از اول تا پانزدهم خرداد بر شما چه خواهد گذشت؟

● فروردین در بیان منظورتان با مشكل روبه‌رو می‌شوید، سعی نكنید اهداف‌تان را برای كسی تعریف كنید زیرا هیچ‌كس گوش نمی‌كند. سعی كنید از موفقیت‌هایی كه باعث عصبانیت و نگرانی می‌شوند …

● فروردین
در بیان منظورتان با مشكل روبه‌رو می‌شوید، سعی نكنید اهداف‌تان را برای كسی تعریف كنید زیرا هیچ‌كس گوش نمی‌كند. سعی كنید از موفقیت‌هایی كه باعث عصبانیت و نگرانی می‌شوند دوری كنید. با همسرتان صحبت كنید شاید احساس كند به او بی‌توجهید، زیرا اخیرا بیشتر وقت‌تان را صرف فعالیت‌های كاری كرده‌اید. به دیگران محبت كنید، هم خودتان خوشحال می‌شوید و هم آنها. فكر آغاز برنامه و فعالیت جدید را به دوره‌های بعد واگذار كنید. در موقعیت بسیار خوب مالی و فكری قرار دارید. بهتر است انرژی‌تان را صرف خانه و بودن با عزیزان كنید. بر درآمدتان اضافه می‌شود و جبران همه عقب‌افتادگی‌های مالی گذشته خواهد شد فقط به شرطی كه ناامیدی را رها و تلاش كنید. آخرین نگرانی‌تان در رابطه با عشق و ازدواج خواهد بود. ورود مسافری از راه دور فوق‌العاده خوشحال‌تان خواهد كرد. در قبول پیشنهادهای شراكتی دقت بیشتریداشته باشید.
● اردیبهشت
از جمله افرادی هستید كه عادت دارید برای ماه آینده برنامه‌ریزی كنید، اما فردا آن را فراموش می‌كنید و جزئیات كوچك را به هنگام فكر كردن از یاد می‌برید. همه چیز به هم ریخته و گیج‌كننده است، بنابراین بر خوشبختی و سلامتی شما تاثیر می‌گذارد. اخیرا همه چیز خسته‌كننده بوده، اما به نظر می‌رسد كه در نهایت خوشی و شادی به سر می‌برید. به تدریج در حال پیشرفت هستید و تمام ایده‌های عالی به ذهن‌تان می‌رسد، پس به جای (رویاپردازی)، عمل كنید. شاید اكنون احساس كرده باشید كه به بن‌بست رسیده‌اید و نمی‌توانید روی كسی حساب كنید. اما شما می‌توانید به خود تكیه كنید و از قید و بندها رها شوید. در زندگی زناشویی، منطقی تصمیم بگیرید تا طعم خوشبختی را بچشید. در دوره فشارهای مالی قرار داریدكه با تدبیر و تعقل حل خواهد شد.
● خرداد
به راحتی نمی‌توانید با كسی صحبت كنید و در این مورد كمی مشكل دارید. به كسی علاقه‌مند می‌شوید كه كاملا از لحاظ فرهنگی با شما متفاوت است. به یكی از اهداف‌تان نزدیك‌تر از همیشه هستید اما سر خودتان را زیاد شلوغ نكنید زیرا با این كار می‌توانید به طور معمولی پیشرفت كنید. بی‌دلیل پول خرج نكنید یا بر سر مسائل مالی بحث نكنید، بهتر است تا جایی كه امكان دارد كم‌خرج كنید. وسایل باارزش‌تان را در جای امن نگه دارید و از بحث پول دوری كنید زیرا باعث ایجاد استرس و نگرانی می‌شود و این همان چیزی است كه نباید در حال حاضر داشته باشید. اكنون باید درهای قلب‌تان را به روی عشقی باز كنید كه وجودتان را پر می‌كند و اگر شكستی باشد آن را فاجعه ندانید و خودتان برای خوشبختی كمر همت ببندید. در روابط احساسی‌تان، در نهایت تغییراتی به وجود می‌آید. در صورت افزایش جنبه مالی به دیگران كه احتیاج به كمك دارند توجه كنید و از یاد نبرید كه خدا كمك‌تان خواهد كرد. تولدتان مبارك.
● تیر
چند روزی است كسی را كه دوستش دارید زودرنج و بداخلاق شده و كینه‌های دلش را بروز می‌دهد، شما به كمكش بشتابید و روحش را جلا دهید. عشق برای شما چیز شگفت‌انگیزی می‌آورد حتی اگر هم رابطه خوبی با دوستدار خود داشته باشید باز هم بهتر می‌شود. احساس می‌كنید كه اعصاب‌تان زیر فشار زیاد قرار گرفته، ممكن است این موضوع دلیل به‌خصوصی نداشته باشد ولی باعث درگیری زیاد با كسانی كه دوست دارید خواهد شد.
