موفقیت نیمه دوم ماه اردیبهشت!

● فروردین رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند آرزوی بزرگی در سر داری. نگران نباش، به زودی موفقیت های بزرگی نصیب تو می شود. تلاش هایت بالاخره …

● فروردین
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند
آرزوی بزرگی در سر داری. نگران نباش، به زودی موفقیت های بزرگی نصیب تو می شود. تلاش هایت بالاخره به ثمر خواهد نشست. به خاطر نعمت هایی که داری از خدا سپاسگزاری کن. شغل و کار جدیدی منتظر توست. برای شغل جدید احتیاج به تجربه داری. چیزی را که مدتی است گم کرده ای پیدا می کنی. در کسب و کار موفق می شوی. تجارت خوبی منتظر توست. راز دل خود را با دیگران در میان نگذار. فکری که در سر داری به سرعت عملی نمی شود چون هنوز مقدمات آن کاملا فراهم نشده است ولی به هر صورت دیر یا زود عملی خواهد شد. زندگی به زودی به روی تو لبخند خواهد زد و درهای امیدواری به رویت باز می شود ملاقات مهمی پیش رو داری تغییر شغل و مکان حتمی است. به دستورات پزشک اهمیت بده. مسافرتی پر خاطره در پیش است. فردی رک گو، با نمک، نظر بلند و قدرشناس هستی. کمی کتاب های خودشناسی بخوان. در یک لیست ضعف ها و نقاط قوت خود را بنویس. سعی کن با برنامه ریزی ضعف هایت را به نقاط قوت تبدیل کنی.
● اردیبهشت
من ارچه در نظر یار خاکسار شدم
رقیب نیز چنین محترم، نخواهد ماند
کسی به تو کمک خواهد کرد مساعدت او بسیار کارساز است. به پدر و مادر خود بیشتر توجه کن. تازگی ها تغذیه ات نامناسب شده است مسافر خبر خوشی برای تو و خانواده ات به همراه دارد. فردی مورد اعتماد، رفیق دوست، جدی و حرف شنو هستی. تردید و اندوه را از دل بیرون کن. به همسرت آزار نرسان. به گذشته فکر نکن. عمرت را بیهوده هدر نده، زیرا دنیا در حال تغییر و تحول است. انسان های موفق از زمان بهره می گیرند. اندیشه ای در سر داری که زیاد به صلاح تو نیست از آن صرف نظر کن. وسواس را کنار بگذار و به افراد خانواده و فامیل بیشتر توجه کن. خانم ها باید حوصله بیشتری برای پخت و پز داشته باشند. اگر دل کسی را شکسته ای هر چه زودتر دل او را به دست بیاور. روزگار شادی در پیش داری به شرط آن که علاقه، اراده و سرعت عمل داشته باشی. در کاری سر در گم شده ای بر اعصاب خودت تسلط داشته باش. آرام و خونسرد باش. بر خداوند توکل کن تمام کارها در دست اوست.
● خرداد
چو پرده دار به شمشیر می زند همه را
کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند
نیتی که در دل داری به سرانجام می رسد اما رقیبان زیادی داری. قلبی مهربان و با صفا داری و دعای خیر پدر و مادر همراه توست. نیت برآورده خواهد شد. روزگار بر وفق مرادت خواهد شد. آینده ای روشن در انتظار توست. آینده ای درخشان و راحت خواهی داشت زیرا ایمان و تقوای تو راه های ناامن را می بندد. کمی زودرنج هستی. در کارهایت سیاست و تدبیر داشته باش. به زودی خانه و ماشینی مناسب می خری. دنیا را سخت نگیر و دست از لجاجت بردار. با زبان خوش سخن بگو. زیرا خانواده تو را دوست دارند ولی شما گاهی کم لطف می شوی. به زودی در امتحانی شرکت می کنی و مدرک می گیری. بیشتر تلاش کن. امتحان سختی خواهد بود. تلفنی خوشحال کننده خواهی داشت. ورزش روحت را شاد می کند روزی نیم ساعت ورزش کن.
