سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۶

● متولدین فروردین (بره): امروز ماه نو در برج سرطان است. اگر تصمیم دارید خانه جدیدی بخرید اكنون بهترین زمان است. می توانید امشب در كنار دوستان و آشنایان باشید. ● متولدین اردیبهشت …

● متولدین فروردین (بره):
امروز ماه نو در برج سرطان است. اگر تصمیم دارید خانه جدیدی بخرید اكنون بهترین زمان است. می توانید امشب در كنار دوستان و آشنایان باشید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ماه نو در برج سرطان می باشد .زمان خوبی برای شروعی تازه و ایجاد رابطه های جدید و هم چنین حل کردن مشکلات با همسرتان است اجازه ندهید امروز خراب شود و سعی کنید آن را به روزی به یاد ماندنی تبدیل کنید در غیر این صورت پشیمان می شوید .
● متولدین خرداد (دوقلوها):
ممكن است فراموش كردن یك امید یا آرزو ناراحت كننده باشد اما لزوماً‌ نباید برایتان ناراحتی طولانی مدت ایجاد كند. در حقیقت، این محدودیت هایی كه اخیراً برای خودتان ایجاد كرده اید به سادگی در حال حاضر و آینده خوشبختی شما را خراب می كند.
● متولدین تیر (خرچنگ):
ماه نو در برج سرطان است و می دانید که به معنای شروعی جدید است.مخصوصاً در مورد روابط،بنابراین اگر خشن بوده اید سعی کنید همه چیز را درست کنید.اگر به دنبال عشق می گردید شخصی بیش از همه برایتان جذابیت دارد اگر هم ازدواج کرده اید همسرتان تمایل دارد این رابطه و پیوند را قوی تر کند.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز مغز شما، واقعاً عالی كار می كند و ذهنتان را تیز و نفوذپذیر خواهد ساخت، افكارتان تغییری منطقی خواهند كرد و شما از توجه به حقایق محض بیشتر لذت خواهید برد تا آرزوها. برای گذراندن وقتتان از توجه به مسائلی كه نیاز به تعمق دارد، لذت خواهید برد، مانند كار با اره مویی یا حل جدول . احساس عالی از حل آنها پیدا خواهید كرد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز خوب به اطراف نگاه کنید شاید بخواهید تغییراتی در خانه ایجاد کنید.وسائل قدیمی را دور بریزید و وسائل جدید و زیباتری را به جای آنها بگذارید.وسائل بی خودی را که استفاده نمی کنید درو بریزید.بعد از انجام این کارها احساس رضایت می کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز ماه نو شده و در علامت آبی سرطان است.این امر نیروی زیادی به آرزوهای بلند پروازانه شما می دهد و باعث می شود که سعی کنید هر چه بیشتر به جلوتر بروید و حتی ممکن است این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که به جز این مطلب به کار دیگری مشغول نشوید.پس آماده آغاز ماجراهای جدیدی باشید و سعی کنید پیش قدم در هر کاری شوید که فکر می کنید شهرت و آبروی شما را افزایش می دهد ویا باعث بالا رفتن شما از پله های ترقی می شود.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز باورهای تان قوی تر می شوند و مسیر زندگی تان اهمیت بیشتری پیدا می کند. مسیر جدیدی در زندگی پیدا می کنید و با وجودی که در این راه از خیلی مسایل مطمئن نیستید اما به طور غریزی حقیقت همه چیز را می دانید دنیای شما بزرگتر می شود و آماده هستید تا دیدگاه های جدیدی به دست آورید. طرز تفکرتان نیز عوض می شود. دوستان جدیدی در انتظار شما هستند اما ابتدا دوستانی که به روش قدیمی فکر می کنند باید کنار بروند.
● متولدین آذر (کمان):
امروز ماه نو در خانه تیر اتفاق می افتد كه خانه تسهیم با دیگران است. به بودن با افراد هم عقیده خود نیاز دارید چون با آنها احساس راحتی به شما دست می دهد و در عرض هفته های آینده شما تمایل به طرف اشخاصی كه هم فكر شما هستند دارید. ممكن است موقعیتی هم پیدا كنید كه مطلبی كه همیشه شما را مجذوب خود كرده را بتوانید مطالعه كنید.
● متولدین دی (بز):
ماه زیبای نو، امروز در علامت مخالف شما، برج سرطان، خواهد درخشید. می دانید این چه معنایی دارد؟ شروعی تازه برای روابط دوستی. البته، می تواند قراردادی رسمی در زمینه كاری باشد، اما فكر می كنم ستارگان نقشه دیگری برایتان دارند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز ماه نو در تیر می باشد که قسمت سلامتی کارهای روزمره و همکاری چارت شما مربوط می شود . اکنون با تشکر از نیروی تصمیم گیری خوب شما به چیزهای زیادی می توانید دست یابید . همچنین وظیفه شناس خواهید بود . اما مسوولیت های زیادی را قبول نکنید تا خودتان را به دردسر بیاندازید. این کار برای هیچ کس خوب نیست .
● متولدین اسفند (ماهی):
ماه نو دوست داشتنی در سرطان به بخشی از جدول شما که وفادار به خوشی و عشق ورزی است می افتد . خوب پاهایتان را سعی کنید روی زمین محکم حفظ کنید.