مجردهای این ماه كمی عصبانی هستند اما متاهلین بهتر است با مسئولیت‌های خانواده سرگرم شوند. در محیط فعالیت نیز مراقب باشید كه بیهوده همكاران و اطرافیان را از خود نرنجانید. اگر می‌توانید دو، سه روزی را به مسافرت بروید تا حال و هوای‌تان عوض شود.
● مرداد
شما احساس خستگی شدیدی می‌كنید و متاسفانه این احساس چند روزی است كه به سراغ‌تان آمده. ممكن است شما كاملا حق داشته باشید كه از همه بیشتر بدانید ولی باید مراقب ثابت كردن این مطلب باشید. پس كاملا آرام به گفتگو بپردازید و سعی كنید حرف‌های شما توهین‌آمیز نباشد. ممكن است افرادی باشند كه شما را عصبانی و رنجیده كنند، ولی شما اهمیتی ندهید و به روند رو به رشد خود فكر كنید. به كارهای گوناگون مشغول باشید اما برای هر كاری فرصت كافی ندارید پس اولویت‌بندی كنید. اگرچه دوست دارید كه زندگی خود را آنچنان كه می‌خواهید كنترل كنید، ولی با تواضع بیشتر، از دیگران هم راهنمایی بخواهید و از تجربیات آنها استفاده كنید. قصد آنها فقط كمك كردن به شماست. به دنبال (عشق گمشده) خود باشید، شاید همین نزدیكی‌ها باشد، اگر خوب ببینید پیدایش می‌كنید. در انتخاب خود دقت كنید، در ضمن مراقب سلامتی خود هم باشید.
● شهریور
احساس می‌كنید ممكن است با كسی دعوا كنید، ولی خیلی جدی نگیرید، می‌توانید به رابطه‌هایی كه اخیرا آنها را نادیده گرفته‌اید كمی بیشتر توجه كنید. همسرتان دوست دارد در مورد آینده بیشتر صحبت كند و شما را با یك نظریه به خصوصی متعجب ‌كند. پس از چند سال، تلاش مداوم اكنون وقت استراحت و لذت بردن از برآورده‌هاست. وقت كافی برای مشغول شدن در انواع فعالیت‌هایی كه از قبل در ذهن‌تان بوده را خواهید داشت.
اگر مجرد هستید، نگرانی‌تان در مورد عشقی است كه در دل‌تان نهفته و متاهلین نیز سعی كنند در مقابل ناملایمات روابط زناشویی، صبوری و تحمل بیشتری نشان دهند. در رابطه با مسائل مالی تغییرات رضایت‌بخشی را تجربه خواهید كرد.
● مهر
تا قبل از این روابط شما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بود، ولی چند روزی است كه كار كمی مشكل و باعث ناامیدی شما شده است. متاسفانه به نظر می‌رسد كه شما دوست دارید، مرتبا راجع به این مسائل فكر و گفتگو كنید، اما شما مسئول برخی از مسائل هستید و مشغولیات ذهنی مهم‌تری دارید.در حال حاضر زندگی را بسیار سخت می‌گیرید و امروز و هر روز را با این فكر كه همه اتفاقات به گردن شماست می‌گذرانید و همچنین از كمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید، ولی بدانید كه همه این‌ها باعث می‌شود شما به توانایی‌های خود شك كرده و در مورد خود بد قضاوت كنید. خود را در برخی مسائل، درگیر شكایت و اختلاف می‌كنید كه مسلما عاقبت آن به دردسرهایش نمی‌ارزد. اختلاف را باید در اولین مراحل آن حل كرد، چرا كه اگر حل نشود گسترش می‌یابد و قابل كنترل نیست. امكان تحصیل برای شما این روزها پیش آمده و اگر شانس را ازدست بدهید ممكن است دیگر به دست نیاورید. به او قول دادید، پس عمل كنید.
● آبان
اگر كمی سعی كنید می‌توانید محیطی هماهنگ‌تر را به وجود آورید. اگر نگران مسائل سلامتی یا مالی هستید خبری به شما می‌رسد كه خیال‌تان را راحت می‌كند. شما بسیار خلاق هستید و می‌توانید تا حدی اتفاقات را پیش‌بینی و ایده‌های قشنگی را بیان كنید. متولدین این ماه اغلب در شرایطی قرار دارند كه در ماندن و رفتن دو دل هستند. این عده، به دلیل رویدادهای اخیر زندگی‌شان برای یك سفر یا نقل و انتقال تازه در حال تصمیم‌گیری هستند، اما در نهایت این مسئله، آنها را به یك بن‌بست فكری می‌رساند. در هر حال باید با دوراندیشی تصمیم بگیرید و به عواقب و عوارض آن فكر كنید، چرا كه زندگی و تصمیم‌گیری در آن ریسك است. دل او را از خود آزرده نسازید، او دوست دارد به آنچه كه شما می‌خواهید، عمل كند، اما شما باید اول برادری‌تان را ثابت كنید... او آینده را روشن می‌بیند، شما چه‌طور؟
● آذز
مدتی است مهربانی و محبت‌تان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی‌اختیار با شما همین‌گونه رفتار می‌كنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساس‌تان را به دیگران نشان دهید آنها نیز بیشتر از شما و ایده‌های‌تان حمایت می‌كنند. امروز سعی كنید یك كار جدید و غیرمعمول انجام دهید تا عادت هر روز‌تان شود. سعی كنید مشكلات و عدم تفاهم‌ها را برطرف سازید و یك محیط خانوادگی آرام به وجود آورید. اگر در حال خرید و فروش هستید می‌توانید موانع را از سر راه بردارید و معامله خوبی داشته باشید، در ضمن موقعیت خوبی هم برای انجام كارهای تكمیلی است كه از قبل روی هم انباشته شده بود. گاهی اوقات هم به خاطرات گذشته بپردازید. به زودی تحولات تازه‌ای در زندگی پیش می‌آید كه خودبه‌خود شما را به آینده و رویدادهای خوش می‌كشاند پس از فرصتی كه پیش آمده، بهترین استفاده راكنید.