● تیر
چه جای شکر و شکایت ز نقش نیک و بد است
چو بر صحیفه هستی رقم نخواهد ماند
همه می دانند که برای مال و جاه نزاع نمی کنی پس از خداوند بخواه که حقیقت را بر تو روشن سازد و خیالت را راحت کند. برای تو یک زندگی مرفه با همسری مهربان فراهم می شود. دنیا ارزش این همه غم خوردن را ندارد. پس غم را از دل خارج کن. تلفن را بردار و جویای احوال دوستانت باش. آدم خوش قلب و مهربانی هستی. سرعت عمل، دقت و تلاش از لوازم موفقیت و پیروزی بر رقیبان توست. خبری که تصورش را نمی کردی در هفته آینده به تو می رسد. کبوتر اقبال بر بام خانه تو آشیانه کرده و نیت تو عملی می شود. مشکلات به زودی حل خواهد شد. سعی کن راز دل خود را با کسی در میان نگذاری. آرزوهایت را روی کاغذ و با تاریخ دقیقی که می خواهی به آن برسی، بنویس. با توکل به خداوند مطمئن باش که در روز موعود یا زودتر از آن چه که فکرش را می کنی به تک تک آن ها می رسی. آرزوها مال توست پس به دیگران نگو.
● مرداد
شراب ارغوانی را گلاب اندر قدح ریزیم
نسیم عطر گردان را شکر در مجمر اندازیم
در اندیشه ای هستی که دست برداشتن از آن برایت مشکل است. این نیت به زمان و صبر و شکیبایی نیاز دارد. باید مقدمات آن از هر جهت فراهم شود. با یکی از نزدیکان صمیمی مشورت کرده و اقدام کن، زیرا خامی کارها را پیچیده تر می کند. از لجبازی و خودخواهی دست بردار و با مساعدت دیگران و با فعالیت و دقت و توکل بر خداوند اقدام کن تا موفق شوی. خلاقیت زیادی داری. از رقیبان نترس زیرا بالاخره از میدان خارج می شوند. هنوز در ابتدای راه هستی و باید فرازها و نشیب های زیادی را طی کنی. با اراده و تلاش گام بردار. برای هر کاری اصولی و قوانینی حکم فرماست اما تو گاهی بدون تهیه مقدمات دست به اقدام می زنی. خود را درگیر مسایل دیگران نکن. با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق همراه با سرعت عمل، دقت و تلاش در خور تحسین پیش برو تا موفق شوی. رنگ سرخابی و آبی کمرنگ برازنده توست. زیرا باعث نشاط، امیدواری و اتکای به نفس تو می شود.
● شهریور
چو در دست است رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش
که دست افشان غزل خوانیم و پا کوبان سراندازیم
با بزرگ تر از خود با ادب سخن بگو و دست از لجبازی بردار. خدمت به پدر و مادر از هر ثروتی در جهان با ارزش تر است. کسی یا چیزی یا کاری را که دوست داری با مشورت، حتما به دست می آوری. اضطراب تو ناشی از دودلی و تردید است که باید در رفع آن بکوشی. شخصی منتظر کمک و مساعدت توست او را یاری کن تا آرزویی که در دل داری سریع تر انجام گیرد. فردی مهربان، خیرخواه، پرشور و اجتماعی هستی. گاهی بد می آوری ولی بدان که خودت باعث می شوی چون کم دقت هستی. به سلامتی خود بیشتر توجه کن. روحیه ات را شاد نگه دار. خبرهای خوشی به تو می رسد. به طور جدی ورزش کن، وزنت آرام آرام اضافه می شود. آهنگ های شاد و لبخند، انرژی زیادی به تو می دهد.
