فال اعداد

داشتن تبحر خاصی نیاز ندارد و خودتان می‌توانید با چند جمع ساده به فالتان پی ببرید. در ابتدا باید چند عدد را به دست آورید. یعنی عدد سرنوشت و عدد علامت خورشیدی تا از این طریق بتوانید …

داشتن تبحر خاصی نیاز ندارد و خودتان می‌توانید با چند جمع ساده به فالتان پی ببرید. در ابتدا باید چند عدد را به دست آورید. یعنی عدد سرنوشت و عدد علامت خورشیدی تا از این طریق بتوانید به عدد تقدیرتان پی ببرید. برای محاسبه عدد سرنوشت باید عدد سال تولد، عدد ماه تولد و عدد روز تولد خود را با هم جمع كنید تا به یكی از اعداد ۱ تا ۹ یا عدد ۱۱ یا ۲۲ برسید. برای مثال عدد سرنوشت شخصی كه در سی‌ویكم ماه اسفند سال ۱۳۵۹ به‌دنیا آمده باشد، این‌طور محاسبه می‌شود:
۹ = ۸+۱= ۱۸= ۹+۵+۳+۱ = ۱۳۵۹ = عدد سال تولد
۳= ۲+۱ = ۱۲= عدد ماه تولد
۴= ۱+۳= ۳۱= عدد روز تولد
۷=۶+۱=۱۶=۴+۳+۹=عدد سرنوشت
بنابراین عدد سرنوشت شما ۷ است.
در مرحله بعد باید عدد علامت خورشیدی خودتان را داشته باشید كه در حقیقت به ترتیب ماه‌های سال است. مثلاً اگر در فروردین ماه به دنیا آمده‌اید عدد علامت خورشیدی شما ۱ است، اردیبهشت ۲، خرداد ۳و...
حالا می‌توانید عدد تقدیرتان را محاسبه كنید. كافی است عدد سرنوشت خود را با عدد علامت خورشیدی جمع كنید تا به یكی از اعداد ۱ تا ۹ یا ۱۱ یا ۲۲ برسید.
به‌طور مثال اگر عدد سرنوشت كسی ۷ و عدد علامت خورشیدی او ۹ باشد عدد تقدیر او ۷ است:
۷=۶+۱=۱۶=۹+۷= عددتقدیر
سپس می‌رسیم به تفسیر اعداد تقدیر. عدد یك می‌گوید كه شما خود ساخته‌اید. عدد دو یعنی مطیع و گوش به فرمان هستید. اگر عدد تقدیرتان سه باشد نشان‌دهنده برون‌گرا بودن شماست. عدد چهار از منضبط بودن و عدد پنج از آزادمنشی شما خبر می‌دهد. عدد شش می گوید كه فردی سازمانگر و هماهنگ‌كننده هستید. عدد هفت از درونگرای و عدد هشت از محكم و پرقدرت بودن حكایت دارد. اگر هم به عدد نه رسیدید یعنی فردی ایثارگر و از خودگذشته‌اید بالاخره عدد ۱۱ به معنی روشنفكری و عدد ۲۲ به معنی خویشتنداری است.