دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۶

● متولدین فروردین (بره): امروز خورشید به برج اسد می رود. كه به خلاقیت، فرزندان و لحظات خوب مربوط می شود. بنابراین به خودتان خوش بگذرانید. ● متولدین اردیبهشت (گاو): امروزخورشید به …

● متولدین فروردین (بره):
امروز خورشید به برج اسد می رود. كه به خلاقیت، فرزندان و لحظات خوب مربوط می شود. بنابراین به خودتان خوش بگذرانید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروزخورشید به برج اسد می رود.این قسمت از چارت شما به خانه و خانواده مربوط می شود.اگر می خواهید ذهن خانواده تان نسبت به شما خوب باشد باید سعی کنید به آنها اهمیت زیادی بدهید. مطمئنم که این دقیقاً همان کاری است که شما می خواهید انجام دهید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
آماده باشید تا هر فرصت یا شانسی را پیش از آن كه رد كنید با جدیت بررسی كنید در غیر این صورت حتماً پشیمان می شوید. امشب دوستان برای شما سورپرایزی دارند و به نظر می رسد زمان فوق العاده جالبی را پیش رو دارید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
دوست دارید با جدیت کار کنید.شاید خسته شوید،هر کسی زمانی به استراحت احتیاج دارد.تنها کارهای مهم را انجام دهید و بقیه را رها کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز برقراری ارتباط صحیح با مردم اطرافتان، به صورتی قابل ملاحظه آسان به نظر می رسد، حتی اگر این مردم، مشتریان نادان شما باشند. احتمالاً آنها در این زمان بهترین نحوه رفتارشان را ارائه می دهند و یا شاید شما امروز بیش از اندازه جذاب شده اید! شما هیچ شكایتی ندارید! امروز، روز خوبی برای برقراری تماس با همسایگان، برادر و خواهر و یا كسانی كه عموماً می بینید، می باشد.
● متولدین شهریور (سنبله):
از امروز دوست دارید اهداف و نقشه هایتان را برای کسی عنوان نکنید.دیگران احساس می کنند مرموز هستید،تنها به آنها بفهمانید که می خواهید با خودتا تنها باشید.انرژی از دست رفته را نیز مجدداً به دست می آورید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز خورشید تغییر مکان داده و وارد علامت شیر می شود.که زندگی اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.مری کوری نیز در حال حاضر در این خانه به سر می برد واین باعث می شود که شما در این زمان رویایی تر شوید.به عبارتی جدی تر،شما می خواهید که میزانی از وقت تان را صرف برنامه ها و رویاهایتان برای آینده بسازید،پس می توانید در این زمان آنها را یک قدم به واقعیت نزدیک تر کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز خورشید وارد برج اسد می شود.اکنون زمانی عالی برای فکر کردن به اهدافتان می باشد حتی اگر راه زیادی را برای رسیدن به آن در پیش رو دارید.مهارت زیادی در انجام کارها دارید.خودتان را دست کم نگیرید،بهتر از آن چیزی که فکر می کنید مهارت دارید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز خورشید به خانه مرداد می رود و این به نفع تمام برنامه های مسافرت تان است. این بهترین زمان سال برای شماست چون روح خود را غرق در ماجراجویی می كنید. اگر قصد سفر ندارید پس باید از دیدن صورتهای تكراری و مكان های آشنا خودداری كنید و بدنبال كاری كه كمی جنبه های اجتماعی تان را تقویت می كند باشید.
● متولدین دی (بز):
اگر به نگرانی های كوچك در رابطه با مسائل مالی توجه كنید و اجازه دهید كه روزتان را خراب كنند، شما یك دی ماهی بی عقل هستید. می دانم كه بیش تر از دیگران به امنیت خودتان اهمیت می دهید، اما همیشه مراقب هستید كه دچار كمبود بودجه نشوید. برای كسی كه دوستش دارید كمی ولخرجی كنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
سیارات به شما کمک می کنند که امروز تاثیر نسبتاً زیادی را بر شخصی بگذارید . چه در رابطه با مسائل کاری و چه کارهای شخصی . شما نیز مجذوب شخصی می شوید که می توانید تاثیر زیادی بر شما داشته باشد . اگر اخیراً رابطه ای نداشته اید که انتظارتان را برآورده کند اکنون می توانید راههایی برای بهبود فی مابین پیدا کنید که هر دویتان را خوشحال و راضی کند.
● متولدین اسفند (ماهی):
مقداری از طرحهایی که روی آنها کار می کردید دارند آماده می شوند . ممکن است واقعاً فراموش کرده باشید که چرا مشتاق پروژه حاضر شده اید اما تاکنون همین پروژه در صحنه ظاهر شده است .