● مهر
صبا خاک وجود ما بدان عالی جناب انداز
بود کان شاه خوبان را نظر بر منظر اندازیم
برنده از میانه روی و نرمش خود احساس قدرت می کند اما بازنده هرگز میانه روی و اعتدال را دوست ندارد. به زودی ملاقاتی روی می دهد که در آن منافع بسیار است. با احتیاط بیشتری معامله کن. دل پدر و مادرت را به دست بیاور. زندگی خوبی خواهی داشت اما از این نیز بهتر می شود. کمی صرفه جویی کن. هدیه ای دریافت می کنی. بیمار شفا می یابد. خواب های خود را برای دیگران تعریف نکن. به دیگران بیشتر توجه کن. انسان های موفق و مومن با یاد خدا دلشان آرام می گیرد. انسان مهربان، با صفا، صمیمی و علاقه مند به زندگی هستی. از هیچ چیز ترس و واهمه نداشته باش. دنیا به زودی بر وفق مرادت خواهد شد خوددار، صبور و شکیبا باش. وقتت را بیهوده تلف نکن. ازدواج عملی می شود. سعی کن در زندگی میانه رو باشی. کسی از تو چیزی خواسته، درخواست او را اجابت کن.
● آبان
یکی از عقل می لافد یکی طامات می بافد
بیا کاین داوری ها را به پیش داور اندازیم
اجابت نیتی که در دل داری به زمان احتیاج دارد. آینده در دستان توست در انتخاب دوست دقت بیشتری داشته باش. هر کسی بسته به تلاش و لیاقت خودش به جایی می رسد. تو هم باید در کارهایت سیاست و تدبیر داشته باشی. برای خودت هدف گذاری کن. یادت باشد که انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود، به ویژه وقتی به کسی کمک می کند شاد و خندان می شود، مشکل مردم را برطرف کن، اگر دیگران ارزش و قدر را نمی دانند عیبی ندارد، زیرا خدا بر همه چیز، آگاه و بصیر است.
زندگی شما رو به پیشرفت است. اگر دادگاهی داشته باشی. به نفع تو تمام خواهد شد. در معامله بیشتر دقت کنید تا سرت کلاه نرود. در ماه آینده مژده ای دریافت می کنی که فکرش را نمی کردی. دست از تردید و دودلی بردار. سال بسیار خوبی را شروع کرده ای و انشاء الله تا آخر هم پر از خیر و برکت است. اگر در فکر خرید اتومبیل هستی حتما درست می شود. پول یا وامی به دستت می رسد. گره کارهایت باز می شود. مثبت اندیشی رمز زندگی موفق است.
● آذر
بهشت عدن اگر خواهی بیا با ما به میخانه
که از پای خمت روزی به حوض کوثر اندازیم
در تحصیل، کشاورزی و تجارت نفع زیادی برای تو و خانواده ات وجود دارد. به زودی به خواسته ات می رسی. به زودی به آرامش خواهی رسید. اتفاق خوبی زندگی ات را تغییر خواهد داد. مسوولیتی بزرگ بر عهده می گیری. در کارهایت دودل نباش، ابتدا فکر کن، آن گاه مصمم گام بردار تا موفقیت تو حتمی شود. ملاقات مهمی برایت پیش می آید و مقام و پولی نصیب خانواده ات می شود. در امور تحصیلی و شغلی مدرکی دریافت می کنی. با دعا کردن خیلی از دشواری ها کوچک و کوچک تر یا ناپدید می شوند. فقط با کمی درایت و کیاست همراه با اراده و کوشش و توکل بر خدا به مقصود برسی. مدتی در تردید بودی ولی به واسطه ملاقاتی که صورت گرفته این نگرانی برطرف شده است. دست از کوشش برندار که پرنده زیبای موفقیت در نزدیکی تو مشغول پرواز است و با کوچک ترین تردید یا بی توجهی خواهد پرید. اگر می خواهی آسوده خاطر باشی در تمام کارها اعتدال را از دست نده. انسانی پاک، وارسته و مودب هستی. ولی ارزش تو را نمی دانند. گمشده ات پیدا می شود.
