می خواهد. شما به احتمال قوی ظرف سه هفته یا سه ماه آینده علائم موفقیت خود را خواهید دید و این مشروط به اجرای دستوراتی است که باید با یک کارشناس و یک فرد با تجربه مشورت کنید و دستورات را از او بگیرید. به فال و سر کتاب و این گونه مطالب توجه نکنید، راه موفقیت شما اعتماد به نفس، گره گشایی مردم، خدمت بدون توقع به مردم و دوری از برخی دوستان متظاهر است و کلید تمام پیروزی هایتان شادمانی و کنار گذاشتن غم و غمخواری است.
● متولدین خرداد ماه:
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
در درستی آنچه می طلبی تردید مکن و در اینکه به آن دست خواهی یافت هم شک نداشته باش!! ما رسیدن به آن هدف دو شرط اساسی دارد.
۱) حفظ ارتباط مداوم با خداوند و خوداری از قطع رابطه با او. او خالق است و ما مخلوق و نیازمند به ارتباط با او.
۲) پایداری، پشتکار و مایوس نشدن، چرا که زمان موفقیت را خداوند تعیین می کند و در این مورد هم حکمت او ناظر بر مصلحت من و شماست. پیروزی شما حتمی است اما زمان آن مشخص نیست. موفق باشید.
● متولدین تیر ماه:
گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر
به جز از خدمت رندان نکنم کار دگر
معمولا در آرزوهای دور و دراز گم می شوید، به چیزها، موقعیت ها و اهداف بسیار خوب می اندیشید اما در ذهنتان همیشه گمشده ای دارید که باید آنرا به دست آورید تا مقدمه موفقیت شما شود، به عبارت دیگر شما برای موفقیت خود شرط قائل هستید ... این شرط ها را باید از ذهنتان بیرون کنید، ساده تر بگوئیم، شما باید تحمل کنید، با ذهن نمی توان پیروز شد. نکته دوم این است که برای خوب بودن به خوبی دیگران تکیه نکنید و از آنها انتظار خوبی نداشته باشید، هر کسی باید از خودش شروع کند نکته سوم اینکه درست است مشکلاتی دارید و این مشکلات شما را می آزارند اما دقت کنید که اطرافیان شما هم مشکلاتی دارند، پس کمتر غصه بخورید و بیشتر امیدوار باشید.
● متولدین مرداد ماه:
در راه عشق وسوسه اهرمن بسی است
پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن
حافظ بزرگ به شما توصیه می کند که قدر وقت را بدانی و تا فرصت داری به شاد بودن بیندیشی و به سوی آنچه نیت داشته ای پیش بروی، ضمنا اشاره می کند که دوستانی را که دارید در حفظ آنها بکوشید و کاری نکنید که تنها بمانید. به نظر می رسد که خواسته شما خواسته ای صحیح باشد و اگر کمی مقاومت و تلاش کنید قطعا به آن دست خواهید یافت، نکته ای که در این میان هست لزوم حرف شنوی شما از افراد با تجربه است که نسبت به آنچه می طلبید صاحب نظر هستند، قطعا با آنها مشورت کنید و آخرین سخن اینکه به خدا پناه برید تا از وسوسه های مردم و سخن چینان در امان بمانید، زیرا سخن چینان کمتر خیر شما را می طلبند.تولدتان مبارک
● متولدین شهریور ماه:
طالع اگر مدد دهد، دامنش آورم به کف
گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف
باید به شما تبریک بگویئم که انشا ءالله به زودی موفقیتی بهتر از گذشته را شاهد خواهید بود. اما فراموش می کنید که هم اکنون هم شرایط شما نسبت به خیلی ها شرایط مناسبی است مبادا به ناشکری و یا نارضایتی از شرایط مبتلا شوید که در نهایت آرامش روحی تان را مخدوش می کند. نکته مهم این است که از تجاوز به حقوق مادی و معنوی دیگران به شدت بپرهیزید یادتان باشد که اگر دیگران خطا می کنند و ظاهرا از ما و شما در امور مادی جلو می افتند. این مسئله هرگز از قبح و زشتی پایمال کردن حقوق مردم نمی کاهد، هر یک از ما باید خود را پاک نگهداریم تا ظرف عنایت های حق شویم و به توفیقات بیشتری دست یابیم.
