بازی تفریح سرگرمی همیشه یا همه‌جا

پلی‌استیشن پرتابل (PSP) تنها یک کنسول بازی نیست، بلکه یک سیستم تفریحات چندرسانه ‌است. هر جا که باشید و هر ساعتی که باشد می‌توانید با داشتن این دستگاه به مجموعه وسیعی از بازی‌ها، …

پلی‌استیشن پرتابل (PSP) تنها یک کنسول بازی نیست، بلکه یک سیستم تفریحات چندرسانه ‌است. هر جا که باشید و هر ساعتی که باشد می‌توانید با داشتن این دستگاه به مجموعه وسیعی از بازی‌ها، موسیقی، فیلم، و عکس دسترسی داشته باشید. از این به بعد دیگر ایستادن در صف کسل‌کننده نیست و سفرهای طولانی هم خسته‌کننده نخواهند بود.
کنسول دستی PSP از نظر قدرت پردازش و عملیات گرافیکی با PS۲ برابری می‌کند و قادر به ارائه بازی‌های متنوعی است که تجربه‌های فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
با استفاده از امکانات بی‌سیم این دستگاه، می‌توان با سایر کنسول‌های PSP ارتباط برقرار کرده و با بازی‌های گروهی لذت حاصله را دوچندان نمود. با همه‌گیر شدن روزافزون این کنسول، به زودی در هر زمان و هر جا که ارائه کنید. به آسانی حریفی را خواهید یافت که با شما به بازی و رقابت بپردازد.
اما قضیه فقط بازی کردن نیست. وقتی در پارک قدم می‌زنید یا استراحت می‌کنید، وقتی در مسیر رفتن به سرکار هستید، یا وقتی به مهمانی می‌روید، PSP برای شما موسیقی دلخواهتان را پخش می‌کند. آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را روی کارت حافظه Memory Stick Duo با فرمت MP۳ ذخیره کرده و موسیقی را بخشی از زندگیتان کنید. هر جا که زندگی شما را با خود می‌برد.
با PSP می‌توانید از فیلم‌ها، کلیپ‌های تصویری، و موزیک ویدیوهای بر روی دیسک این کنسول (UMD) استفاده کرده و یا فیلم‌های خودتان را بر بر روی کارت حافظه ذخیره کرده و با این دستگاه نمایش دهید. صفحه نمایش عریض و صدای استریوی PSP یک سینمای کوچک را در کف دستان شما قرار می‌دهید.
دوربین دیجیتالی دارید؟ اگر دارید می‌توانید عکس‌هایتان را روی کارت حافظه ریخته، بر روی PSP یک اسلایشو برای نمایش عکس‌ها ایجاد کنید.
خلاصه اینکه اگر می‌خواهید در زمان‌ها و مکان‌های مختلف فیلم نگاه کنید، موسیقی گوش دهید، عکس‌ها و خاطراتتان را مرور کنید و بالأخره بازی و تفریح و سرگرمی را یکجا داشته باشید، کنسول PSP یاور خوبی برای شما خواهد بود.