● دی
سخن دانی و خوش خوانی نمی ورزند در شیراز
بیا حافظ که تا خود را به ملکی دیگر اندازیم
حیف است که زندگی خود را به پای افراد نا اهل هدر بدهی. در انتخاب دوست دقت کن. آرزویی که در سر می پرورانی با کمی علاقه، اراده و همت عملی می شود. با مسایل پیش و پا افتاده اعصاب خود را خرد نکن. مسایل را به دست زمان بسپار اگر مشکل حل نشد مشورت کن. عاشق زندگی هستی و در هر کاری دقیق و نکته بینی مسافرت برایت توصیه می شود. ناراحتی و کسالت شما به زودی بهبود می یابد، فیش ها و قبض های خود را دسته بندی کن و برای هر چیزی جای به خصوصی در نظر بگیر. دور و برت خیلی شلوغ شده اضافه ها را بیرون بینداز. کلید پیروزی و کامیابی در دستان توست. قدری تلاش، اراده و توکل بر خداوند مهربان کارها را بر وفق مرادت خواهد کرد. فقط روزی ۱۰ دقیقه با خدای خود خلوت کرده و از صمیم قلب با او صحبت کن و معجزه را ببین. دارای قلبی مهربان و پاک هستی و همین کلید و رمز موفقیت توست. اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد. سند، مدرک و یا چک پولی منتظر توست. به زودی با به دست آوردن آن چیز با ارزش خوشحال خواهی شد.
● بهمن
عیب رندان مکن، ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
معامله ای که در نظر داری با تامل و درنگ جایز است. تجربه بهترین درس است هر چند که حق التدریس آن گران باشد. به زودی عنایت و توجه خاصی به تو خواهد شد و مقام و ثروتی که انتظارش را نداشتی به دست خواهی آورد. عشق و محبت دوازه های شادی است. چرا هر کاری را به فردا موکول می کنی. به دیگران کمک کن توفیق الهی یارت بوده و خواهد بود. غم روزگار را نخور و سعی کن زندگی را از اول بنا کنی. تا چند روز دیگر در کارت گشایش حاصل خواهد شد. در امور تحصیلی موفقیت همراه توست. آرزویی که در دل داری، به سرانجام می رسد اما رقیبان سر سختی داری. دعای خیر پدر و مادر همیشه همراه توست. در زندگی تقوی را پیشه کن و اسیر هوی و هوس نشو، زیرا آن چه انسان را به ورطه هلاکت می اندازد هوی و هوس زودگذر است.
● اسفند
صبا به تهنیت پیر می فروش آمد
که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد
طالع تو در برج سعادت و خوشبختی است. با صبر و شکیبایی کارها اصلاح می شود به شرط آن که تردید را از دل خارج کنی و به جای آن ایمانت را قوی سازی و با توکل بر خدای متعال اقدام کنی. افکار مشوش و پریشان مجددا به سراغ تو آمده و نگرانت کرده است در حالی که این افکار کاملا پوچ و بی فایده هستند چون سعادت و ایمان در قلب تو موج می زند. برای رسیدن به آرزوهایت باید زحمت و رنج زیادی متحمل شوی. مورد توجه همگان واقع می شوی. در پیری هیچ چیز بهتر از داشتن همسری مهربان و فرزندانی صالح و جای امن نیست و تو باید از همین الان در فکر آن ها باشی و وقت را بیهوده هدر ندهی. به دیگران محبت کن. رنگ سبز کمرنگ برایت خوب است. ارث یا ثروتی قابل توجه به تو می رسد، بهتر است با آن ملک یا زمین بخری تا سود فراوانی ببری. اگر بعضی ها ارزش واقعی تو را درک نمی کنند ناراحت نشو.