دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۶

● متولدین فروردین (بره): اگر عجله نكنی و شتاب به خرج ندهی این شرایط رفته رفته بهبود خواهد یافت و به همان سمت و سوئی خواهد رفت كه مورد نظر تو بود باید صبر و حوصله ی خود را دو چندان كرد. …

● متولدین فروردین (بره):
اگر عجله نكنی و شتاب به خرج ندهی این شرایط رفته رفته بهبود خواهد یافت و به همان سمت و سوئی خواهد رفت كه مورد نظر تو بود باید صبر و حوصله ی خود را دو چندان كرد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز فرصت طلائی در اختیار تو گذاشته میشود باید نشان دهی كه در این موقعیت خاص توانمندی و لیاقتها تو چگونه است زندگی جز تلاش مستمر و آفرینشهای نو به نو چیز دیگری نیست.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
اعتماد به نفس اساس و پایه ی موفقیتهای تو در هر شرایطی است پس بزرگتریت سرمایه ی تو همین اراده و اعتماد به نفس است پس آن را بیهوده نباید از كف داد یا اسیر وسوسه های باطل كرد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
تو در معرض یك آزمایش قرار میگیری باید چون گذشته نشان دهی كه از هرآزمایش سربلند بیرون خواهی امد دلگرمی های كودكانه را كنار بگذار و در زندگی جدی باش.
● متولدین مرداد (شیر):
برای عبور از این بحران نیاز به زمان بیشتری داری بعضی مسائل به مرور زمان حل و فصل خواهد شد نباید زیاد نگران آنها بود.
● متولدین شهریور (سنبله):
این برنامه ریزی از پیش تعیین شده توست كه موجب میشود تا كمتر غافلگیر از حوادث شوی همواره سعی كن این هشیاری خود را حفظ كنی.
● متولدین مهر (ترازو):
اگر بتوانی از این شور و هیجان به خوبی استفاده كنی و آنرا مهار سازی به تو قدرت و توان تازه ای خواهد بخشید كه در پرتو آن میتوانی موانع بزرگ را از سر راه برداری.
● متولدین آبان (عقرب):
زندگی عاطفی تو مراحلی را طی میكند كه ناگزیر خواهی بود تصمیهای جدی و تازه ای اتخاذ كنی شاید بحران موجود با این برنامه های جدید گشوده شود و راه تو به سوی آینده هموار گردد.
● متولدین آذر (کمان):
وقتی تردید و دودلی را از خود دور سازی آنگاه میتوانی تمام نیرو و امكانات خود را یكجا بسیج كرده و به جنگ مشكلات بروی در این صورت پیروزی تو قطعی خواهد بود.
● متولدین دی (بز):
یك سوء تفاهم كوچك پیدا شده كه مینوانی به سادگی آن را حل و فصل نمایی مشكلی نیست و نباید به مسائل جزئی بیش از این بها داد باید این مسایل را زودتر حل و فصل كرد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
یك ارتباط تازه پنجره ای تازه به روی دنیایی تازه با همه ی خوبیها و بدیهایش است امكانات تازه ای كه تو میتوانی با درایت و هوشمندی از آنها جهت رسیدن به اهداف خود استفاده كنی.
● متولدین اسفند (ماهی):
باید در بسیاری از این كارها تجدید نظر كرد همسر چون همیشه دركنار توست و تو را در این زمینه یاری خواهد داد مشروط بر اینكه اشتباهات خود را پذیرا باشی.