● متولدین مهر ماه:
طمع زفیض کرامت مبر، که خلق کریم
گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشاید
به نظر می رسد که بیش از حد معمول نگران مسائل ظاهری و مادی باشید. توصیه حافظ این است که به دنیا نباید اینقدر توجه کرد، ضمنا شما برای آرامش بیشتر به ذکر و دعا و حالات عرفانی و تمرکز روحی توجه کنید، و اگر هم برخی از اطرافیان شما را از هدفتان باز می دارند و نصیحت های مصلحت آمیز می کنند، با حفظ احترام آنها، به راه صحیح خود ادامه دهید و مطمئن باشید که اگر مسیر الهی و عرفانی را پیش بگیرید، در نهایت به آرامش روحی و شادمانی درونی دست می یابید که از همه امکانات ظاهری زندگی ارزشمندتر است.
● متولدین آبان ماه:
جهان و کار جهان جمله هیچ در هیچ است
هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق
ارزش دوست را بدانید. اگر اخیرا میان شما و یا دوستانتان کدورتی ایجاد شده است در رفع آن بکوشید. دنیا و آنچه دنیایی است اصلا ارزش ندارد که شما به آن دلبستگی پیدا کنید. بنابراین ممکن است علت سردی در روابط شما و دوستتان همین مسئله باشد پس لازم است بررسی دقیق تری بنمایید.آخرین نکته اینکه از تعریف دیگران که گاهی جنبه چاپلوسی هم پیدا می کند، بپرهیزید. نه بگذارید از شما تعریف بیهوده کنند نه خودتان از دیگران تا این حد تعریف کنید.
● متولدین آذر ماه:
به شکر آنکه شکفتی به کام بخت ای گل
نسیم وصل زمرغ سحر دریغ مدار
برای رسیدن به خواسته خودتان، باید چند نکته را رعایت کنید تا خداوند مقدمات انجام آنچه را می طلبید فراهم فرماید.
۱) به نزدیکان به ویژه والدین خود سر بزنید و صله رحم را فراموش نکنید.
۲) حس قدرشناسی خود را در عمل نشان دهید. آنچه در ذهن شما می گذرد کافی نیست. دیگران منتظر اقدام شما هستند، این عمل شما موجب برکت بیشتر در زندگیتان می شود.
۳) تا جایی که می توانید به اطرافیان و مردم کمک کنید کمک شما انواع مختلفی می تواند داشته باشد.
۴) آخرین نکته این که ارتباط صمیمانه تر با خداوند کلید نهایی حل مشکلات و خواسته های شماست.
● متولدین دی ماه:
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد
ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
مدتی است که چشم انتظار عنایتی خاص از محبوبی، معشوقی و مقامی دوست داشتنی هستید. اگر شما خانم یا آقای گرامی در چنین شرایطی به سر می برید، حتما این آرزوی شما برآورده می شود و آنچه انتظارش را دارید به زودی خواهید داشت. فعلا یادتان باشد که از این انتظار هم می شود لذت برد. چه بسا کسانی که حتی در آستانه این حالت انتظار شما هم وارد نشده باشند. پس صبر، آرامش و شادابی را از دست ندهید.
● متولدین بهمن ماه:
نماز شام غریبان چو گریه آغازم
به مویه های غریبانه قصه پردازم
متاسفانه به نظر می رسد شما اخیرا عملی انجام داده اید که صحیح نبوده است یا هم اکنون نیتی دارید که صحیح نیست. مثلا یا مسافرت و مهاجرتی ناموفق داشته اید، یا ازدواجی غیر صحیح یا انتخاب شریک و شغلی نابه جا. گریه و زاری مشکل شما را حل نمی کند. هر چند باید همه ما در رابطه با خداوند به اشتباهاتمان اعتراف کرده و از او برای حل مشکلمان کمک بخواهیم ولی سخن اصلی بر سر این است که باید بکوشید تا از طریق رایزنی با افراد باتجربه، بهترین مسیر را برای جبران گذشته پیدا کنید. توکل به خداوند قطعا به آرامش روحی شما کمک خواهد کرد.
● متولدین اسفند ماه:
گوهر مخزن اسرار همان است که بود
حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود
برای رسیدن به مقصودتان نذری داشته اید و آن را ادا نکرده اید (کشته غمزه خود را به زیارت دریاب)، از آن گذشته شما اهل گریستن و عجز و لابه به درگاه حضرت حق هستید، این صفت خوبی می تواند باشد اما فراموش نکنید که از خداوند نباید با اصرار چیزی خواست چون این حال اهل دل نیست و به دعاهای ظاهر بینان سطحی می ماند، آخرین نکته برای شما این است که آنچه در پی آن هستید، موجب شده است تا شما به تلاشی دست زنید که موجب تکامل تدریجی تان شده است. بنابراین اگر منصفانه دقت کنید به بخشهایی از خواسته تان رسیده اید ولی توجه نداشته اید، کمی بیندیشید!