● دی
از این‌كه چند وقتی است كارهای بیشتری برای انجام دادن دارید و سرتان شلوغ‌تر شده خوشحال هستید، حداقل باعث می‌شود تا ذهن‌تان از مشاجرات دور شود. گاهی اوقات پذیرفتن این‌كه اشتباه می‌كنید برای‌تان مشكل است، اما این لجاجت بیشتر به ضرر شماست. نباید با كسی بی‌جهت در مورد مسائل مالی خود صحبت كنید. وسوسه آلوده شدن در جروبحث‌های بیهوده با همكاران و اطرافیان، حتی افراد خانواده شما را در برگرفته، پس سعی كنید در قضاوت، یك طرفه تصمیم‌گیری نكنید. به خاطر رشته تحصیلی یا شغلی‌تان مسافرتی پیش می‌آید كه می‌تواند نقش بسیار مثبتی را در آرام كردن شما داشته باشد. از وام و قرض گرفتن بپرهیزید كه دوره مثبتی برای این كار نیست. راه‌های خوب دیگری هم هست. زمان فرا رسیدن زندگی مشترك‌تان، كم‌كم رسیده، پس به آن بیشتر فكر كنید.
● بهمن
احتمالا با شخصی در مورد یك موضوع مشترك مشورت می‌كنید و به او نمی‌گویید كه دقیقا چه احساسی دارید. یكی از نزدیكان یا دوستان سعی می‌كند شما را متقاعد كند و اگر نظر خودتان را به راحتی بیان نكنید آن وقت مجبور هستید كاری را قبول كنید كه دوستش ندارید.
اگر می‌خواهید عذاب نكشید و دیگران به حرف‌های‌تان گوش دهند بدون هیچ‌گونه تعارفی نظرتان را بیان كنید. به نظر می‌رسد شخص یا موضوعی مانع از اجرای نقشه‌های‌تان می‌شود و هر نوع پافشاری از جانب شما بی‌نتیجه می‌ماند. سعی كنید مشكلات و سوءتفاهماتی كه بین شما و همسرتان ایجاد شده را به كلی از بین ببرید، به همین دلیل نیز احتیاج دارید كه وقت بیشتری را با او صرف كنید، اما اگر جزو مجردین هستید، عشق به طور غیرمنتظره‌ای وارد زندگی‌تان می‌شود، ولی مراقب او باشید كه تنهای‌تان نگذارد. موقعیت مالی نیز با شروع یك منبع جدید در آمد اگرچه جزئی اما به شما یك تنفس راحت می‌دهد و خیالتان را از بابت خیلی مسائل راحت می‌كند.
● اسفند
وقتی پی بردید كه تیم كاری و همكاران شما فكری مشابه شما دارند، لذت می‌برید و از وقایع اخیر تغییرات مطلوبی درست می‌شود و اطمینان شما را زیاد می‌كند.
هر كاری انجام دهید، به نظر می‌رسد كه تحسین‌كننده‌های بی‌شماری را در پشت سر و پیش‌رو دارید. در دوره‌ای قرار خواهید گرفت كه شگفتی‌های زیادی برای‌تان پیش می‌آید. خبرهایی كه به طور غیرمنتظره خواهند رسید، مژده‌هایی برای شما خواهند بود. با كسی آشنا می‌شوید كه این آشنایی می‌تواند، تبدیل به عشقی بسیار زیبا شود و در انتها به ازدواج و تشكیل خانواده بیانجامد. مسافرتی ناگهانی یا ورود مسافرینی باعث خواهد شد كه بعد از سالیان دراز عزیزان‌تان را بار دیگر ملاقات كنید. در ضمن گرفتاری‌های جزئی را بی‌اهمیت نشمارید، همین اندك‌ها هستند كه تبدیل به مشكلاتی آنچنانی خواهند شد. پس خوب حواس‌تان را به اطراف جمع كنید.