چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۶

● متولدین فروردین (بره): امروز عطارد به برج جوزا می رود. سلول های خاكستری و قوه تخیلیتان فعالیت زیادی دارند و هم چنین فعالیت فیزیكی زیادی دارید. با دوستان بروید بیرون آن ها را شاد …

● متولدین فروردین (بره):
امروز عطارد به برج جوزا می رود. سلول های خاكستری و قوه تخیلیتان فعالیت زیادی دارند و هم چنین فعالیت فیزیكی زیادی دارید. با دوستان بروید بیرون آن ها را شاد كنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز عطارد به برج جوزا می رود. این قسمت از چارت شما به پول مربوط می شود. بدانید که هر کاری انجام دهید درست است . خیلی یکدنده نباشید به خصوص اگر با شخصی مذاکره می کنید ممکن است با این کار چیزی را خراب کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز عطارد به برج خودتان می رود. باز هم می توانید برای لحظه ای یك جا بنشینید. برای آینده برنامه سفر می ریزید و افراد جدیدی را ملاقات می كنید. البته شما به سرعت عاشق نمی شوید تنها برای سرگرمی و تفریح می باشد و خیلی جدی نیست.
● متولدین تیر (خرچنگ):
عطارد به برج جوزا می رود.دوست دارید افکارتان را پیش خودتان نگه دارید.شاید همسرتان بخواهد بداند چرا شما این قدر ساکت هستید.اگر دیگران رشته افکارتان را پاره کردند سعی کنید عصبانی نشوید.
● متولدین مرداد (شیر):
از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستید، بنابراین تعجبی ندارد كه همه مایلند اوقاتی را با شما بگذرانند. به شدت احساس اجتماعی بودن و خوش صحبتی می كنید و اوقات بسیار زیادی را با افرادید می گذرانید كه نقاط مشتركی با آنها دارید. صحبت در مورد برنامه های آینده، با كسی كه كاملاً شما را درك می كند، بسیار مفید خواهد بود.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز عطارد به برج جوزا می رود.فکرتان به مسائل کاری موقعیت اجتماعی و آرزوهای طولانی مدت مشغول است.بهترین فرصت برای تغییرات خانه در محل کار است.شاید ارتقاء رتبه پیدا کنید یا کار بهتری پیدا کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز الهام و اشتیاق همانند آب در بدن شما جریان دارد.پس افکارتان را متوجه کارهای کنید که احتیاج به هدف گیری و دقت در عمل دارد.امروز شما استعدادهایتان را نشان خواهید داد.به خصوص در موارد حقوقی و برنامه های سفری.اگر وقت آزادی دارید،از این که لم داده و کتاب بخوانید که ذهن تان را آرام کرده و به شما موضاعات زیادی برای فکر کردن بدهد بسیار لذت خواهید برد.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز عطارد وارد برج جوزا می شود و اعتماد به نفس شما بالا می رود.اکنون زمان مناسبی برای اجرای طرح های تان می باشد.بنابراین از خلاقیت تان استفاده کنید.ستارگان در هر راهی که بخواهید به شما کمک می کنند و شما می توانید از حمایت آن ها برخوردار باشید.
● متولدین آذر (کمان):
روز را در حضور عزیزان گذراندن لذت بزرگی خواهد بود .شما دارید جنبه های جدید شخصیت یك آدم خاص را كشف می كنید واین شما را به هم نزدیكتر می نماید. از این كه می گذرید احساستان جریان پیدا می كند و روی شاد بودن تمركز می كنید و در لحظه هستید لذت ببرید. خیلی برایتان نفع دارد.
● متولدین دی (بز):
امروز به دیگران اجازه نمی دهید كه با بی ارادگی خودشان شما را تنبل كنند. عطارد به برج جوزا وارد می شود و شما تصمیم دارید برنامه ها و نقشه هایتان را عملی كنید. فشار روحی مسئله ای است كه تحملش برایتان مشكل است بنابراین امروز به آن توجه نكنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
بعضی روزها زندگی به آرامی جریان دارد و امروز یکی از آن روزهاست . احساس فوق العاده ای خوبی به عشقتان دارید و از این که در کنارش باشید لذت می برید. اگر اخیراً‌ تغییر منزل داده اید . دوست دارید که محیط اطراف و همسایگان را بشناسید و با آنها آشنا شوید . همچنین پیاده روی در طبیعت روحتان را شاد می کند به خصوص اگر بخواهید پس از یک هفته کار و استرس استراحت کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
همانطور که عطارد به جوزا وارد می شود شما ممکن است در انتخابهایتان به تامل بپردازید. همان طور که شما همصحبتی را بسیار دوست دارید حقیقتاً به تنهایی نیز احتیاج دارید. هر چیزی را به ذهن خودت بسپارید بسیار آسانتر است که مردم گیج بسپاری .