موفقیت نیمه اول ماه خرداد!

● فروردین زهی خجسته زمانی که یار بازآید به کام غمزدگان غمگسار باز آید مبارک باد به شما مژده ای چنین گویا و زیبا، آنچه شما خواسته اید به رحمت و لطف حق انشاء الله به زودی برآورده …

● فروردین
زهی خجسته زمانی که یار بازآید
به کام غمزدگان غمگسار باز آید
مبارک باد به شما مژده ای چنین گویا و زیبا، آنچه شما خواسته اید به رحمت و لطف حق انشاء الله به زودی برآورده می شود. منتهی نکاتی در غزل نهفته است که باید به آن توجه کنید.اولا: پشتکار، که باید صبور باشید و پایداری کنید.ثانیا: کمی گذشت برای پرداختن بهای خواسته ای که دارید، زیرا که به هر تقدیر هیچ موفقیتی رایگان و آسان به دست نمی آید.و بالاخره این که در این مسیر باید افتادگی و وارستگی پیشه کنید. زیرا از خضوع، خشوع و وارستگی بهتر به نتیجه می رسید تا خدای ناکرده از راه غرور، تکبر و تحکم.
● اردیبهشت
روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست
منت خاک درت بر بصری نیست که نیست
به هنگام نیت کردن، بین چندین خواسته مختلف، با کمی تردید به یک نکته خاص توجه کرده اید. آن خواسته شما هم خواسته ای مشترک میان افراد همسان است. برای رسیدن به آن انشاءالله توفیق خواهید یافت. شما ذهنتان را درهم و برهم نکنید. بیش از حد معمول نسبت به برخی امور نگران می شوید. در حالی که جای نگرانی نیست. مسایل شما مسایل مشترک انسانهاست. خودتان را سرزنش نکنید. خداوند بزرگ روشن کننده دلهاست فقط از او منت داشته باشید. راه زندگی راه مشکلی است که با توجه به معنویات، به ذات حق و با پشتکار تبدیل به راهی امن می شود. دوست داشتن را همیشه می شود تجربه کرد. تردید را به خود راه ندهید.
● خرداد
باز آی و دل تنگ مرا مونس جان باش
وین سوخته را محرم اسرار نهان باش
لحظه بسیار ارزشمندی در زندگی تان آغاز شده است، آنچه که می خواهید، بدون شک انجام شدنی است. محبوب به شما وعده وصل داده است. پس به شکرانه این توجه قدر لحظات زندگی تان را بدانید، البته خطایی از شما سرزده بوده است که می بایستی تنبیه می شدید، خوشبختانه به آن خطایی برده یا به زودی پی خواهید برد. به همین جهت منتظر لطف دوباره محبوب هستید. فراموش نکنید که باید همت والایی داشته باشید. بر تلاش صادقانه تان بیفزایید و ضمنا ارتباط عاطفی تان را با پروردگار عالم بیشتر کنید، چون موفقیت قطعی شما در گرو عنایات اوست و تنها اوست که ارزش سرمایه گذاری راستین را دارد. تولدتان مبارک
● تیر
بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم
زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم
دلی صاف و آیینه وش دارید، گمشده شما نیز خواسته ای منطقی و محبوبی ارزشمند و نیازی خردمندانه است، بنابراین به امید خداوند با تلاش و کوشش به خواسته خود خواهید رسید. تنها توجه داشته باشید که در مسیر تلاش خود موجب تحریک دیگران نشوید. ضمنا دوست داشتن شما موجب این نمی شود که در درخواستتان صراحت لهجه و گستاخی به کار ببرید. به هر حال در این مسیر احتمال اینکه به مشکلی موقت بربخورید خیلی زیاد است اما از آن مشکل رهایی خواهید یافت و در نهایت به خواست خداوند، خواسته تان برآورده می شود.
● مرداد
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند
محرمی کوکه فرستم به تو پیغامی چند
این غزل، غیر از اینکه نشان می دهد فرصتی را برای رسیدن به هدف از دست داده اید، و این فرصت قابل تجدید است بهشما نکته مهمی را یادآوری می کند. علت از دست دادن آن فرصت، خوی مصلحت اندیشی و رعایت سنت های ظاهری است. به نظر می رسد که خوشبختانه آگاهی لازم را دارید اما برای برخی عقاید و افکار عوام بیش از آنچه لازم است احترام قائلید ... حافظ به شما می گوید عیب می جمله بگفتی، هنرش نیز بگوی ... ضرورت دارد که شجاعت اخلاقی و عملی تان را بیشتر کنید تا به موفقیت های بیشتری برسید. انشاء الله.
● شهریور
گل در برو می در کف و معشوق به کام است
سلطان جهانم به چنین روز غلام است
خوشا به حال شما که هر چه می خواهید و می خواستید انشاء الله یا به آن رسیده اید و یا به زودی به آن خواهد رسید. شما که از داشتن یک همدل، یک محیط آرام و یک سری امکانات خوب برخوردار هستید، اگر هم اکنون آنچه می خواهید آماده نیست به زودی به نتیجه خواهید رسید و هر چه می طلبید آماده خواهد شد. گامهای بلندی را به سوی سعادت برخواهید داشت. برای به کمال رسیدن و تکمیل سعادت شما، لازم است که از سخن چینی های دیگران و گوش کردن به حرف آنان بپرهیزید. در زندگی خصوصی دیگران تحت هیچ عنوان وارد نشوید و جستجو و تجسس را روا ندارید. عبادت حضرت حق را با عشق و علاقه انجام دهید و بکوشید تا با بهره بردن از انجام وظایف دینی و دنیایی تان، هر روز را برای خود تبدیل به عید کنید.
