فال چای

فال چای هم از جمله فال‌هایی است كه قدمت آن به سه هزار سال می رسد. فقط نكته‌ای كه در مورد فال چای باید بدانید این است كه گرفتن فال چای برای افراد تازه‌كار كمی دشوار است ولی با كسب …

فال چای هم از جمله فال‌هایی است كه قدمت آن به سه هزار سال می رسد. فقط نكته‌ای كه در مورد فال چای باید بدانید این است كه گرفتن فال چای برای افراد تازه‌كار كمی دشوار است ولی با كسب اندكی تجربه، كار برای مبتدی‌ها ساده‌تر می‌شود. برای شروع فالگیری باید یك فنجان جای بنوشید. آن هم چایی كه تفاله داشته باشد چون این بارقرار است تفاله‌های چای از اقبال شما سخن بگویند.پس از اینكه چای شما تمام شد مانند فال قهوه فنجانتان را برگردانید.
پس از چند دقیقه علایم قابل تشخیص هستند. ممكن است با نشانه‌هایی مانند اشیا، حیوانات، گیاه یا اشكال مختلف دیگری روبرو شوید. به‌طور مثال اگر شكلی شبیه یك پرنده مشاهده كردید بدین معناست كه خبری به شما می‌رسد حالا اگر این پرنده كوچك باشد خبری كم اهمیت و اگر بزرگ باشد، خبر مهمی در راه است. در مورد اعداد هم باید بگوییم كه اعداد داخل فنجان برای تفسیر تاریخ وقایع قابل استفاده هستند. به‌طور مثال اگر عدد در دهانه فنجان قرار گرفته باشد، نشان‌دهنده هفت روز، در میانه فنجان نشان‌دهنده هفت هفته و در ته فنجان بازگوكننده هفت ماه است. درباره اشكال هندسی هم باید بگوییم كه دایره علامت موفقیت است و مربع نوعی اخطار محسوب می‌شود. تجمع تعداد نقطه در اطراف یك علامت هم نشان‌دهنده پول و سود است. اگر هم اشكالی مانند گل،‌درخت، میوه، ماه و ستاره در فنجان شما ظاهر شوند، یعنی شادی و موفقیت را در پیش دارید.