● مهر
تو پنداری که بدگو رفت و جان برد
حسابش با کرام الکاتبین است
بر شما مبارک باد حال روحی و دل پاک و صمیمی تان. این عشق و احساس لطیف شما عنایت از عنایات خداوند است که باید قدرش را بدانید. اما همین صفت عالی موجب شده است که شما در زندگی مرتبا مورد حسادت این و آن باشید. چه بسا سخن چینی ها و نمامی ها پشت سرتان علیه شما جریان دارد. شما باید به زندگی معمول خود بپردازید و گوشتان به این گونه حرفها نباشد. گناهکاران باید پاسخگوی خداوند باشند. جمال انسانی و کمال معنوی خود را قدر بدانید و با سخن دیگران نه فقط نسبت به درستی راهی که در پیش دارید تردید می کنید بلکه محکمتر و با اراده ای قوی تر مسیر صحیح را ادامه دهید. در اطراف شما شخصی چون کوه به حمایت شما ایستاده است، او را بشناسید و از سپاسگزاری اش دریغ نورزید.
● آبان
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت
بازآید و برهاندم از بند ملامت
بدون تردید مسافری دارید که چشم به راه او هستید. یا در آینده ای نزدیک یکی از نزدیکانتان سفری مهم خواهد کرد. آنچه قطعی است شما به آن فرد سفر کرده علاقه خاصی دارید و از خداوند سلامتی و بازگشت او را می طلبید. گاهی هم تظاهر کرده و طوری سخن می گویید که دیگران بفهمند که در چنین شرایطی هستید و دل به آن عزیز بسته اید، اولا گفتن چنین مسئله ای ضرورت ندارد، ثانیا مطمئن باشید که مسافرتان به سلامت بازخواهد گشت. شما باید آرامش خود را حفظ کرده و از دوری و اندوهناک نباشید.
● آذر
بر نیامد از تمنای لبت کامم هنوز
بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز
خوشحال باشید که هدفتان را خوب تشخیص داده اید، این یکی از مراحل مهم زندگی است، منتها برای رسیدن به این هدف باید بررسی کنید که چه پیش نیازهایی را باید آماده کنید. شما با دریافتی صحیح از نیاز روحی و مادی خود، هدف را خوب انتخاب کرده اید، بقیه کار به تلاش و استواری و برنامه ریزی تان بستگی دارد. یادتان باشد که علت این حس انتخاب، عشق شما به کمال، زیبایی و صفات نیک است که این عشق در فطرت شما توسط خداوند نهاده شده. لطفا قدر آن را بدانید و در این مسیر کوتاهی نکنید. موفقیت در یک قدمی شماست.
● دی
چو پیر سالک عشقت به می حواله کند
بنوش و منتظر رحمت خدا می باش
آنچه نیت کرده اید عملی است و انشاءالله بدان دسترسی خواهید داشت، فقط کمی تلاش و کوشش می طلبد، ضمنا برنامه ریزی می خواهد. شما به احتمال قوی ظرف سه هفته یا سه ماه آینده علائم موفقیت خود را خواهید دید و این مشروط به اجرای دستوراتی است که باید با یک کارشناس و یک فرد با تجربه مشورت کنید و دستورات را از او بگیرید. به فال و سر کتاب و این گونه مطالب توجه نکنید، راه موفقیت شما اعتماد به نفس، گره گشایی مردم، خدمت بدون توقع به مردم و دوری از برخی دوستان متظاهر است و کلید تمام پیروزی هایتان شادمانی و کنار گذاشتن غم و غمخواری است.
● بهمن
گوییا خواهد گشود از دولتم کاری که دوش
من همی کردم دعا و صبح صادق می دمید
در آخرین روزهای سختی و مشکلات به سر می برید. مطمئن باشید که به زودی آثار گشایش در کار نمودار خواهد شد و شما به خواسته هایتان نزدیک می شوید. اما لازم است شما بازنگری جدی در آنچه باعث شده است تا کنون به موفقیت دلخواهتان دست نیایید داشته باشید. ضمنا به توصیه های غزل توجه کنید.
۱) از مراجعه به افراد مختلف برای جلب کمک های مالی و این جهانی خودداری کنید و به قناعت بیشتر توجه نمایید.
۲) برای نام نیک خودتان ارزش قائل شوید و این ارزش را به سادگی قربانی نکنید.
۳)در برخوردها و قضاوتهایتان با دیگران همیشه جانب عدل و انصاف را رعایت نمایید و از قضاوتهای غیر عادلانه دوری کنید.
۴) ارتباط خود را با مردم براساس مهر و با خداوند براساس عبودیت قرار دهید. پیروزی و شادمانی بیشتر در انتظار شماست.
● اسفند
به کوی عشق منه بی دلیل راه قدم
که من به خویش نمودم صد اهتمام و نشد!
مدتهاست که گمشده ای دارید. هدفی خوب است، اما احساس می کنید که راههای مختلف را برای رسیدن به آن رفته اید و نتیجه نداده است. تلاشتان صادقانه است اما آنچه را فراموش کرده اید مسئله مشورت با افراد با تجربه می باشد. به نظر می رسد شما برای کشیدن بار سنگین زندگانی، راههای فرعی را آن هم به تنهایی تجربه می کنید، این مسیر صحیحی نیست. بهره بردن از تجارب یک پیر دیر، یک فرد کار کشته، یک راهنمای قابل اعتماد و کسی که خودش دل به عشق و علم و آگاهی داده باشد تنها راه چاره شماست. «دلیل راه» را جستجو کنید و از او پیروی نمایید تا خوشبخت شوید.